Jeffrey Bruma

Jeffrey Bruma gaat op huurbasis van VFL Wolfsburg naar Mainz.
Mainz heeft de komst van Bruma bevestigd. Hij zal tot het einde van het seizoen worden gehuurd van VfL Wolfsburg. Bij zijn nieuwe club komt hij met St. Juste en Boëtius twee landgenoten tegen.
 
Jeffrey Bruma gaat op huurbasis van VFL Wolfsburg naar Mainz.
Mainz heeft de komst van Bruma bevestigd. Hij zal tot het einde van het seizoen worden gehuurd van VfL Wolfsburg. Bij zijn nieuwe club komt hij met St. Juste en Boëtius twee landgenoten tegen.

:fear:Wil je dit niet meer doen? Ik zag de bui alweer hangen dat deze Bruma gelinkt werd aan een return bij PSV. :confused:
 
Datzelfde had ik net in het Van Ginkel topic :ROFL:

Dat ook idd. Moet er niet aan denken. Terugvallen op oud-spelers is niet zo mijn ding. Ben meer van vers bloed, nieuwe talenten die nieuwe legendes kunnen worden, nieuwe gezichten, nieuwe ronde nieuwe kansen etc. Tenzij het echt om een bewezen topper gaat, zoals Robben. Maar ja, dat alles lijkt wel iets teveel gevraagd van de huidige TD, dus vandaar dat de schrik er snel in zit met dit soort topics ;).
 
Typisch PSV... Man man man, wat schaam ik me toch voor de TD (en het scoutingsapparaat) van de club.
 
Jeffrey Bruma zou ten opzichte van die twee Duitse blindgangers wel een vooruitgang zijn, maar natuurlijk komt-ie niet. Waarom zou-ie?


Het is zo... verdomde pijnlijk allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan