Trainers

Marc Wilmots komt vrij las ik (zat als bondscoach bij Iran).
Ik ken hem enkel (een beetje) als de oud-bondschoach van de Belgen.
Zou hij in de ogen van jullie - de beter ingevoerde forummers - een goede kandidaat zijn voor PSV wanneer Mark onverwachts voortijdig moet vertrekken?
Een van de domste coaches die aanwezig was op twee toernooien. Te behoudend en angstig en communicatief heel slecht. Bovendien was hij tactisch gewoon een onbenul.
Dus je hoort het al: afgekeurd :maniac:
 
Dames en heren ik weet dan van Gaal al eens geopperd is maar een man als deze zouden we echt nodig hebben. Ik mis op dit moment echt onze identiteit op het veld. Het is allemaal te voorspelbaar. Ik zou dan ook echt proberen de heer van gaal uit zijn pensioen te halen om een nieuwe lijnen uit te zetten op het veld. Hierin is hij natuurlijk super.
 
Dames en heren ik weet dan van Gaal al eens geopperd is maar een man als deze zouden we echt nodig hebben. Ik mis op dit moment echt onze identiteit op het veld. Het is allemaal te voorspelbaar. Ik zou dan ook echt proberen de heer van gaal uit zijn pensioen te halen om een nieuwe lijnen uit te zetten op het veld. Hierin is hij natuurlijk super.
Lijkt me vrij kansloos. Ik kan geen enkel argument bedenken waarom die nou in PSV zou stappen, temeer daar PSV ee trainer voor de komende 2/3 jaar of zo zoekt. Afgezien van het feit of Van Gaal nu is wat PSV nodig heeft.
 
Michel Preud'homme?

Als trainer: Benfica, Standard, Gent, FC Twente, Al Shabab, Club Brugge, en nu TD, ondervoorzitter en coach bij Standard.

Palmares als trainer:
CompetitieAantalJaren
Nationaal
Belgisch landskampioenschap2x2008, 2016
Beker van België2x2010, 2015
Belgische Supercup1x2016
Johan Cruijff Schaal1x2010
KNVB beker1x2011
Saoedisch landskampioenschap1x2012
Individueel
Belgisch trainer van het jaar3x2008, 2015, 2016
Rinus Michels Award1x2011
Saoedisch trainer van het jaar1x2012
Guy Thys Award1x2012
Trofee Raymond Goethals1x2016
 
Dames en heren ik weet dan van Gaal al eens geopperd is maar een man als deze zouden we echt nodig hebben.

Is ook mijn favoriete optie. Lijkt me veruit de beste voor de rol. Helaas schat ik de kansen klein in.

Michel Preud'homme?

Op papier ziet het er goed uit. Succesvol en ervaren. Ik weet alleen niet goed wat zijn speelstijl is tegenwoordig. Bij Twente best ok
Maar in principe lijkt het me een goed idee.

Een van de domste coaches die aanwezig was op twee toernooien. Te behoudend en angstig en communicatief heel slecht. Bovendien was hij tactisch gewoon een onbenul.
Ben met je eens dat Marc Wilmots geen groot licht is. Lijkt mij geen optie voor PSV.


Sprak recentelijk een Belg die vond Francky Dury en Peter Maes goede trainers die wel bij PSV zouden passen. Misschien een optie als we voor een Belgische trainer gaan? Op papier lijkt me Ståle Solbakken ook geen slechte optie (Kopenhagen). Maar dat is puur op basis van speculatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet dat Wim Jonk niet in het vizier is van onze TD
Als ze een buitenlander zoeken dan snap ik best dat ze Volendam even links laten liggen.
Overigens ben ik beschikbaar:maniac:
 
Kun je dat ook bevestigen? Dat hij in het vizier is, noch is geweest?

Nee ik zit niet intern helaas :ROFL: , maar Wim Jonk zou voor mij een uitstekende keuze zijn. Een Nederlandse trainer, houdt van aanvallend verzorgd voetbal is PSV-er geweest en hoeft niet veel te kosten! Maar als Wim Jonk in vizier is bij de TD hadden we dat allang vernomen.
Laten we aub geen buitenlandse trainer halen, want die willen ook weer een eigen staf en dat zullen dan ook allemaal buitenlanders worden en ik vind dat bijvoorbeeld een Ruud van Nistelrooij zich dan niet kan ontwikkelen als assistent.
 
Nee ik zit niet intern helaas :ROFL: , maar Wim Jonk zou voor mij een uitstekende keuze zijn. Een Nederlandse trainer, houdt van aanvallend verzorgd voetbal is PSV-er geweest en hoeft niet veel te kosten! Maar als Wim Jonk in vizier is bij de TD hadden we dat allang vernomen.
Laten we aub geen buitenlandse trainer halen, want die willen ook weer een eigen staf en dat zullen dan ook allemaal buitenlanders worden en ik vind dat bijvoorbeeld een Ruud van Nistelrooij zich dan niet kan ontwikkelen als assistent.
Weet je in ieder geval zeker dat je heel veel producten van de Cruyff Acedemy mag afnemen. ;)
Maar valt in de categorie van Bommel; blijkbaar niet de gemakkelijkste, houdt van aanvallend verzorgd voetbal en heeft weinig trainerservaring.
 
Weet je in ieder geval zeker dat je heel veel producten van de Cruyff Acedemy mag afnemen. ;)
Maar valt in de categorie van Bommel; blijkbaar niet de gemakkelijkste, houdt van aanvallend verzorgd voetbal en heeft weinig trainerservaring.
Is er een trainer die niet van aanvallend verzorgd voetbal houdt? Bv eentje die zegt ik houd van lelijk verdedigend voetbal? Wat trainers zeggen is dus niet zo belangrijk, wat ze hun teams op het veld laten doen daarentegen is veel meer van belang.
 
Weet je in ieder geval zeker dat je heel veel producten van de Cruyff Acedemy mag afnemen. ;)
Maar valt in de categorie van Bommel; blijkbaar niet de gemakkelijkste, houdt van aanvallend verzorgd voetbal en heeft weinig trainerservaring.

Ben ik niet helemaal mee eens. Ik spreek namelijk wel eens mensen van de technische staf van Volendam en zei vinden Wim juist erg coöperatief. Heeft meer ervaring aangezien hij in de KKD werkt (staat 2e), Mark kwam rechtstreeks van A1 en deed alleen A1. Wim was bij Ajax verantwoordelijk voor de gehele jeugd en volgens mij is en was die niet zo slecht. Mark speelde alleen de eerste seizoenshelft van seizoen 2018/2019 aanvallend daarna ging hij behoudend spelen met Hendrix en Rosario op een middenveld. Als je Volendam volgt zie je ook hoe ze willen spelen. Dus ik vind de vergelijking die jij maakt niet terecht.
 
Ben ik niet helemaal mee eens. Ik spreek namelijk wel eens mensen van de technische staf van Volendam en zei vinden Wim juist erg coöperatief. Heeft meer ervaring aangezien hij in de KKD werkt (staat 2e), Mark kwam rechtstreeks van A1 en deed alleen A1. Wim was bij Ajax verantwoordelijk voor de gehele jeugd en volgens mij is en was die niet zo slecht. Mark speelde alleen de eerste seizoenshelft van seizoen 2018/2019 aanvallend daarna ging hij behoudend spelen met Hendrix en Rosario op een middenveld. Als je Volendam volgt zie je ook hoe ze willen spelen. Dus ik vind de vergelijking die jij maakt niet terecht.

speelde toen toch ook aanvallend met Hendrix en Rosario (zie de opstelling tegen Ajax) die we toen thuis gewoon van de mat speelden . Hij is met dezelfde spelers anders beginnen voetballen dat was /is het probleem net zoals dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan