Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
zelfs niet opgeladen tegen Ajax, geen doelpunten makers in ons midden dit wordt een ongekende vrijeval. Plek 10/11 gaat het zo worden.
met LDJ,Lozano,Berrgwijn,Angelino en Pereiro zijn hoeveel doelpunten verkoch? En hoeveel terug gekocht? Bruma met 3 gpals per seizoen 😭
 
zelfs niet opgeladen tegen Ajax, geen doelpunten makers in ons midden dit wordt een ongekende vrijeval. Plek 10/11 gaat het zo worden.
met LDJ,Lozano,Berrgwijn,Angelino en Pereiro zijn hoeveel doelpunten verkoch? En hoeveel terug gekocht? Bruma met 3 gpals per seizoen 😭

één van de grootste oorzaken , neem daarbij al de mislukte aankopen en we zijn er .
 
Alleen die twee? Ik heb het ook vaak genoeg over Baumgartl, Schwaab, Viergever, Hendrix maar ook wel Rosario. Alleen heeft de eigen jeugd die niets heeft gekost en die soms net zo slecht is als de dure waardeloze aankopen, veel meer credits dan de miskopen. Dus Hendrix, Mo, Lammers, Cody en Rosario de worden bij mij anders beoordeeld. En dat gold ook voor Bergwijn, Malen en hele tijd nog voor Zoet. Toen het met Zoet niet meer houdbaar was, mocht ie van mij weg. En welk alternatief heb jij voor die plek? Guti soms??

Op de plek van Rosario kan je iedereen neerzetten maakt niet uit slechter kan niet! Ik denk dat Willy van der Kuylen het nu nog steeds beter doet als Rosario. Kan mij dat nou schelen dat hij uit eigen jeugd komt moeten we daarom hem beschermen, tssss
 
Tsja, wat moet je van deze wedstrijd zeggen? In de 1e helft kwamen alle tekortkomingen naar boven.. Niemand die kan opbouwen, traag en voetballend onmachtig middenveld, aanval die niks maar dan ook niks klaar speelt. Zelfs Sparta! creëert meer kansen in de Arena dan ons. Nederlaag was van te voren al wel verwacht, maar dit was gewoon 90 minuten lang een parodie op voetbal.

Volgend seizoen moet er zoveel veranderen, 2 nieuwe cv's, lb, box to box middenvelder, voetballende cvm, buitenspeler, extra spits. Ik dacht dat seizoen 13/14 al erg was, maar dit doet echt pijn.
 
Weet je ik voel geen behoefte om naar jou toe te bewijzen wie ik wel of niet bekritiseer en waarom.
En voorlopig zitten we opgezadeld met ook een Doan die jij noemt: ook met hem ga je niets winnen. En gelukkig komt Faber er ook steeds vaker achter dat die aankopen allemaal waardeloos zijn en dat het niets met MVB te maken had dat Bruma, Baumgartl en Boscagli gepasseerd werden en dat Doan weinig kan brengen. Sterker nog PSV is na het vertrek van MvB nog dramatischer dan voorheen. Vandaag zag ik eigenlijk AGOVV spelen tegen Ajax. En Doan had daar niets aan veranderd zo ook een Guti of Sadilek. Een pot nat en allemaal PSV onwaardig materiaal zo ook een Thomas. Allemaal spelers die je in de 80e minuut of zo pas kan inbrengen maar nooit de basis hier nooit. Rosario wordt genoeg afgebrand hier. Gek genoeg een van de weinige spelers die zowel onder MvB als onder Faber zijn plek behoudt.

Je hoeft voor mij niks te bewijzen, geen probleem. Het begon bij een rake opmerking van Sailors. Hij stelde dat als je Unnerstal bestempeld als niet goed genoeg (door een/twee momenten te pakken uit deze wedstrijd) kan je iedereen afschrijven, en hij heeft gelijk. Dat je dan vraagt waar je kan beginnen spreekt boekdelen, want voor iedereen is Rosario de grootste dissonant, al maanden lang. Die hoort als eerste naar boven te komen. En dat je dan stelt dat jeugd veel meer krediet verdient, tja, Rosario is daar al ver ver ver overheen, maar bij hem lijkt de krediet een soort loop. Dan sprak je over aankopen alsof ze 2de rangs spelers die altijd voorrang moeten geven aan jeugdspelers. Kunnen zij er wat aan doen dat ze aankopen zijn? Ze hebben niet veel gebracht, klopt. Rosario ook niet? Status als jeugdspeler geeft hem het recht boven de rest? Als je ze allemaal eerlijk wilt beoordelen, dan verdienen ze ook net zoveel wedstrijden toch? Dus ik kan niks met je opmerking dat Doan, Sadilek, Guti er ook niets aan kunnen veranderen. Makkelijk gezegd imo, je hebt ze misschien 5 wedstrijden max op het middenveld gezien achterelkaar, en een paar tussen momenten, waardoor het dus lekker moeilijk voor ze wordt om ritme op te doen, en makkelijker om ze te bekritiseren. En zelfs dan liet Doan een veel betere indruk achter dan wat Rosario maandenlang doet. Dat zowel Mark als Faber Rosario in de basis laten, zegt mij niets. Duizenden supporters zien dat hij er niks van bakt, en de resultaten spreken niet in het voordeel van de coaches.. Maar afijn, je hebt helemaal niks uit m'n vorige comment gehaald, terwijl ik best wat goede punten maakte vond ik, bijvoorbeeld de transferkosten van Rosario 'de gratis jeugdspeler' en Unnerstall, dus voor mij mag je gang gaan, jij bepaalt je eigen oordeel. Ik blijf wel een kleine onterechte bias bij je zien, wat ik jammer vind, maar goed.
 
Heb geen kracht gevonden om alles terug te lezen op deze maandagochtend, maar vonden jullie het een penalty? Actie van Dest.
 
Je hoeft voor mij niks te bewijzen, geen probleem. Het begon bij een rake opmerking van Sailors. Hij stelde dat als je Unnerstal bestempeld als niet goed genoeg (door een/twee momenten te pakken uit deze wedstrijd) kan je iedereen afschrijven, en hij heeft gelijk. Dat je dan vraagt waar je kan beginnen spreekt boekdelen, want voor iedereen is Rosario de grootste dissonant, al maanden lang. Die hoort als eerste naar boven te komen. En dat je dan stelt dat jeugd veel meer krediet verdient, tja, Rosario is daar al ver ver ver overheen, maar bij hem lijkt de krediet een soort loop. Dan sprak je over aankopen alsof ze 2de rangs spelers die altijd voorrang moeten geven aan jeugdspelers. Kunnen zij er wat aan doen dat ze aankopen zijn? Ze hebben niet veel gebracht, klopt. Rosario ook niet? Status als jeugdspeler geeft hem het recht boven de rest? Als je ze allemaal eerlijk wilt beoordelen, dan verdienen ze ook net zoveel wedstrijden toch? Dus ik kan niks met je opmerking dat Doan, Sadilek, Guti er ook niets aan kunnen veranderen. Makkelijk gezegd imo, je hebt ze misschien 5 wedstrijden max op het middenveld gezien achterelkaar, en een paar tussen momenten, waardoor het dus lekker moeilijk voor ze wordt om ritme op te doen, en makkelijker om ze te bekritiseren. En zelfs dan liet Doan een veel betere indruk achter dan wat Rosario maandenlang doet. Dat zowel Mark als Faber Rosario in de basis laten, zegt mij niets. Duizenden supporters zien dat hij er niks van bakt, en de resultaten spreken niet in het voordeel van de coaches.. Maar afijn, je hebt helemaal niks uit m'n vorige comment gehaald, terwijl ik best wat goede punten maakte vond ik, bijvoorbeeld de transferkosten van Rosario 'de gratis jeugdspeler' en Unnerstall, dus voor mij mag je gang gaan, jij bepaalt je eigen oordeel. Ik blijf wel een kleine onterechte bias bij je zien, wat ik jammer vind, maar goed.
(Y)
 
Komend weekend treffen we Willem II. Een club in een goeie flow tegen ons mentaal gebroken, futloos allegaartje. Ik heb m'n twijfels.
 
Wat een matige wedstrijd was dit zeg. Eerste helft vond ik nog best aardig van Ajax. Fel in de duels, hoog tempo, veel kansen. Daar had het al 3-0 moeten staan.

Maar de tweede helft, aiaiai wat viel Ajax ver terug zeg. Nou is dat ook niet zo gek als je ziet hoe bizar veel blessures er zijn. Vergeleken met Chelsea-uit (wat als de norm wordt gezien voor het sterkste elftal van Ajax), stonden er nog maar 4 dezelfde spelers op het veld waarvan alleen Onana en Tagliafico op dezelfde plek speelden. Dan mis je gewoon de automatismen en domweg heel veel kwaliteit.

En dan nog kon PSV he-le-maal niks klaarspelen. Ik weet niet zo goed wat er allemaal precies gebeurd is in die koppies, maar dit is het slechtste PSV wat ik ooit gezien heb. Zijn dit echt veelal dezelfde spelers die in september Sporting Lissabon versloegen?
 
Wat een matige wedstrijd was dit zeg. Eerste helft vond ik nog best aardig van Ajax. Fel in de duels, hoog tempo, veel kansen. Daar had het al 3-0 moeten staan.

Maar de tweede helft, aiaiai wat viel Ajax ver terug zeg. Nou is dat ook niet zo gek als je ziet hoe bizar veel blessures er zijn. Vergeleken met Chelsea-uit (wat als de norm wordt gezien voor het sterkste elftal van Ajax), stonden er nog maar 4 dezelfde spelers op het veld waarvan alleen Onana en Tagliafico op dezelfde plek speelden. Dan mis je gewoon de automatismen en domweg heel veel kwaliteit.

En dan nog kon PSV he-le-maal niks klaarspelen. Ik weet niet zo goed wat er allemaal precies gebeurd is in die koppies, maar dit is het slechtste PSV wat ik ooit gezien heb. Zijn dit echt veelal dezelfde spelers die in september Sporting Lissabon versloegen?


Je hebt volledig gelijk. Het is triest.
 
Wat een matige wedstrijd was dit zeg. Eerste helft vond ik nog best aardig van Ajax. Fel in de duels, hoog tempo, veel kansen. Daar had het al 3-0 moeten staan.

Maar de tweede helft, aiaiai wat viel Ajax ver terug zeg. Nou is dat ook niet zo gek als je ziet hoe bizar veel blessures er zijn. Vergeleken met Chelsea-uit (wat als de norm wordt gezien voor het sterkste elftal van Ajax), stonden er nog maar 4 dezelfde spelers op het veld waarvan alleen Onana en Tagliafico op dezelfde plek speelden. Dan mis je gewoon de automatismen en domweg heel veel kwaliteit.

En dan nog kon PSV he-le-maal niks klaarspelen. Ik weet niet zo goed wat er allemaal precies gebeurd is in die koppies, maar dit is het slechtste PSV wat ik ooit gezien heb. Zijn dit echt veelal dezelfde spelers die in september Sporting Lissabon versloegen?

Tweede helft was het niveau van Rijnburgse boys tegen HHC. Echt heel bizar hoe groot het verschil was met de eerste helft. In mijn hele leven heb ik ook nog nooit een PSV gezien met zo weinig kwaliteit. Alleen Mo zie je dat die echt kan voetballen.
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Ik begreep er oprecht geen reet van. Mijn vriendin die geen verstand heeft van voetbal en voor PSV is, vond het ook een penalty.
Nijhuis he, mannelijk voetbal! :biceps:

Van Kuipers kan ik nog snappen dat hij hem niet direct geeft, maar de Nijhuis mag zich schamen.
 
Ik begreep er oprecht geen reet van. Mijn vriendin die geen verstand heeft van voetbal en voor PSV is, vond het ook een penalty.

Als je zo gaat beginnen...
Dan was het absoluut GEEN penalty, en moeten jullie eens tegen die dest zeggen dat ie niet zo over zn eigen poten moet struikelen, het vrijzinnig veulentje :mad:
Boe :SC: boe!
 
Nijhuis he, mannelijk voetbal! :biceps:

Van Kuipers kan ik nog snappen dat hij hem niet direct geeft, maar de Nijhuis mag zich schamen.

Achja... diezelfde nijhuis die in rotterdam een pingel tegen viergever gaf die zn armen strak langs zn lichaam had. Heel mannelijk.
Vreselijke showscheids. Is werkelijk nergens geliefd, behalve bij genee en derksen
 
Nee zag zelf op primeur een stilstaand moment dat Boscagli eerst de bal speelt.
We moeten niet voor alle situaties als deze een penalty tegen krijgen.
Dus terecht geen penalty.

Heb je daar een bron/ beeld van? Wat ik tijdens de wedstrijd zag vond ik het een penalty (als het niet voor die stomme klub is).

Overigens vond ik hem verder weer erg slecht fluiten. Bij de eerste overtreding van Swaab een gele kaart en daarna bij vergelijkbare overtredingen geen kaarten en soms zelfs niet eens fluiten. Vervolgens om een kleine overtreding wel weer fluiten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan