ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 februari | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
'Niet veel meer laat liggen' is niet hetzelfde als 'niets meer laten liggen' hè?
Daarbij houdt het geluk ook een keer op. Fey speelt zo mogelijk nog beroerder dan PSV, alleen hebbben ze een veel slimmere coach en alle mazzel. En 1 betere speler: Berghuis. Daar ben ik wel van terug gekomen, natuurlijk had PSV die moeten halen vorige zomer, ipv Bruma.
 
Daarbij houdt het geluk ook een keer op. Fey speelt zo mogelijk nog beroerder dan PSV, alleen hebbben ze een veel slimmere coach en alle mazzel. En 1 betere speler: Berghuis. Daar ben ik wel van terug gekomen, natuurlijk had PSV die moeten halen vorige zomer, ipv Bruma.

Tja, wat speelt die kerel dit seizoen goed, zeg... Maar hij staat wel tegenover Rodriguez - da's toch wel een ander niveau dan dat hij gewend is. Hij gaat weinig tijd krijgen voor z'n passing.

Maar goed: ADO.
 
Van dit ado verliezen of punten morsen zou echt knap zijn, wij zijn momenteel niet veel maar hun zijn helemaal armoedig. Reken maar op veel hogeballen en zaadvoetbal, maar wel winst voor PSV
 
Het is een uitwedstrijd, en dat maakt een verschil bij PSV. Uitwedstrijden, tegen wie dan ook, blijken voor PSV moeilijk te zijn. Op basis van kwaliteit moeten we ruim winnen. Op basis van vechtlust ga ik twijfelen. Ook het maken van doelpunten gaat ons niet makkelijk af. Maar wellicht komt vanavond de ommekeer en scoren onze aanvallers als vanouds. Daarom 1-3.
 
Ik verwacht een nipte 1-2

Toch een voordeel aan dit grafseizoen. De wedstrijd spanning voor ADO uit is toch wel aanwezig.

Dat was in alle andere seizoenen die ik in 32 jaar heb meegemaakt toch aanzienlijk minder bij een uitwedstrijd tegen een degradatiekandidaat....

Om het dus maar positief te zien. De spanning is alsof we tegen een topclub uitspelen.
 
Verwacht eigenlijk een gemakkelijke overwinning voor PSV. Rustige week gehad en de winst op Willem II heeft hopelijk geleid tot een klein beetje herstel van zelfvertrouwen.

Daarbovenop is dit ADO wel zo erg zwak dat het, zelfs in een uitwedstrijd, niet tot angsthazen gedrag van PSV mag leiden.
 
Zelfde opstelling als vorig week. Never change a winning team. Of een losing team. Of een positie die al tig wedstrijden de zwakste plek is..
 
1581788354383.png

Ado heeft Koopmans op de goal, hopelijk weten we die makkelijk te kloppen. Ik blijf bij de eerdere voorspelling van 0-4.
 
Weer die fucking Rosario in de basis. Niet te geloven.

Mag serieus hopen dat de nieuwe trainer van PSV, wel ziet dat Rosario de zwakste schakel is.
 
Net als vorige week eigenlijk bedroevend wat wij als psv opstellen. Maar t pakte vorige week goed uit. Dus logisch dat we zo verder gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan