Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer van de nederlaag.
Het is ook een onnodige nederlaag, waarbij met name een stukje durf ontbrak om het de tegenstander lastig te maken.

Prima arbitrage vandaag.
De enige fatsoenlijke scheidsrechter in de Nederlandse competitie.
 
De wissels zijn ook zo ongelofelijk slecht; alsof ze willen dat we geen punten pakken. En zo laat. Wat frustrerend allemaal.
 
De fout begint bij hem. Gewoon een onrustige keeper die de mooie reddingen afwisselt met slechte keuzes. Niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, reden dat hij tot zijn 28e nog bij VVV zat. Maar goed we zijn zover gezakt dat we een Unnerstal gaan bewieroken na 3 dingen waarvoor hij in het doel staat.

Als Unnerstahl niet goed genoeg is dan kan je alles afschrijven maar dan ook iedereen
 
Ongelooflijk. Dan moet ie toch niet 100% fit zijn, anders is dat toch niet uit te leggen. Of heeft Faber dit voor de wedstrijd wel uitgelegd?

Bergwijn begint als verse aanwinst wél gelijk in de basis bij de spurs.
Je slaat de bekende spijker op de kop!
Mourinho is dan ook een veel betere coach.
 
Schade valt mee. Maar tegen dit ajax, met al die tweede keus, geen vuist kunnen maken.
Wat een grafseizoen....

Ik heb nog een vraag. Ik snap journalisten niet.
Als je Bruma iedere keer in de basis ziet, dan is toch een hele logische vraag:

"Beste Ernest, waarom speelt Bruma iedere week?"

Die vraag heb ik nog niemand zien stellen.

Dat Bruma PSV onwaardig is en nooit voor dat bedrag gekocht had mogen worden, weten we nu wel.
Maar waarom niet die Engelse jeugdspeler of desnoods een buitenspeler uit de C1 in de basis?

Kolere. Wat een blind paard....
 
De fout begint bij hem. Gewoon een onrustige keeper die de mooie reddingen afwisselt met slechte keuzes. Niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, reden dat hij tot zijn 28e nog bij VVV zat. Maar goed we zijn zover gezakt dat we een Unnerstal gaan bewieroken na 3 dingen waarvoor hij in het doel staat.

De fout begint vanaf de aftrap om 16.45 uur. Na de aftrap ging vrijwel alles fout. :rolleyes:
 
Schade valt mee. Maar tegen dit ajax, met al die tweede keus, geen vuist kunnen maken.
Wat een grafseizoen....

Ik heb nog een vraag. Ik snap journalisten niet.
Als je Bruma iedere keer in de basis ziet, dan is toch een hele logische vraag:

"Beste Ernest, waarom speelt Bruma iedere week?"

Die vraag heb ik nog niemand zien stellen.

Dat Bruma PSV onwaardig is en nooit voor dat bedrag gekocht had mogen worden, weten we nu wel.
Maar waarom niet die Engelse jeugdspeler of desnoods een buitenspeler uit de C1 in de basis?

Kolere. Wat een blind paard....
Bij studio voetbal werd er vorige week wel naar gevraagd. Maar hij draaide er omheen.
 
Bij studio voetbal werd er vorige week wel naar gevraagd. Maar hij draaide er omheen.
Oh. Die had ik gemist.

Thanks.

Wel triest dat de trainer die iedere dag met die gasten traint domme keuzes blijft maken waarvan supporters en journalisten zien dat het kansloos is....
 
Oh. Die had ik gemist.

Thanks.

Wel triest dat de trainer die iedere dag met die gasten traint domme keuzes blijft maken waarvan supporters en journalisten zien dat het kansloos is....
Er is ook geen alternatief op die positie. Doan is het echt niet en Madueke dient zich nu pas aan.
 
Er is ook geen alternatief op die positie. Doan is het echt niet en Madueke dient zich nu pas aan.
Bruma heeft 1 goed ding gedaan dit seizoen: die goal tegen Basel.

Verder is het niets...

Ik wil niet Faber bashen. Want hij is niet te benijden....
En ik snap dat hij moet roeien met de riemen die hij heeft.
Maar zelfs Doan is beter dan Bruma.

Anyway.

Volgende week winnen van Willem II!
 
Ik zie hier mensen die vonden dat Ihattaren goed speelde. Ik vond m echt heel matig. Neem het hem niet kwalijk overigens. Die jongen kan helemaal niks met deze ploeggenoten.
Dat vond ik nou ook. Hij liet af en toe best klasse zien, en werkte hard, maar liep veel te veel met de bal en was weinig effectief. En in het algemeen zal hij toch echt veel meer moeten gaan scoren als hij de duurste PSV transfer ooit wil gaan worden. Maar ja, hij is pas 17, laten we dat niet vergeten
 
Apart dat mensen Rodriguez optreden van vandaag zo prijzen.
Rodriguez is vast een goede speler, bekende naam in de voetballerij ook maar vandaag vond ik geen beste invalbeurt. Aan de bal was het best prima maar qua verdedigen vond ik hem wat reactief en traag.
 
Bruma heeft 1 goed ding gedaan dit seizoen: die goal tegen Basel.

Verder is het niets...

Ik wil niet Faber bashen. Want hij is niet te benijden....
En ik snap dat hij moet roeien met de riemen die hij heeft.
Maar zelfs Doan is beter dan Bruma.

Anyway.

Volgende week winnen van Willem II!

Hij zal wellicht ook instructies van bijv. JdJ krijgen om hem op te stellen aangezien hij 15M heeft gekost....
 
Alleen genoten van Dest en een beetje van Van de Beek en Martinez. Verder was het niet veel...

Kuipers kreeg het weer voor elkaar om een 100% penalty te missen. Vorig jaar weer hij nog gecorrigeerd. Met Nijhuis als VAR uiteraard niet. Hoe kun je geen penalty geven bij die situatie Dest....

Benieuwd wat die VAR klager Ronaldinho ervan vond.
Dan ben je echt de enige op het hele forum 😀
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan