PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Al met al een redelijke wedstrijd met vooral veel verbetering t.o.v. de afgelopen weken. Vind de commentator erg negatief over een, toch wel, knappe overwinning van PSV
 
Al met al een redelijke wedstrijd met vooral veel verbetering t.o.v. de afgelopen weken. Vind de commentator erg negatief over een, toch wel, knappe overwinning van PSV
Ach, de dag dat die vent zich positief uitlaat over PSV ga ik vermoedelijk niet mee maken.
 
Verdediging speelde vandaag gewoon goed. Onze aanval bracht ons vandaag in de problemen, vooral in de 2e helft. Konden de bal niet in de ploeg houden waardoor we toch te vaak onnodig onder druk kwamen te staan. Hopelijk gaat Lammers de komende weken het doel vinden want het is gewoon zorgwekkend dat onze aanvallers maar niet kunnen scoren, wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen
 
Gefeliciteerd allen! Eindelijk weer een overwinning die er mag zijn. Het werd tijd. Ihattaren en Rodriguez voor mij toch wel de uitblinkers. Hendrix en Thomas bij vlagen ook.

Dik mee eens. Eindelijk eens een keer een normale overwinning in eigen huis. En dat tegen een team dat uit won van Ajax en AZ. Prima.

Rodriguez is toch wel een lekkere back. Met meer wedstrijdritme, wordt het automatisch 1 van de beste linksbacks van de Eredivisie.

Rosario moet er serieus echt uit. Flikker alsjeblieft op met die kerel. Middenveld Hendrix, Ihattaran, Thomas en Madueke voorin met Gakpo en Lammers.
 
Dik mee eens. Eindelijk eens een keer een normale overwinning in eigen huis. En dat tegen een team dat uit won van Ajax en AZ. Prima.

Rodriguez is toch wel een lekkere back. Met meer wedstrijdritme, wordt het automatisch 1 van de beste linksbacks van de Eredivisie.

Rosario moet er serieus echt uit. Flikker alsjeblieft op met die kerel. Middenveld Hendrix, Ihattaran, Thomas en Madueke voorin met Gakpo en Lammers.

Zelf zou ik voorlopig nog even Doan ipv Rosario doen maar dat Madueke er aan komt moge duidelijk zijn :)
 
Weekend start goed. Wij winnen vd nr 4, de nr 6 verliest. 2 en 3 moeten nog tegen elkaar en de 1 en 7 ook. Droomscenario voor dit weekend.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan