Ergernissen

Fred Grim.
Ik nomineer hem dan bij deze ook voor de Tragisch Treurige Tronie Trofee van het seizoen 2019/2020.

Als die man in beeld komt en zijn mond open trekt, dan nemen ze bij de waterzuiveringsinstallaties een piek in het antidepressiva gebruik waar. True story.
 
Mensen die via hun luidspreker bellen. Mijn vriendin doet dat ook. Vaak niet te verstaan en ik snap compleet niet waarom ze hem niet gewoon aan het oor houdt. Maakt me onevenredig boos.

Als je nou nog iets anders aan het doen bent waarvoor je je handen vrij wilt houden, ok. Maar je zit inderdaad vaak mensen in de stad lopen met dat ding op speaker terwijl ze vervolgens de telefoon in de hand voor hun gezicht houden. Blijkbaar moet iedereen dat gesprek dus horen??
 
Als je nou nog iets anders aan het doen bent waarvoor je je handen vrij wilt houden, ok. Maar je zit inderdaad vaak mensen in de stad lopen met dat ding op speaker terwijl ze vervolgens de telefoon in de hand voor hun gezicht houden. Blijkbaar moet iedereen dat gesprek dus horen??

Je mag op dat moment ook vlak bij gaan lopen en heel hardop praten. Zo zijn de etiquetten ook wel weer.
 
Van die stoepranden langs een betonwand in parkeergarages waar je je velgen zo lekker op sloopt.
 
VI.nl en alle reaguurders erbij. Grote Ajax kliek die met z'n allen continu PSV af lopen te branden en verontwaardigd reageren als je eens een negatieve opmerking over Ajax maakt.

K*tsite
 
  • Hahaha!
Reactions: 666
VI.nl en alle reaguurders erbij. Grote Ajax kliek die met z'n allen continu PSV af lopen te branden en verontwaardigd reageren als je eens een negatieve opmerking over Ajax maakt.

K*tsite
Hier is de oplossing: gewoon die comments niet lezen
 
  • Leuk
Reactions: 666
Ah, ja ook heel irritant, maar inmiddels een geneutraliseerde roeptoeter.
Ach, en een buitenlander die wat loopt te mekkeren over een politicus uit Nederland.
Nederland was voor jou ook niet goed genoeg meer toen Baudet er nog niet was. Mijn stem blijft hij voorlopig houden.
ontopic mijn ergernis, mensen die lopen te mekkeren over een politicus uit een land waar ze zelf niet meer willen zijn.
 
Ach, en een buitenlander die wat loopt te mekkeren over een politicus uit Nederland.
Nederland was voor jou ook niet goed genoeg meer toen Baudet er nog niet was. Mijn stem blijft hij voorlopig houden.
ontopic mijn ergernis, mensen die lopen te mekkeren over een politicus uit een land waar ze zelf niet meer willen zijn.

Mooi he, mensen met een mening? Overigens ben ik stemgerechtigd Nederlander die inderdaad sinds enige tijd niet meer in NL woont. Het maakt mij niet minder Nederlander dan jij Ralf. En ik ben benieuwd naar je verband tussen claimen dat Nederland niet goed genoeg is en mijn verhuizing naar het buitenland. Als je niet weet waar je het over hebt kun je ook gewoon je bek houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan