Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik had me er op verheugd om de wedstrijd te kijken, ben ik te laat. Ik dacht dat het om half vijf zou beginnen.
Net wel de laatste minuut gezien en wat beelden. We komen goed weg. Ik ben benieuwd wat de anti KNVBer van dit forum er van vindt(ben even de naam kwijt).
Twee Varretjes in ons voordeel: Dumfries maakt een duik, Rosario gaat opzichtig met de arm naar de bal. In ieder geval een discussie waard.
Mooie Goal van Gakpo trouwens
 
Inderdaad, heb geen waarschuwing gezien, of n gele kaart wegens tijdrekken. Maar hop, gewoon meteen een vrije trap, kan mij niet heugen wanneer dit voor t laatst gebeurde in NL.
Goed punt, normaal gesproken komt er eerst een waarschuwing, maar zoals gezegd...Makkelie. Een andere scheids had wel gewaarschuwd
 
Ik had me er op verheugd om de wedstrijd te kijken, ben ik te laat. Ik dacht dat het om half vijf zou beginnen.
Net wel de laatste minuut gezien en wat beelden. We komen goed weg. Ik ben benieuwd wat de anti KNVBer van dit forum er van vindt(ben even de naam kwijt).
Twee Varretjes in ons voordeel: Dumfries maakt een duik, Rosario gaat opzichtig met de arm naar de bal. In ieder geval een discussie waard.
Mooie Goal van Gakpo trouwens
Maar aan de andere kant ook een niet gegeven pingel voor PSV en een niet gegeven rode kaart voor Obispo
 
Ook Jan Joost blijft erop hameren, penal en we vinden dat jullie een punt verdienden.
Beschamend.

Ronduit beschamend die van Gangelen. En Obispo zegt zelf nu dat ie ‘m raakte haha. Karma! Maar wel nog snel even roepen dat ie de forse aanslag op de enkels van Lammers niet veroordeeld, ‘was niet bewust natuurlijk’. Hahaha, wat een losers die Kwakman en van Gangelen. Maar wel nog even door zeiken over die ‘bewuste handbal’ van Rosario en de onterechte penalty voor PSV.
 
Ik zit net een stukje Heracles te kijken maar die Mauro heeft talent. Heb nooit echt verder op hem gelet, maar als ik een scout was en ik zou naar deze wedstrijd kijken dan keek ik naar Mauro Junior.
Iemand die hem wel een beetje in de gaten heeft gehouden?
 
Dit beeld zei alles: Dumfries die helemaal uit z'n dak gaat en dan die Bruma met zo een slap handje.

Gadverdamme, dat zijn rotte appels.

Het belangrijkste: een mooie, knappe overwinning! Rosario MotM, complimenten aan Guti, Lammers en Dumfries.

Eerlijk is eerlijk. Rosario speelde een goede pot. Als niet grote fan van Rosario moet je dat ook gewoon toegeven. Inderdaad, zo Bruma moet snel oprotten. Voetballen kan die toch niet. Lekker de circus in, kan die daar iedere keer over zijn eigen benen struikelen.
 
Ik zit net een stukje Heracles te kijken maar die Mauro heeft talent. Heb nooit echt verder op hem gelet, maar als ik een scout was en ik zou naar deze wedstrijd kijken dan keek ik naar Mauro Junior.
Iemand die hem wel een beetje in de gaten heeft gehouden?
Doet met regelmaat leuk mee bij Heracles, zie m volgend jaar wel bij ons in de basis komen.
 
Ik zit net een stukje Heracles te kijken maar die Mauro heeft talent. Heb nooit echt verder op hem gelet, maar als ik een scout was en ik zou naar deze wedstrijd kijken dan keek ik naar Mauro Junior.
Iemand die hem wel een beetje in de gaten heeft gehouden?
Ja, was al best goed in Jong PSV en mocht van Cocu regelmatig invallen. Van Bommel had hem blijkbaar niet nodig. Is beter dan Rosario en Gutierez.
 
Andere positie, maar wel een goed talent hoor
Sowieso beter dan Guti want dat is een beperkte voetballer en Rosario speelt al meer dan een jaar als een natte krant. Maar andere positie inderdaad. Of je zou met Mauro en Ihattaren twee aanvallend ingestelde middenvelders moeten spelen, dan zit er in ieder geval voetbalvermogen in
 
Sowieso beter dan Guti want dat is een beperkte voetballer en Rosario speelt al meer dan een jaar als een natte krant. Maar andere positie inderdaad. Of je zou met Mauro en Ihattaren twee aanvallend ingestelde middenvelders moeten spelen, dan zit er in ieder geval voetbalvermogen in
Dus een vergelijking als “beter dan” gaat niet op. Appels met peren vergelijken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan