Noni Madueke (A)

Bakkalinho

International
Vergeef me als ik er over heen kijk maar volgens mij heeft ie nog geen topic.
En dat zou zonde zijn want dit is denk ik het volgende goudmijntje! Bovendien Engelsman wat alleen maar goed is voor de prijs!
 
Helemaal waar. Hij maakte een goede indruk. En inderdaad betalen Engelsen veel voor Engelsen, maar ik denk dat hij niet als homegrown telt, dus wellicht telt dat niet voor hem.
 
Mijn god, wat een pareltje hebben we hiermee zeg. Zoveel inzicht in het spel en balhandeling. Hopen dat ie net zoals Stevie tot zijn 22ste wil blijven, maar denk dat ie over 2 jaar al weg is.
 
Mijn god, wat een pareltje hebben we hiermee zeg. Zoveel inzicht in het spel en balhandeling. Hopen dat ie net zoals Stevie tot zijn 22ste wil blijven, maar denk dat ie over 2 jaar al weg is.

Ahaaa nu gaat er een belletje rinkelen. John dacht natuurlijk, ach wij hebben die Madueke van jullie overgenomen. Mogen jullie Steven voor een zacht prijsje overnemen. Wat is het toch een goede man, onze John.
 
Ahaaa nu gaat er een belletje rinkelen. John dacht natuurlijk, ach wij hebben die Madueke van jullie overgenomen. Mogen jullie Steven voor een zacht prijsje overnemen. Wat is het toch een goede man, onze John.
Ik kan eigenlijk niet meer zo lachen om de grappen die over JdJ worden gemaakt. Vind het vreselijk wat ie momenteel meemaakt (en wellicht ook zijn familie). Sorry :confused:
 
Natuurlijk durft Van Bommel 2.0 Madueke géén basisplaats te geven.
Nee, lekker Bruma laten aanmodderen...:mad:
 
???

Van Bommel 2.0?

Als er iemand is die de jeugd voor de leeuwen gooide was het MvB wel, dus waar dat op slaat?
Ach was je uit op wat likies?
Waarom geen Madueke vandaag een basisplaats? En dat Bommel de jeugd kansen gaf is de normaalste zaak van de wereld.
Waarom hem daarom op een voetstuk plaatsen?
Faber is net zo'n drama. Die zet de lijn van Bommel vrolijk door.
Heel de organisatie van PSV is niet ziek maar vrijwel morsdood.
 
Ach was je uit op wat likies?
Waarom geen Madueke vandaag een basisplaats? En dat Bommel de jeugd kansen gaf is de normaalste zaak van de wereld.
Waarom hem daarom op een voetstuk plaatsen?
Faber is net zo'n drama. Die zet de lijn van Bommel vrolijk door.
Heel de organisatie van PSV is niet ziek maar vrijwel morsdood.

Faber moet het ook maar doen met de rotzooi die JdJ bij elkaar heeft gezocht. Hem is gevraagd het in de tuasentijd op te pakken. Dan vind ik Van Bommel 2.0 wat te makkelijk, en respectloos.
 
Ach was je uit op wat likies?
??? sneue reactie, was je uit op likes?
Waarom geen Madueke vandaag een basisplaats? En dat Bommel de jeugd kansen gaf is de normaalste zaak van de wereld.
Waarom dan de term v Bommel 2.0?
Waarom hem daarom op een voetstuk plaatsen?
Wie plaatst m op een voetstuk?
Faber is net zo'n drama. Die zet de lijn van Bommel vrolijk door.
Beiden zijn beperkt door t materiaal waar ze mee werken. Overigens heb ik de drive van vandaag en het hoge tempo zelden gezien dit seizoen.
Heel de organisatie van PSV is niet ziek maar vrijwel morsdood.
laten we hopen van niet
 
Faber moet het ook maar doen met de rotzooi die JdJ bij elkaar heeft gezocht. Hem is gevraagd het in de tuasentijd op te pakken. Dan vind ik Van Bommel 2.0 wat te makkelijk, en respectloos.
Hoezo respectloos ???
Jullie beoordelen hem nog steeds op zijn meer dan uitstekende voetballende kwaliteiten.
Zo lijkt het tenminste.
Hoeveel forummers wilden dat hij, net als ik, ik zal het netjes zeggen, het coachschap zou neerleggen?
 
Hoezo respectloos ???
Jullie beoordelen hem nog steeds op zijn meer dan uitstekende voetballende kwaliteiten.
Zo lijkt het tenminste.

Wie? Rosario? Ik heb het over je gebruik van Van Bommel 2.0.
Rosario speelt niet best, nee. Maar niet elke coach die hem opstelt is automatisch Van Bommel 2.0.
 
Wie? Rosario? Ik heb het over je gebruik van Van Bommel 2.0.
Rosario speelt niet best, nee. Maar niet elke coach die hem opstelt is automatisch Van Bommel 2.0.
Goed lezen. IK heb het niet over die denneappel, maar over van Bommel.
 
Ach was je uit op wat likies?
Waarom geen Madueke vandaag een basisplaats? En dat Bommel de jeugd kansen gaf is de normaalste zaak van de wereld.
Waarom hem daarom op een voetstuk plaatsen?
Faber is net zo'n drama. Die zet de lijn van Bommel vrolijk door.
Heel de organisatie van PSV is niet ziek maar vrijwel morsdood.

Slechte dag gehad?
Ik snap namelijk echt helemaal niet wat je nu allemaal aan het posten bent.
Waarom Madueke geen basisplaats? Inderdaad, waarom niet, maar wat heeft dat in Godsnaam met Van Bommel te maken, die zoals ik zei als enige coach van PSV volop de kans gaf aan de jeugd?
En daarop volgt dus dat het helemaal niet "de normaalste zaak van de wereld" is dat hij dat deed. Cocu vond het hier bijvoorbeeld geen speeltuin.
Faber zet de lijn door, tja, de selectie is nagenoeg hetzelfde, dus wat verwacht je dan voor een wereldschokkend verschil? Hij zet de lijn niet door, want Bruma mag onder Faber regelmatig opdraven, terwijl MvB hem duidelijk al had afgeschreven.
En likes scoren? Ja daar doe ik het allemaal voor zeg. Tjonge jonge.:FP:
 
??? sneue reactie, was je uit op likes?

Waarom dan de term v Bommel 2.0?

Wie plaatst m op een voetstuk?

Beiden zijn beperkt door t materiaal waar ze mee werken. Overigens heb ik de drive van vandaag en het hoge tempo zelden gezien dit seizoen.
laten we hopen van niet
Lekker sneu dan. Ik mag hopen dat Madueke snel tekent en dat hij dan ipv Bruma een basisplaats gaat krijgen.
Bruma één leuke aanvallende aktie van gezien, echter strandde deze weer eens door zijn geklungel.
 
Natuurlijk heb ik een slechte dag gehad. Je ziet je club gewoon kansloos verliezen in de Arena.
That hurts ja.
En over MvB zal ik het niet meer hebben.
Zéér matige trainer/coach.
Eens een geweldige PSV-voetballer...(Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan