ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij speelde vandaag best goed hoor. Je kan het vergrootglas leggen op die twee kutballen (waarvan de 2e niet eens zijn schuld is). Maar ik vind hem vandaag goed. Maakt veel vuile meters, passing naar voren is zeker niet slecht en heeft vaak voor gevaar gezorgd (waaronder de handsbal waar de 0-1 uit viel). Als hij er een keer niet af moet is het nu wel.

Wat dat betreft krijgt Rosario ook relatief vaak ziekenhuisballen van ploeggenoten, maakt het ook lastiger voor hem
 
Nou, Schwaab, Gakpo en Lammers doen wat met de kritiek van mij. Toch fijn dat die jongens meekrijgen wat hier wordt geschreven.
 
Sowieso moeten we eens ophouden met die hetze tegen Rosario. Het is geen geweldige voetballer, maar PSV heeft geen goede alternatieven op dit moment. En van veel haat wordt Rosario niet beter. Bovendien stelt Rosario zichzelf niet op, dat doet de coach.
Met daarbij de toevoeging dat ie gewoon een goede wedstrijd op de mat legt.
 
Nou, dat vind ik wat overdreven. heeft voornamelijk heen en weer getikt met Hendrix
Dat mag jij vinden, ik heb m behoorlijk wat nuttig werk zien doen, verdedigend en aanvallend. Maar misschien is degelijk meer op zn plaats.
 
Nou, dat vind ik wat overdreven. heeft voornamelijk heen en weer getikt met Hendrix

Ben het met je eens dat we niet de frisse naar voren denkende Rosario hebben zoals in zijn goede tijd, maar gedurende de dramatische maanden kon dit ook niet altijd omdat de mensen om hem heen niet bewogen.
 
Mooie schwalbe van ADO. Haha, sukkeltje. Nog om een penalty vragen ook.

Lekker dat we hier 3 punten pakken. Derde plek voorlopig en ingelopen op AZ. Kortom, we kunnen weer positief naar boven kijken. Blijf er wel bij dat Rosario er echt uit moet. Hij heeft het wel gezien bij Bruma, maar waarom ziet die het niet bij Rosario? Snap het niet.

Komende 2 potjes worden heel belangrijk. Vitesse uit en Feyenooit thuis. Pak je ze allebei, dan kan je serieus kijken naar plek 2.
 
Dus we hebben 5 wissels en 2 VAR momenten in de 2e helft. En dan trek je dr 2 minuten bij die je nog niet eens vol laat maken?
 
En trouwens, wat 1 goede ervaren speler met het team kan doen.. Rodriguez moet je serieus zo snel mogelijk proberen vast te leggen.
 
Mooie schwalbe van ADO. Haha, sukkeltje. Nog om een penalty vragen ook.

Lekker dat we hier 3 punten pakken. Derde plek voorlopig en ingelopen op AZ. Kortom, we kunnen weer positief naar boven kijken. Blijf er wel bij dat Rosario er echt uit moet. Hij heeft het wel gezien bij Bruma, maar waarom ziet die het niet bij Rosario? Snap het niet.

Komende 2 potjes worden heel belangrijk. Vitesse uit en Feyenooit thuis. Pak je ze allebei, dan kan je serieus kijken naar plek 2.

Rosario heeft deze wedstrijd goed gespeeld. Waarom zou je hem dan wisselen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan