Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik wens jou zeker toe dat jij ouder mag worden, en wens de rest van t forum toe dat jij wijzer mag worden :maniac:.
Ach ik zie dat jullie het over 2 posts al 8000 posts volhouden met me. Heb t idee dat ik me suf typ iedere keer maar dan zie ik dat Bacchus dit jaar al de 50.000 aan gaat tikken. Daar zitten dan wel 23000 'mogguhs' bij, maar dan nog 😁😁
 
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Boscagli; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bruma, Lammers, Gakpo

Opstelling Ajax: Onana; Dest, Veltman, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Eiting, Van de Beek; Tadic, Babel, Promes.
 
Kansloze opstelling weer. Waanzin, maar dan ook echt waanzin weer. Opa Schwaab mag weer eens zijn kunsten laten zien. Rosario en Hendrix op het middenveld, geweldig. Bruma mag ook weer laten zien dat die geen lantaarnpaal voorbij komt.

Rodriguez, hij was topfit toch? Begint ook doodleuk op de bank. Ik pas denk ik.
 
Kansloze opstelling weer. Waanzin, maar dan ook echt waanzin weer. Opa Schwaab mag weer eens zijn kunsten laten zien. Rosario en Hendrix op het middenveld, geweldig. Bruma mag ook weer laten zien dat die geen lantaarnpaal voorbij komt.

Rodriguez, hij was topfit toch? Begint ook doodleuk op de bank. Ik pas denk ik.
Kan niet anders zeggen dat het terecht is dat je deze wedstrijd overslaat.
 
EPxxVfwXsAAeiHS
 
Dacht dat RR fit was en er vandaag wilde staan. Boscagli... pak het telraam er maar alvast bij. 3-0? 4-0? Minimaal een penalty veroorzaakt door het Franse wonderkind.
 
Dacht dat RR fit was en er vandaag wilde staan. Boscagli... pak het telraam er maar alvast bij. 3-0? 4-0? Minimaal een penalty veroorzaakt door het Franse wonderkind.
Een speler zonder spelritme die net twee dagen in Nederland is is toch ook geen prettig vooruitzicht. Ik had niet anders verwacht.
 
Een speler zonder spelritme die net twee dagen in Nederland is is toch ook geen prettig vooruitzicht. Ik had niet anders verwacht.
Dit zijn wedstrijden waar je zulke spelers moet hebben en gewoon gebruiken. Zelfs Mitroglou zou ik vandaag in de basis hebben gezet.
 
De eerste wedstrijd van Rodriguez bestaat dus uit een busrit naar Amsterdam en een plaats op de bank.En dat kost dan meer dan € 70.000,=.
:unsure: Nog maar slechts € 930.000,= te gaan om over de balk te gooien. :rolleyes: :maniac: :sad:
Beetje een Ruiz verhaal.
 
Vanwege een naderende zware orkaan en aardbeving wordt het forum tot minimaal 21.00 volledig afgesloten. U bent weer welkom na 21.00 uur wanneer de ergste storm weer is gaan liggen en de schade is opgemaakt. 😁

In De Bijlmer is het dak dicht. Het is windstil in het oog van de orkaan. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan