Technisch Manager

Tja, wat moet je dan nog meer doen om eruit gemikt te worden. JdJ heeft nu 2 transferperiodes verknalt. Nog een derde kans geven? Kansloos
Hij en Gerbrands rusten niet totdat we collectief jaar in jaar uit gaan roepen: PSVer ben je niet voor je lol. Lekker een Feyenoord-imago ontwikkelen waarbij je eens per 15 jaar kampioen wordt en iedereen het je nog gunt ook. Misschien we worden dan ook een volksclub. Past ook goed bij een stadion midden in een woonwijk. De cirkel is rond.
 
Ik vertrouw de Jong geen euro meer toe. Geld uitgeven aan al die bras en subtoppers, de tranen schieten steeds weer in mijn ogen. Hoe kan PSV in een paar jaar zo om zeep worden geholpen?

Bruma (wtf, slechte statistieken in zijn hele carrière)
Doan (blonk niet eens uit bij Groningen)
Baumgartl (verdediger halen bij een degradant, what could go wrong?)
Schwaab (wie haalt iemand nou terug die zelf wegwil maar uiteindelijk geen club vindt?!)
Mitroglu (kan amper lopen/springen)
Boscagli (kan niet verdedigen)
Lato (blijkbaar niet met de trainer besproken, kostbaar grapje)
Afellay (heeft 10 jaar niet meer gevoetbald)

Dat er 1 of 2 falen zul je altijd houden. Maar dit recorddure lijstje is toch om te pijnlijk voor woorden. PSV geeft hier even meer dan 35 miljoen uit en dit zou zomaar de financiële strop kunnen worden. Faber gaf al aan dat er geen euro meer over is, voor Bruma mag nu nog even 12 miljoen worden afgetikt en we moeten verkopen om te overleven. Ondertussen keldert de marktwaarde van de selectie met de dag en nog hoor ik hier mensen komen met nuance voor deze algehele puinhoop. En dan zie ik nog Adil Ramzi als assistent, hou op aub... dit PSV is dieper gezonken dan ooit tevoren.

Er is niet 1 hoofdschuldige maar iedereen bij de directie van PSV, RVC en technische staf is hiervoor verantwoordelijk (incl v Bommel). En wie blijven stil in tijden van tegenspoed: de directie. Ik dacht dat deze ellende alleen maar bij clubs als Feyenoord zou kunnen gebeuren, dat er bij PSV altijd een solide voetbal- en zakelijk fundament was. Maar hoe verkeerd kon ik het hebben..

Maar goed, mijn hoop is gericht op van de Leegte om samen met oud-Philips guru's en het Brainport-powerhouse de club maar te hervormen. De RvC kan ik niet serieus nemen met een lichtgewicht vrouw en van Breukelen en ook deze zijn mede-verantwoordelijk voor het toelaten van deze bras.
Ik zal er maar om lachen, maar jouw conclusie slaat als een tang op een varken. Brainport en ook vd Leegte staan vierkant achter de directie. Dat het nu slecht gaat zal niet betekenen dat alles wat in voorgaande jaren is opgebouwd wordt afgebroken. Ook al wordt een speler voor 12 mln. gehaald en presteert hij minder dat betekent geenszins dat hij opeens niets meer waard is. En wie heeft jou in godsnaam vertelt dat we moeten verkopen om te overleven. Je moet niet alles geloven wat in de media verschijnt.
PSV is sterk genoeg om dit rotjaar te overleven en sterker terug te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er maar om lachen, maar jouw conclusie slaat als een tang op een varken. Brainport en ook vd Leegte staan vierkant achter de directie. Dat het nu slecht gaat zal niet betekenen dat alles wat in voorgaande jaren is opgebouwd wordt afgebroken. Ook al wordt een speler voor 12 mln. gehaald en presteert hij minder dat betekent geenszins dat hij opeens niets meer waard is. En wie heeft jou in godsnaam vertelt dat we moeten verkopen om te overleven. Je moet niet alles geloven wat in de media verschijnt.
PSV is sterk genoeg om dit rotjaar te overleven en sterker terug te komen.

De conclusie misschien wel, daar kan ik niet over oordelen, maar met de rest slaat hij de spijker op de kop, vooral zijn analyse van de compleet mislukte aankopen die JdJ naar PSV heeft gehaald. Bergwijn is al voor een spotprijsje verkocht om de financiële strop op te vangen, de speler die voor 12 miljoen gehaald werd, was nooit 12 miljoen waard; wat in de voorgaande jaren is opgebouwd is al afgebroken. Het is vijf voor twaalf.
 
De conclusie misschien wel, daar kan ik niet over oordelen, maar met de rest slaat hij de spijker op de kop, vooral zijn analyse van de compleet mislukte aankopen die JdJ naar PSV heeft gehaald. Bergwijn is al voor een spotprijsje verkocht om de financiële strop op te vangen, de speler die voor 12 miljoen gehaald werd, was nooit 12 miljoen waard; wat in de voorgaande jaren is opgebouwd is al afgebroken. Het is vijf voor twaalf.

Met respect, maar als ik moet kiezen tussen jouw woord en het woord van Gerbrands, dan weet ik het wel :maniac: :


' Verhalen dat wij Steven Bergwijn verkocht hebben omdat er een gat zou zijn, kloppen niet. En als we dit seizoen opnieuw Europa League-voetbal halen, is dat als je naar de begroting kijkt prima.' En wanneer PSV geen Europees voetbal haalt? 'Dat kunnen we opvangen.'
 
Met respect, maar als ik moet kiezen tussen jouw woord en het woord van Gerbrands, dan weet ik het wel :maniac: :


' Verhalen dat wij Steven Bergwijn verkocht hebben omdat er een gat zou zijn, kloppen niet. En als we dit seizoen opnieuw Europa League-voetbal halen, is dat als je naar de begroting kijkt prima.' En wanneer PSV geen Europees voetbal haalt? 'Dat kunnen we opvangen.'

Waarom met respect, vooral aangezien het voor iedereen duidelijk is dat wanneer iemand daarmee begint, het tegenovergestelde volgt? Laat dat nep-beleefde stukje tekst voortaan maar gewoon weg hoor. :maniac:
 
Mijn moeder zei altijd dat ik beleefd moest blijven, en dat ik, in geval van verschil van mening, mij op de inhoud moest focussen :maniac:

( Maar de boodschap is duidelijk: je hebt geen lange teentjes. Mooi! Daar houd ik van. )


En nu weer terug naar de inhoud: het verhaal van Rolf_Rules, daar ben ik het dus mee eens.

( Ook al ben ik niet degene die kan verifieren ' dat Brainport en ook vd Leegte vierkant achter de directie staan' ) .
 
PSV is sterk genoeg om dit rotjaar te overleven en sterker terug te komen.
En waar baseer je dit op? Want dit zie ik in de jaarcijfers niet terug. De selectie heeft vooral waarde op het moment. Bij slechte prestaties/aankopen kan het hard gaan. 1 rotjaar zal nog wel gaan, maar met deze directie heb ik weinig reden om aan te nemen dat het volgend jaar beter zal gaan.
 
De conclusie misschien wel, daar kan ik niet over oordelen, maar met de rest slaat hij de spijker op de kop, vooral zijn analyse van de compleet mislukte aankopen die JdJ naar PSV heeft gehaald. Bergwijn is al voor een spotprijsje verkocht om de financiële strop op te vangen, de speler die voor 12 miljoen gehaald werd, was nooit 12 miljoen waard; wat in de voorgaande jaren is opgebouwd is al afgebroken. Het is vijf voor twaalf.
Ach laat gaan joh. Er zijn ook mensen die nog steeds volhouden en zeggen dat Baumgartl, Boscagli en Bruma over een tijdje hun talenten nog gaan laten zien aan ons. En die kans geven ze nu ook aan de talenten van JdJ. Blind staren op “eendracht maakt macht”. Dus geen kritiek want dat zorgt voor wrijving en scheurtjes en komt de eendracht niet ten goede. Iets met kop en zand enzo.
 
Zelfkennis heeft hij dus niet...afschuiven op anderen is het enige wat ik hem heb zien doen...en nu wachten tot hij zakje geld meekrijgt zodat hij de club nog meer kapot maakt...24uur per dag werken..de hele transferperiode lang... met als resultaat je 2 beste spelers weg...ontevreden keeper verhuurd en 1 back gehuurd voor half jaar...
 
En waar baseer je dit op? Want dit zie ik in de jaarcijfers niet terug. De selectie heeft vooral waarde op het moment. Bij slechte prestaties/aankopen kan het hard gaan. 1 rotjaar zal nog wel gaan, maar met deze directie heb ik weinig reden om aan te nemen dat het volgend jaar beter zal gaan.

Het feit dat het bij de concurrent ook bar en boos was en de verhuisdozen ook bij het kantoor van Vd Sar zijn gezet. Tenminste, ik haal mijn hoop daaruit dat het ook hier weer goed gaat komen. In deze tijden put ik mijn hoop uit van alles :D
 
't Komt er toch op neer dat je John de Jong niet nog eens 30 miljoen kan toevertrouwen, of ben ik nou gek?

John de Jong is vast een hele lieve man.Ik weet niet tot op welke hoogte hij is bedreigd - maar wat een waanzin. Maar we moeten ons ook realiseren dat de enige reden dat mannen als John de Jong en Ernest Faber binnen PSV kunnen functioneren, waarschijnlijk is omdat ze dezelfde kapper hebben.
 
't Komt er toch op neer dat je John de Jong niet nog eens 30 miljoen kan toevertrouwen, of ben ik nou gek?

John de Jong is vast een hele lieve man.Ik weet niet tot op welke hoogte hij is bedreigd - maar wat een waanzin. Maar we moeten ons ook realiseren dat de enige reden dat mannen als John de Jong en Ernest Faber binnen PSV kunnen functioneren, waarschijnlijk is omdat ze dezelfde kapper hebben.

:clap2:

Maar inderdaad, ik deel je mening dat je John de Jong niet nog eens 30 miljoen kunt toevertrouwen (tenzij je de club helemaal de afgrond in wil schoppen natuurlijk).
Ik had er van meet af aan al weinig vertrouwen in, gewoon puur omdat hij is opgeleid door Marcel Brands, van wie ik ook al bepaald geen hoge pet op heb. Goed, die heeft het gecompenseerd met af en toe leuke individuele aankopen, maar van het samenstellen van een elftal had ook hij al totaal geen kaas gegeten. Als er dan een onervaren, nieuwe versie voor in de plaats komt, die dan ook nog eens een keer de fantastische pokerface van Brands mist, dan weet je dat je in de problemen gaat komen.
 
Met respect, maar als ik moet kiezen tussen jouw woord en het woord van Gerbrands, dan weet ik het wel :maniac: :


' Verhalen dat wij Steven Bergwijn verkocht hebben omdat er een gat zou zijn, kloppen niet. En als we dit seizoen opnieuw Europa League-voetbal halen, is dat als je naar de begroting kijkt prima.' En wanneer PSV geen Europees voetbal haalt? 'Dat kunnen we opvangen.'
Gerbrands is aan het overleven. Het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Ik denk dat hij het verkeerde wiel heeft gekozen
 
:clap2:

Maar inderdaad, ik deel je mening dat je John de Jong niet nog eens 30 miljoen kunt toevertrouwen (tenzij je de club helemaal de afgrond in wil schoppen natuurlijk).
Ik had er van meet af aan al weinig vertrouwen in, gewoon puur omdat hij is opgeleid door Marcel Brands, van wie ik ook al bepaald geen hoge pet op heb. Goed, die heeft het gecompenseerd met af en toe leuke individuele aankopen, maar van het samenstellen van een elftal had ook hij al totaal geen kaas gegeten. Als er dan een onervaren, nieuwe versie voor in de plaats komt, die dan ook nog eens een keer de fantastische pokerface van Brands mist, dan weet je dat je in de problemen gaat komen.
Ik kan me deels wel vinden in je post, maar als je puur naar de feiten kijkt heeft Brandts het prima gedaan , zowel financieel met een sterk positieve tranferbalans, als sportief met titels. Zeker als je in aanmerking neemt waar hij begon, op de Reker puinhopen.
 
Ik kan me deels wel vinden in je post, maar als je puur naar de feiten kijkt heeft Brandts het prima gedaan , zowel financieel met een sterk positieve tranferbalans, als sportief met titels. Zeker als je in aanmerking neemt waar hij begon, op de Reker puinhopen.

'Prima' vind ik sterk overdreven. Ik zou het onder de streep 'net aan voldoende' willen noemen. Hij mocht natuurlijk wel spelen met het geld dat door de gemeentedeal vrij kwam, dus dat maakt het allemaal wel iets makkelijker, zo post-Reker. Vervolgens koopt hij twee logische versterkingen, Mertens en Strootman, waarmee PSV overigens geen kampioen werd en ook de verkoop van beide spelers viel erg tegen, met name het bedrag dat voor Mertens werd ontvangen. Hij kocht ook Gini, een luxe-aankoop, wat een heerlijk gevoel geeft, maar het was op dat moment totaal niet wat PSV nodig had. Gini werd verkocht voor een te laag bedrag. Hij vertrok in 2015, had nog een contract tot 2018 en leverde slechts rond de twintig miljoen euro op. Maar goed, lang verhaal kort, hij heeft zowel goede als slechte zaken (spelers te goedkoop verkopen, Luckassen aankopen) gedaan. Wat mij betreft geen spectaculaire resumé, beetje rollercoaster-achtig, maar het voornaamste punt, dat hij nooit kaas heeft gegeten van het samenstellen van een uitgebalanceerd elftal, wat eigenlijk zijn functie was, blijft fier overeind staan. Ook bij Everton bakt hij er niks van wat dat betreft.
 
Met respect, maar als ik moet kiezen tussen jouw woord en het woord van Gerbrands, dan weet ik het wel :maniac: :


' Verhalen dat wij Steven Bergwijn verkocht hebben omdat er een gat zou zijn, kloppen niet. En als we dit seizoen opnieuw Europa League-voetbal halen, is dat als je naar de begroting kijkt prima.' En wanneer PSV geen Europees voetbal haalt? 'Dat kunnen we opvangen.'

Nou, de cijfers zijn gepubliceerd, en PSV heeft rode cijfers. Er zal vast wel weer een boekhoudersberedenering voor zijn dat het zo simpel niet ligt, maar het is in ieder geval zeker dat PSV er financieel niet bepaald rooskleurig meer bijzit.
 
Laatst bewerkt:
Nou, de cijfers zijn gepubliceerd, en PSV heeft rode cijfers. Er zal vast wel weer een ambtenaarsberedenering voor zijn dat het zo simpel niet ligt, maar het is in ieder geval zeker dat PSV er financieel niet bepaald rooskleurig meer bijzit.
Waar baseer je dat op dan? Dat VoetbalPrimeur artikel? Die kijken puur naar de transferbalans.
De jaarcijfers die in september gepresenteerd zijn waren gewoon zwarte cijfers, voor het achtste jaar op rij.
 
Waar baseer je dat op dan? Dat VoetbalPrimeur artikel? Die kijken puur naar de transferbalans.
De jaarcijfers die in september gepresenteerd zijn waren gewoon zwarte cijfers, voor het achtste jaar op rij.

:unsure:

Nou, de cijfers zijn gepubliceerd, en PSV heeft rode cijfers. Er zal vast wel weer een ambtenaarsberedenering voor zijn dat het zo simpel niet ligt, maar het is in ieder geval zeker dat PSV er financieel niet bepaald rooskleurig meer bijzit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan