Pablo Rosario (M)

Doorselecteren voor wie dan in vredesnaam in de huidige selectie? Deze zomer verkopen en beter halen kan ik mij wel in vinden.

Heb voor de gein ff Guti naast Rosario gezet
Bekijk bijlage 1834

Voor de duidelijkheid, Guti staat aan de rechterkant. Nu zeggen stats niet alles, maar toch, liever Rosario dan Guti.

Ik bedoel uiteraard ook na dit seizoen. Dacht dat dat geen toelichting vereiste.
 
Bij deze meer stats aangaande Rosario

-->klik hier <--

Je kan ook klikken voor zijn stats van afgelopen zondag, hierbij n klein shot daarvan

Bekijk bijlage 1832 Bekijk bijlage 1831 Bekijk bijlage 1833



Overigens staat die jongen bij deze site op een gemiddelde van 7.05. Op de 77e plaats in een klassement met 465 spelers. Het is geen top, snap ik. Maar ook niet t brandhout wat hier soms geroepen wordt.

77e plaats is zeker geen top. De normaal gesproken top 1 of 2 ploeg van NL zou geen spelers onder de top 50 moeten hebben.
 
Bij deze meer stats aangaande Rosario

-->klik hier <--

Je kan ook klikken voor zijn stats van afgelopen zondag, hierbij n klein shot daarvan

Bekijk bijlage 1832 Bekijk bijlage 1831 Bekijk bijlage 1833

Nu kan je zeggen, slechte speler, 11x de bal verloren. Maar dan zou je ook moeten kijken of t handig dat ie de bal kreeg en hoe ie de bal kreeg.

Overigens staat die jongen bij deze site op een gemiddelde van 7.05. Op de 77e plaats in een klassement met 465 spelers. Het is geen top, snap ik. Maar ook niet t brandhout wat hier soms geroepen wordt.
Ik vind eigenlijk de statistiek 3 van 11 duels gewonnen erg matig. Zo is ie mij zondag niet opgevallen.
77e plaats is zeker geen top. De normaal gesproken top 1 of 2 ploeg van NL zou geen spelers onder de top 50 moeten hebben.
Waar staan de andere PSV-ers?
 
Ik zit even in die ranglijst te kijken en heb de weinig spelende spelers eruit gefilterd. Dan staat Rosario zelfs op 55. Alleen zie ik dan Viergever op 105 en Onana op 106 staan....... Verbazend.
 
Het is zelfs identiek :grin:
Geen idee, hij is sinds kort semi-ambtenaar, ik zit in de commerciële sector, vermoed dat t rekentarief per uur redelijk gelijk ligt ja. (daarnaast vermoed ik dat hij wel beter verdient)
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, hij is sinds kort semi-ambtenaar, ik zit in de commerciële sector, vermoed dat t rekentarief per uur redelijk gelijk ligt ja. (daarnaast vermoed ik dat hij wel beter verdient)
Ik dacht eigenlijk dat jullie uurtarief voor forumposts allebei €0 was :grin:. En als je iemand hebt gevonden die voor forumposts betaalt, dan graag even een pb, zodat ik een sollicitatie de deur uit kan doen.
 
Ik dacht eigenlijk dat jullie uurtarief voor forumposts allebei €0 was :grin:. En als je iemand hebt gevonden die voor forumposts betaalt, dan graag even een pb, zodat ik een sollicitatie de deur uit kan doen.
Wat mijn bijdrage aan het forum per maand oplevert ga ik geen inzage in geven :sneaky:
 
Doorselecteren voor wie dan in vredesnaam in de huidige selectie? Deze zomer verkopen en beter halen kan ik mij wel in vinden.

Heb voor de gein ff Guti naast Rosario gezet
Bekijk bijlage 1834

Voor de duidelijkheid, Guti staat aan de rechterkant. Nu zeggen stats niet alles, maar toch, liever Rosario dan Guti.

:unsure: De reservebank is groot genoeg voor beiden. :rolleyes:

images


Krijgen ze er nog een pluche spaarvarken bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan