Algemene transfergeruchten

Marco van Ginkel wil terug naar PSV. Gratis vanaf de zomer. Meteen doen.

Dromen mag. Afellay blijft fit en komt richting de zomer op 70% van zijn oude niveau. Van Ginkel komt terug en kent net zo weinig aanpasproblemen als bij zijn vorige rentree en blijft dit keer wel fit. Ihattaren verlengt voor 6 jaar zonder rare clausules. Heerlijk middenveld.
 
Ja dat. Anderzijds, hij is slechts 27 jaar oud. Zijn stats in vorige periodes waren qua doelpunten goed (assist vind ik wat mager, maar kan ook aan de speelstijl van toen hebben gelegen)

Gegevens:

2015-16 W:13 G:8 A:1
2016-17 W:15 G:7 A:3
2017-18 W:28 G:!4 A:4

Ralf Edström heb jij een bron van hetgeen jij over v Ginkel zegt? (of heb het op feesboek gestaan :maniac:)

Hmm vermoed dat t uit dit interview komt.
Overigens kan er dus een optie gelicht worden.
Wel leuk om te horen dat ie nog steeds contacten bij de club heeft.

Wat heet goed.. Een briljant doelpuntenmoyenne voor een middenvelder. Menig spits zou er jaloers op zijn.
 
Dromen mag. Afellay blijft fit en komt richting de zomer op 70% van zijn oude niveau. Van Ginkel komt terug en kent net zo weinig aanpasproblemen als bij zijn vorige rentree en blijft dit keer wel fit. Ihattaren verlengt voor 6 jaar zonder rare clausules. Heerlijk middenveld.

70%, da's nog steeds zwaar middelmaat.
 
Afellay is wel klaar denk ik. Die is al behoorlijk op leeftijd. Ik verwacht niet dat die volgend seizoen ineens wel op zijn oude dag de Eredivisie nog kapot gaat spelen. Nee, er moet een flinke bezem door de middenvelders.
 
Wij zijn wanhopig opzoek naar een linksback en atalanta haalt er gewoon een uit de eredivisie (Lennart Czyborra).
Ik ken hem niet en heb m ook niet gevolgd, maar hebben we hier weer gigantisch zitten slapen????

Tja, dat is wel wat Atalanta vaker doet. Had jij destijds De Roon en Hateboer ook naar PSV gehaald? of Gosens? Allemaal spelers die in Nederland toch geen supersterren waren, maar daar gewoon meedraaien in de Italiaanse (sub)top. Ze halen daar spelers die ze specifiek nodig hebben en maken ze echt aantoonbaar beter, in plaats van slechts te teren op de al aanwezige kwaliteiten.
 
Tja, dat is wel wat Atalanta vaker doet. Had jij destijds De Roon en Hateboer ook naar PSV gehaald? of Gosens? Allemaal spelers die in Nederland toch geen supersterren waren, maar daar gewoon meedraaien in de Italiaanse (sub)top. Ze halen daar spelers die ze specifiek nodig hebben en maken ze echt aantoonbaar beter, in plaats van slechts te teren op de al aanwezige kwaliteiten.

Spelers beter maken, dat lukt PSV maar hoogst zelden de laatste jaren.
 
Tja, dat is wel wat Atalanta vaker doet. Had jij destijds De Roon en Hateboer ook naar PSV gehaald? of Gosens? Allemaal spelers die in Nederland toch geen supersterren waren, maar daar gewoon meedraaien in de Italiaanse (sub)top. Ze halen daar spelers die ze specifiek nodig hebben en maken ze echt aantoonbaar beter, in plaats van slechts te teren op de al aanwezige kwaliteiten.

Dat heeft dus met gedegen aankoopbeleid te maken; daar snappen ze hoe ze een uitgebalanceerde selectie in elkaar moeten zetten; niet elke speler hoeft daarin een topper te zijn, maar moet gewoon als een puzzelstukje passen in het geheel. Zodoende kan zelfs pure middelmaat zoals Hateboer en De Roon uitblinken en zelfs geselecteerd worden voor het Nederlands elftal.
Het PSV dat op een haar na de CL finale haalde had ook wel wat van die puur functionele spelers in het elftal, zoals Johann Vogel, die op zich niet bijzonder was, maar perfect in het elftal paste.
 
70% van de prime versie van Afellay matig? Hij was uitblinker in een team dat halve finale CL speelde

Dat nivo gaat Ibi nooit meet halen (ook 70% niet). Het is over en uit (en het zat er al jaren niet meer in). Heel jammer. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit. Gun 't 'm van herte en PSV nog veel meer.

Sorry, ik ben nooit een Ibi fan geweest. Dat ligt vooral aan mij, want ik word niet gehinderd door al te veel kennis van het spelletje. Ook toen hij top was, snapte ik de ophef niet. Ja een goeie voetballer, maar hij kon me niet bekoren. Al dat gedraaf zonder bijzonder effectief te zijn. Ik snapte bijvoorbeeld echt niet wat Barcelona in 'm zag.

*duikt weg om schade te voorkomen* :D
 
70%, da's nog steeds zwaar middelmaat.

70% van Afellay's huidige niveau is niet eens 3de klasser niveau, mits hij ooit de 70 haalt maar ik betwijfel het. Mark is weg dus zijn vriendjespolitiek mag ook gaan, #exitAfellayDoei

Kan niet wachten op de ' ja maar hij is ervaren, bij topclubs gespeeld, voorbeeld voor andere blablabal ' die komen gaat.
 
70% van Afellay's huidige niveau is niet eens 3de klasser niveau, mits hij ooit de 70 haalt maar ik betwijfel het. Mark is weg dus zijn vriendjespolitiek mag ook gaan, #exitAfellayDoei

Kan niet wachten op de ' ja maar hij is ervaren, bij topclubs gespeeld, voorbeeld voor andere blablabal ' die komen gaat.

Overdrijven is ook een vak, zo blijkt maar weer. Bovendien was het juist Mark die Afellay op de tribune hield, dus laat dat vriendjespolitiek maar weg.
 
Ik kan Affelay niet goed inschatten. De wedstrijd tegen Ajax liet hij wel zien alles te willen geven en de rode kaart was het gevolg omdat hij niet alles meer kan geven. Gezien ons huidige middenveld zou ik hem wel opstellen aangezien hij en Viergever de mensen zijn die dit zooitje moeten inspireren.
 
Overdrijven is ook een vak, zo blijkt maar weer. Bovendien was het juist Mark die Afellay op de tribune hield, dus laat dat vriendjespolitiek maar weg.

Hij kwam aan zijn conditie werken hier, door zijn verleden met Mark kreeg die een contract voor het 1ste en werd meteen captain, zonder dat die überhaupt rechtop kon lopen. Als dat geen teken van onkunde of vriendjespolitiek is dan weet ik het ook niet, niemand wou Afellay al geeft hij ze geld toe. :FP:
 
Hij kwam aan zijn conditie werken hier, door zijn verleden met Mark kreeg die een contract voor het 1ste en werd meteen captain, zonder dat die überhaupt rechtop kon lopen. Als dat geen teken van onkunde of vriendjespolitiek is dan weet ik het ook niet, niemand wou Afellay al geeft hij ze geld toe. :FP:

Ja, zo werd hij wellicht gehaald ja, maar daarna werd al snel duidelijk dat MvB inzag dat hij zich verkeken had op Afellay. Ik denk dat je bijvoorbeeld het bericht van MvB dat hij Ibi 'niet goed genoeg' vond even gemist hebt, of de politiek correcte maar onderkoelde reactie van Ibi op het ontslag van MvB. Onder Faber speelt hij ineens wel weer, en we dus dat MvB gelijk had over Ibi, en waarom hij zolang op de tribune zat.
 
Dat heeft dus met gedegen aankoopbeleid te maken; daar snappen ze hoe ze een uitgebalanceerde selectie in elkaar moeten zetten; niet elke speler hoeft daarin een topper te zijn, maar moet gewoon als een puzzelstukje passen in het geheel. Zodoende kan zelfs pure middelmaat zoals Hateboer en De Roon uitblinken en zelfs geselecteerd worden voor het Nederlands elftal.
Het PSV dat op een haar na de CL finale haalde had ook wel wat van die puur functionele spelers in het elftal, zoals Johann Vogel, die op zich niet bijzonder was, maar perfect in het elftal paste.
Overigens een aanrader om op twitter te volgen..De Roon..je zou het niet verwachten...maar die gast heeft ontzettend goede humor en zelfspot...en dat hebben veel volgers ontdekt
 
Overigens een aanrader om op twitter te volgen..De Roon..je zou het niet verwachten...maar die gast heeft ontzettend goede humor en zelfspot...en dat hebben veel volgers ontdekt

Inderdaad een fantastisch twitter account. Hij neemt zichzelf en de voetbalwereld lekker met een koreltje zout en dat is tussen al die robotische accounts gemanaged door mensen die betaald worden dat te doen en de voetballers die meer influencer dan voetballer zijn verfrissend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan