Internationale Politiek

Hmm de aanval op de Amerikaanse basis gaf rust in Iran, een gezamenlijke vijand. Nu Iran heeft toegegeven dat ze verantwoordelijk zijn voor t neerhalen van dat vliegtuig draait de stemming weer om.
 
Hmm de aanval op de Amerikaanse basis gaf rust in Iran, een gezamenlijke vijand. Nu Iran heeft toegegeven dat ze verantwoordelijk zijn voor t neerhalen van dat vliegtuig draait de stemming weer om.
Klopt. Er was natuurlijk ook een groep, voornamelijk jonge hoogopgeleide mensen, die zich ergerde aan zoveel helden verhalen over Soleimani en zoveel gehuil en propaganda dat ze nu hun kans zien om hun stem te laten horen. Even afwachten hoeveel doden er nu weer gaan vallen...
En ondertussen ruikt IS weer bloed in Irak. En Saudi Arabië ook weer tevreden. Kunnen ze hun IS-kinderen weer helpen en een militaire groep in stand houden tegen Iran. Alle plannen tegen IS staan momenteel op hold tot grote tevredenheid van de Saudiërs.
 
I
Wow? Is dit echt of is dit meer n soort pr-stunt (bananasplit-style) met n serieuze ondertoon om het "viral" te laten gaan zodat men erover praat?

Goeie vraag, als ik er op Google kan ik niet meteen heel veel terugvinden.

Het is er overigens wel het land voor, zie dat sociale puntensysteem wat ze er hebben.
 
I
Wow? Is dit echt of is dit meer n soort pr-stunt (bananasplit-style) met n serieuze ondertoon om het "viral" te laten gaan zodat men erover praat?
Van wat ik via verschillende kanalen verneem uit China (niet alleen nu maar de afgelopen jaren) vermoed ik dat dit geen stunt is maar gewoon realiteit.

Zie ook dit soort zaken:
 
Van wat ik via verschillende kanalen verneem uit China (niet alleen nu maar de afgelopen jaren) vermoed ik dat dit geen stunt is maar gewoon realiteit.

Zie ook dit soort zaken:

Ja jeetje, dat zeg ik toch. Onbeleefd. Hop, 1 punt in mindering!
 
86794403_141965727285532_6697729944509743104_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan