PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan iemand mij nou eens uitleggen waarom voetballers altijd met de hand voor de mond iets tegen een ander op het veld zeggen?
 
Hoe goed ook Rodriguez is: dit was niet wat PSV nodig had. Ook met Viergever op linksback en Baummiskoop en Schwaab, stond je nu waar je staat. PSV mist het hele seizoen al een een sterke cv en een verbindingsspeler. Een back, hoe goed die ook is, is niet de speler die het spel bepaalt.
 
Hoe goed ook Rodriguez is: dit was niet wat PSV nodig had. Ook met Viergever op linksback en Baummiskoop en Schwaab, stond je nu waar je staat. PSV mist het hele seizoen al een een sterke cv en een verbindingsspeler. Een back, hoe goed die ook is, is niet de speler die het spel bepaalt.
Nou, als ik aan alle acties van Viergever in deze wedstrijd terugdenk ben ik blij dat hij er stond.
 
Hoe goed ook Rodriguez is: dit was niet wat PSV nodig had. Ook met Viergever op linksback en Baummiskoop en Schwaab, stond je nu waar je staat. PSV mist het hele seizoen al een een sterke cv en een verbindingsspeler. Een back, hoe goed die ook is, is niet de speler die het spel bepaalt.
Klopt, zijn in de winter alleen moeilijk op te halen. Hopen op goede gerichte aankopen in de zomer.
 
Klopt, zijn in de winter alleen moeilijk op te halen. Hopen op goede gerichte aankopen in de zomer.
Zou ik niet doen. Ik vermoed dat we weer een blik vleugelspelers and aanvallende middenvelders gaan kopen deze zomer. En een transfervrije of huur LB.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan