PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Feyenoord haalt toch ook een prima spits...lopen ook niet over van geld, visie en prijzen
Oh dat niveau bedoelde je. Ja die zijn te halen idd. Maar goed, van sommigen mag ik niet zo vaak zeggen dat wij gezakt zijn naar de ambities en het niveau van Feyenoord.
 
Met alle geluk van de wereld, de paal + de var die ons red, want het was gewoon hands daar. Gelukkig zat er een pussy in Zeist die het niet aan durfde. Maar het meest schokkende was de scheids, hij deed het prima met zijn scheids-with-a-smile-service
 
Nou, slap laatste kwartier. Jammer dat PSV niet doorzette na de 1-1. Slechte wissels van Faber, ging blijkbaar niet echt voor de winst.
 
Met alle geluk van de wereld, de paal + de var die ons red, want het was gewoon hands daar. Gelukkig zat er een pussy in Zeist die het niet aan durfde. Maar het meest schokkende was de scheids, hij deed het prima met zijn scheids-with-a-smile-service

Ben jij de enige in deze wereld die denkt dat dat hands was?
 
Ben jij de enige in deze wereld die denkt dat dat hands was?

Na 50 seconde herhalingen kijken zie je toch echt dat de bal via zijn hoofd schuin naar beneden gaat en zijn vuist raakt, dus contact met de hand was er. Dan kan je alle overige punten er bij nemen van hij springt, zet zich af etc, maar dat de bal en zijn vuist contact maakte durf ik me maandsalaris op te zetten ja.

Als dit omgekeerd was geweest had iedereen hier weer de VAR voor een blinde kip uitgemaakt :FP:
Mijn mening, 90% bewezen, 10% mag je op twijfel of net niet gooien. Zijn pols lijkt zelfs iets naar beneden te klappen door het contact ook, of het is weer allemaal puur stom toeval ....
 
Na 50 seconde herhalingen kijken zie je toch echt dat de bal via zijn hoofd schuin naar beneden gaat en zijn vuist raakt, dus contact met de hand was er. Dan kan je alle overige punten er bij nemen van hij springt, zet zich af etc, maar dat de bal en zijn vuist contact maakte durf ik me maandsalaris op te zetten ja.

Als dit omgekeerd was geweest had iedereen hier weer de VAR voor een blinde kip uitgemaakt :FP:
Mijn mening, 90% bewezen, 10% mag je op twijfel of net niet gooien. Zijn pols lijkt zelfs iets naar beneden te klappen door het contact ook, of het is weer allemaal puur stom toeval ....
het is weer allemaal puur stom toeval ....

Kortgezegd, de beelden geven geen duidelijk uitsluitsel. Geen penalty dus.
 
Na 50 seconde herhalingen kijken zie je toch echt dat de bal via zijn hoofd schuin naar beneden gaat en zijn vuist raakt, dus contact met de hand was er. Dan kan je alle overige punten er bij nemen van hij springt, zet zich af etc, maar dat de bal en zijn vuist contact maakte durf ik me maandsalaris op te zetten ja.

Als dit omgekeerd was geweest had iedereen hier weer de VAR voor een blinde kip uitgemaakt :FP:
Mijn mening, 90% bewezen, 10% mag je op twijfel of net niet gooien. Zijn pols lijkt zelfs iets naar beneden te klappen door het contact ook, of het is weer allemaal puur stom toeval ....
Ik ga er toch op in. Juist in de beelden heel duidelijk te zien dat hij gewoon de bal wegkopt. Zonder hands.
 
Ik ga er toch op in. Juist in de beelden heel duidelijk te zien dat hij gewoon de bal wegkopt. Zonder hands.

Dumfries tegen Fox Sports; ik voelde de bal op me hoofd komen en op me hand, 100% penalty dus.
Als men hier de psv-bril wat vaker afzet zie je echt stukke meer. Zijn hand hoort daar niet, je kon echt wel contact zien al was het licht maar toch contact.
 
Kun je nagaan, Feyenoord moest noodgedwongen Haps op linksbuiten zetten omdat ze Cineatra en Jurgenson misten.
 
Dumfries tegen Fox Sports; ik voelde de bal op me hoofd komen en op me hand, 100% penalty dus.
Als men hier de psv-bril wat vaker afzet zie je echt stukke meer
Waren dat letterlijk zijn woorden? Volgens mij zei hij "voelde iets aan mijn hoofd en hand". De volgende zin zegt die dan ook dat hij met zijn hand het hoofd van een Feyenoorder voelde.

Daarnaast zie ik na al die herhalingen echt niet hetgene wat je beschrijft dat de bal schuin naar beneden gaat niet.

Je moet toch toegeven dat dit op z'n minst discutabel is?
 
Waren dat letterlijk zijn woorden? Volgens mij zei hij "voelde iets aan mijn hoofd en hand". De volgende zin zegt die dan ook dat hij met zijn hand het hoofd van een Feyenoorder voelde.

Daarnaast zie ik na al die herhalingen echt niet hetgene wat je beschrijft dat de bal schuin naar beneden gaat niet.

Je moet toch toegeven dat dit op z'n minst discutabel is?

Hij zegt ik voelde 2 dingen, op me hoofd en op me hand, hij stompt de bal niet weg met zijn hand/pols maar dat er contact is kan je echt wel zien, als de lachebekje aan de kant was gestuurd om zelf te beoordelen dan had die hem denk ik wel gegeven. Dumfries versprak zich gewoon met de eerlijkheid van hoofd en hand, er na begon die te lullen volgens mij raakte ik zijn hoofd :FP:

Wie mij als trol niet geloofd hier :rolleyes:
 
Gefeliciteerd met het gelijkspel Quagmire. Jammer dat zo'n schattig ventje als Gakpo vandaag scoorde, anders hadden we hier gewoon 3 punten verspeeld.
 
Gefeliciteerd met het gelijkspel Quagmire. Jammer dat zo'n schattig ventje als Gakpo vandaag scoorde, anders hadden we hier gewoon 3 punten verspeeld.

.. ?
Je doelt op me bericht van gister dat Gakpo schattig en te licht is neem ik aan ?
Wat nog steeds zo is, Mo en hij kunnen schattig en bruikbaar zijn, maar ook flink tegenvallen wat normaal is voor hun leeftijd van 18 en 20 dacht ik. Maar in de rol die ze bij PSV soms vervullen word van ze geacht dat ze wel 200% mee draaien of het team op sleeptouw mee nemen. Dus nee zo gek was mijn mening totaal niet, voor alle duidelijkheid en sarcastische grappenmakers als jij :)
 
Hoe goed ook Rodriguez is: dit was niet wat PSV nodig had. Ook met Viergever op linksback en Baummiskoop en Schwaab, stond je nu waar je staat. PSV mist het hele seizoen al een een sterke cv en een verbindingsspeler. Een back, hoe goed die ook is, is niet de speler die het spel bepaalt.

CV-Schwaab als verdediger is inderdaad zwaar onder de maat. Maar er is meer aan de hand.
In de Pereiro-tijd kon Schwaab tussen de linies Pereiro meer dan prima bereiken. Nu niet. Komt dat nu door Schwaab of door de afwezigheid van Pereiro? Neen. Mo snapt of kan het nog niet, Thomas heeft het gogme van Pereiro ook niet.
Plus de aanwezigheid van Rosario die niets maar dan ook niets toevoegt aan topclub PSV. En zelfs (expres) in de dekking loopt om maar niet aangespeeld te hoeven worden.

En wat het ergste is, iedere tegenstander weet dat, de stuitende nietsheid van Rosario. Dus alle ballen naar Schwaab.

Dus geen Pereiro, geen Rosario, lekker veel keuze voor Schwaab.
 
Een hoop Calimero's op VI.nl over het vermeende hands van Dumfries. Blijkbaar is "Zeist" altijd tegen Feyenoord. Vermakelijk.

Ik blijft erbij dat het geen penalty is. Dumfries zelf wist het niet zeker, en denkt dat hij z'n hoofd met z'n hand raakt. De beelden geven ook geen uitsluitsel. Dus hooguit een twijfelgeval of het hands is. Dan geef je dus geen penalty.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan