PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap niet dat er zo velen enkel gitzwart kunnen reageren op deze 1-1.

Ik was in het stadion en schrok van de eerste helft. Het leek wel alsof Feijenoord thuis speelde. Ze waren veel beter en degelijker aan de bal.

Dat je dan in de tweede helft nog terugkomt, is toch een klein exponent van mentale weerbaarheid. Ik had er in de rust geen enkel vertrouwen in, in ieder geval.

Dus het is gewoon een prima resultaat tegen een team dat bulkt van het zelfvertrouwen. Feijenoord zit meer in een flow dan alle andere teams in de eredivisie. Dan is een gelijkspel thuis, helemaal gezien de eerste helft geen grote schande.


Over de ranglijst:
PSV kan nog steeds tweede of derde worden.
Dan moet PSV nu nog wel een bijzondere reeks neerzetten, maar het kan gewoon nog!!!

En wie dat in januari na het gelijke spel tegen Twente had beweerd hier, zou ontoerekeningsvatbaar verklaard zijn...

Met Hendrix en Rosario in de basis wordt je nooit derde en mag je blij zijn als je Willem 2 onder je houdt. Ik ben klaar met dat schijtbakken voetbal bah
 
Met Hendrix en Rosario in de basis wordt je nooit derde en mag je blij zijn als je Willem 2 onder je houdt. Ik ben klaar met dat schijtbakken voetbal bah

Al vind ik Hendrix best aardig spelen de laatste potjes. Rosario voegt echt helemaal niks toe plus dat je met Rosario EN Hendrix echt niet meer moet beginnen, maar mijn voorkeur gaat 100% uit naar Hendrix.
 
Al vind ik Hendrix best aardig spelen de laatste potjes. Rosario voegt echt helemaal niks toe plus dat je met Rosario EN Hendrix echt niet meer moet beginnen, maar mijn voorkeur gaat 100% uit naar Hendrix.

Het is ook zo dat voor sommigen bijna de helft van het elftal blijkbaar niet voldoet. We hebben echt niet een reservebank met alleen maar spelers die dat beter gaan doen.
Dat gezegd hebbende was Rosario weer niet best. Als hij prima speelt ben ik de eerste dat te erkennen, maar het was nu echt weer niet goed. En Rosario op de bank valt nog wel op te vangen. Dus wellicht is het daar eens tijd voor.
 
Guti - Hendrix wil ik wel eens proberen. In slechte tijden heb je niks aan Guti, maar als het iets beter gaat kan hij een boel brengen. Daarnaast compenseert Hendrix de lafheid van Guti meer dan Pablo zou doen.

(En toch blijf ik lid van de Koning Pablo club)
 
Wedstrijd niet kunnen zien, weinig gemist zo te zien. Gevoelsmatig wil je thuis winnen van je directe concurrent, aan de andere kant hebben we er in ieder geval nog een punt aan over gehouden. Feyenoord heeft een zwaarder programma voor de boeg, volgens mij? Laten we hopen dat dat in ons voordeel is.
 
Al vind ik Hendrix best aardig spelen de laatste potjes. Rosario voegt echt helemaal niks toe plus dat je met Rosario EN Hendrix echt niet meer moet beginnen, maar mijn voorkeur gaat 100% uit naar Hendrix.
Helemaal eens, zet Thomas maar opp de plaats van Rosario, en laat Mo weer teruggaan naar 10, z'n beste plaats
 
Guti - Hendrix wil ik wel eens proberen. In slechte tijden heb je niks aan Guti, maar als het iets beter gaat kan hij een boel brengen. Daarnaast compenseert Hendrix de lafheid van Guti meer dan Pablo zou doen.

(En toch blijf ik lid van de Koning Pablo club)
Guti heeft vele kansen gehad en is, muv z'n debuutwedstrijd, alleen maar tegengevallen. Komt, zelfs voor de eredivisie zoveel tekort. Nog een paar keer in laten vallen en dan in de zomer snel verkopen.
 
Guti heeft vele kansen gehad en is, muv z'n debuutwedstrijd, alleen maar tegengevallen. Komt, zelfs voor de eredivisie zoveel tekort. Nog een paar keer in laten vallen en dan in de zomer snel verkopen.
Guti heeft veel kansen gehad?? Ik weet niet of die jongen goed genoeg is. Ik weet wel dat Pablo een veelvoud van de kansen heeft gehad.. maar goed die mag schijnbaar door het ijs blijven zakken.
 
Guti heeft veel kansen gehad?? Ik weet niet of die jongen goed genoeg is. Ik weet wel dat Pablo een veelvoud van de kansen heeft gehad.. maar goed die mag schijnbaar door het ijs blijven zakken.
Rosario heeft in ieder geval laten zien dat hij het talent heeft om in PSV mee te kunnen, alhoewel hij nu wel een hele lange dip heeft. Giuti heeft vele malen laten zien dat hij handelingssnelheid en duelkracht tekort komt. Van mij mag Rosario ook een tijdje banken hoor, alleen niet voor Guti, want dan gaan we er weer op achteruit. Ik zou Thomas op Rosario's plaats zetten en Mo weer gewoon terug naar 10.
 
Rosario heeft in ieder geval laten zien dat hij het talent heeft om in PSV mee te kunnen, alhoewel hij nu wel een hele lange dip heeft. Giuti heeft vele malen laten zien dat hij handelingssnelheid en duelkracht tekort komt. Van mij mag Rosario ook een tijdje banken hoor, alleen niet voor Guti, want dan gaan we er weer op achteruit. Ik zou Thomas op Rosario's plaats zetten en Mo weer gewoon terug naar 10.

Hij begon slecht, piekte even en is nu alweer lang slecht bezig. Dan denk ik niet dat hij heeft laten zien het talent te hebben om bij PSV mee te kunnen, maar meer dat hij gewoon eventjes boven zijn eigenlijke niveau is uitgestegen, zoals Zoet tegen Atletico Madrid. Doorselecteren zou ik zeggen.
 
Hij begon slecht, piekte even en is nu alweer lang slecht bezig. Dan denk ik niet dat hij heeft laten zien het talent te hebben om bij PSV mee te kunnen, maar meer dat hij gewoon eventjes boven zijn eigenlijke niveau is uitgestegen, zoals Zoet tegen Atletico Madrid. Doorselecteren zou ik zeggen.
Ook goed, mijn punt is alleen, niet wisselen voor Guti. Die is nog slechter. Doorselecteren in de zomer, allebei weg mag van mij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan