PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een 1 voor Rosario vind ik niet terecht. Ik zou hem een 5 geven. Hij maakte wel wat fouten, zeker in de passing, maar hij heeft ook heel wat ballen veroverd op het middenveld, was fanatiek en fel, en in verdedigend opzicht heeft hij gisteren ook zeker wel een handvol reddingen verricht en kansen van de tegenstander verijdeld. Dus, 5 ipv een 1. Eerlijk is eerlijk !

sorry, ik was gisteren in het stadion maar als ik 3 goede acties gezien heb van hem is het veel. Echt, die Rosario is zó slecht gewoon en zorgt steeds voor onrust in de defensie en zijn persoonlijke fouten zorgden ervoor dat W2 een aantal keer erg gevaarlijk werd. Onbegrijpelijk dat hij altijd in de basis staat. Hij zal wel naaktfoto’s van de technische staf hebben ofzo anders kan ik het niet verklaren. Die moet dus nooit meer spelen. En hard werken doet ie al helemaal niet. Staat altijd lucht te dekken en bij een tegenaanval sjokt hij als een bejaarde mee naar achteren, altijd 2-3 meter achter zijn man en en dus altijd te laat.
Samen met Schwaab de grote dissonant binnen deze ploeg.
 
Laatst bewerkt:
Vrij simpel Thomas op de plek van Rosario en Doan naast Lammers.

Doan bakt er ook geen reet van. Nu het seizoen toch al verloren is zou ik Baumgartl ipv Schwaab doen. Middenveld met Guti, Thomas, Ihattaren en voorin Lammers, Madueke en Gakpo. Geef die maar eens net zoveel kansen als die prutser van Rosario. Zeker weten dat het beter gaat. Weg met Rosario, Bruma en Schwaab. Gewoon niet het niveau.
 
Nogmaals, je kan dat wel zo zeggen, maar jouw oordeel is gebaseerd op 50 wedstrijden van Rosario en 5-10 wedstrijden van deze twee spelers. Ik blijf erbij dat dit oordeel geen goede onderbouwing heeft.

:unsure: Je kunt hier wel uit concluderen dat Rosario minstens 35 wedstrijden ondermaats gepresteerd heeft en de andere twee niet. ;)
 
Naast Rosario was Gakpo ook echt zwak. Zo nonchalant en slordig in zijn passing. Daarnaast vond ik Lammers ook niet echt top. Speelt nu alweer een aantal weken maar ik zie het nog niet echt lukken allemaal. Wel gister aantal keren goed aanspeelbaar en doorgekopt. Maar telkens te weinig kracht om weer in de spits op te duiken. Ik mis nog net dat extra beetje bij Lammers.

Mogen wel duidelijk zijn dat Rosario zijn krediet wel een keer verspeeld is. Wat een niveau haalt die jongen (in de negatieve zin). Tekenend vond ik dat ene trucje wat hij probeerde, wat dramatisch oogde en mislukte. Gast, je haalt al geen niveau, ga dan ook gewoon simpel spelen. O wacht... dat kan hij ook niet want elke breedte pass over meer dan 5 meter schuift hij zo in de voeten van een tegenstander. Dit is niet incidenteel, dit gebeurd echt meerdere keren per wedstrijd met alle gevolgen van dien. Willem II was gisteren dan ook niet echt in goede doen om dit af te straffen. Maar hoe raar dit ook klinkt, graag had ik het afgestraft zien worden, puur om die gast er naast te kunnen zetten.
Lammers is z'n eerste hele wedstrijd, en de derde waarin hij minuten maakt (60 tegen ajax en 55 tegen twente). Ik vind dat Lammers op z'n minsts nog 5-10 wedstrijden de kans moet krijgen, voordat we hem afschrijven.

Daarbij vind ik hem helemaal niet zo slecht spelen, hij wordt alleen constant overgeslagen, mn door Mo en Gakpo. En dan gaat hij de bal halen, en staat hij dus op de positie waar hij eigenlijk niet hoort te komen.
 
Nogmaals, je kan dat wel zo zeggen, maar jouw oordeel is gebaseerd op 50 wedstrijden van Rosario en 5-10 wedstrijden van deze twee spelers. Ik blijf erbij dat dit oordeel geen goede onderbouwing heeft.

Ja, en dat bijvoorbeeld een Guti niet zo gespeeld heeft is omdat hij niet goed genoeg is, anders zou de coach hem wel opstellen. Zo'n coach is niet dom.
 
Ja, en dat bijvoorbeeld een Guti niet zo gespeeld heeft is omdat hij niet goed genoeg is, anders zou de coach hem wel opstellen. Zo'n coach is niet dom.
Tja, als je blind vertrouwt op de kennis van coaches die reeksen aan wanprestaties neer hebben gelegd, omdat ze niet dom zouden zijn, dan kan ik je toch niet van gedachten veranderen..
 
Was een degelijke pot, toch blijft het jammer om te zien hoe moeilijk ze elkaar kunnen vinden voorin. Gewoon een goed uitgespeelde aanval die eindigt in een schot op goal blijft lastig. Ik hoop dat we het blijven spelen met 4-4-2 en hopelijk volgen de automatismen dan vanzelf.
 
Tja, als je blind vertrouwt op de kennis van coaches die reeksen aan wanprestaties neer hebben gelegd, omdat ze niet dom zouden zijn, dan kan ik je toch niet van gedachten veranderen..

Ik heb inderdaad vertrouwen in een coach, die ook trainingen ziet en die weet wat dat tactiek is. Tuurlijk doet Rosario niet alles goed, maar in dit systeem is hij waarschijnlijk broodnodig. Is dat blind vertrouwen? Misschien wel, maar als 2 verschillende coaches hem gewoon opstellen, dan moet Rosario toch wel iets goed doen.
 
Ach, in deze armoedige tijden ben je al gauw tevreden ;)

Daarom kijk ik met plezier naar seconde 0:48 in deze samenvatting:



(Ja, ik weet het! Hier kunnen nogal wat fragmenten tegenover staan waarin Schwaab niet goed uit de verf komt ;P )
 
Ik heb inderdaad vertrouwen in een coach, die ook trainingen ziet en die weet wat dat tactiek is. Tuurlijk doet Rosario niet alles goed, maar in dit systeem is hij waarschijnlijk broodnodig. Is dat blind vertrouwen? Misschien wel, maar als 2 verschillende coaches hem gewoon opstellen, dan moet Rosario toch wel iets goed doen.

o.O

Wat dan? :unsure: Wellicht ademt hij heel goed of heeft hij een goede hartslag.:rolleyes: :confused:
 
En dat is altijd de sleutel tot wederopstanding. De Advocaat-methode.

Alleen had Advocaat nooit Madueke in laten vallen; die had niet eens op het lijstje met invallers gestaan.
Lammers is z'n eerste hele wedstrijd, en de derde waarin hij minuten maakt (60 tegen ajax en 55 tegen twente). Ik vind dat Lammers op z'n minsts nog 5-10 wedstrijden de kans moet krijgen, voordat we hem afschrijven.

Daarbij vind ik hem helemaal niet zo slecht spelen, hij wordt alleen constant overgeslagen, mn door Mo en Gakpo. En dan gaat hij de bal halen, en staat hij dus op de positie waar hij eigenlijk niet hoort te komen.

Gakpo speelt ergerlijk egoïstisch; zal de jeugdigheid wel zijn, maar zoiets kost PSV vaak wel punten (zie Twente thuis). Oogkleppen op, die gast. Mo probeert ook een eenmansleger te zijn, en dat werkt nu eenmaal niet. Zelfs Messi moet af en toe eens de bal afspelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan