FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik help het je hopen, maar wie gaat die goals maken?
2x Dumfries, 2x Gakpo Madueke en 2x Lammers. d'r gaat er een afgekeurd worden wegens millimeters buitenspel na 5 minuten turen door de VAR, weet alleen nog niet welke.
 
Laatst bewerkt:
Nee, die wordt MotM met 3 assists.

Dat gaat wel lukken ja. :rolleyes: Als de wedstrijd in Groningen meer dan 36 uur duurt. :maniac:
Daar heeft hij dit seizoen 2.165 minuten in 25 wedstrijden voor nodig gehad. :sad:

En deze speler speelt bijna alles en wordt vrijwel nooit gewisseld. :sick:
 
Ik vind die wedstrijd helemaal niet interessant, ik hoor veel liever nog veel meer over de Waddenzee.
 
Kolere.
Wat is deze wedstrijd belangrijk.

Als we hier winnen, kunnen we met de wedstrijden tegen Emmen, Fortuna, Heracles en Sparta zo waar naar boven kijken.

Ik denk 1-2
Kijken kan altijd, maar ernaar toe klimmen lijkt me onmogelijk. Tenzij ajax zo instort dat ze 4e worden en wij 3e. AZ en Fey gaan we niet meer inhalen. En in Groningen hebben we ook nog niet gewonnen. Daar zullen we noodgedwongen weer moeten aantreden met een gemankeerde verdediging waarvoor geen enkele eredivise ploeg bang hoeft te zijn en een middenveld gespeend van elke creativiteit en vooruitdenken. Als klap op de vuurpijl is de enige aanvaller die nog wel een scoort geschorst door een domme baldadigheid. En een trainer die niet verliezen tot zijn leus heeft gemaakt en steeds weer de JdJ bagger inbrengt, waardoor geen enkele wedstrijd meer te kantelen valt. Nogmaals, JdJ bedankt
 
Samen met mijn vader zal ik naar het hoge noorden trekken om ons mooie PSV te steunen :love: :BALL:.

Ik ga echter wel uit van puntverlies omdat ik nooit echt geluk heb in uitwedstrijden. Maar toch, alles geven voor een mooie uitwedstrijd met 1000+ supporters :PSV::PSV::PSV:.

Je lijkt wel een voetbalcommentator met dat 'hoge noorden'

Gek word ik er van!

Wat is het toch hoog. Gisteren binnen 2 uur thuis.

Over Trondheim kunnen we zeggen het hoge noorden.

Tot zaterdag! Fryslan Boppe ;)
 
Kijken kan altijd, maar ernaar toe klimmen lijkt me onmogelijk. Tenzij ajax zo instort dat ze 4e worden en wij 3e. AZ en Fey gaan we niet meer inhalen.

Ben ik dus echt niet met je eens.

Feijenoord kan verliezen van AZ en van Ajax thuis.
Als ze dan nog een keer niet mazzel hebben tegen een kleintje (zoals ze wel hadden tegen PEC en Fortuna) kan je Feijenoord nog inhalen.


Nee, PSV wint niet alles. Maar het is nog steeds niet helemaal over.
Hoop doet leven
 
Je lijkt wel een voetbalcommentator met dat 'hoge noorden'

Gek word ik er van!

Wat is het toch hoog. Gisteren binnen 2 uur thuis.

Over Trondheim kunnen we zeggen het hoge noorden.

Tot zaterdag! Fryslan Boppe ;)

Ja en het lage zuiden ligt dan weer hoog! ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan