Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ondanks dat Bergwijn en Pereiro nauwlijks presteerden of speelden (respectievelijk), leveren we wel een bult aan klasse in hoor. Pereiro kan het beste voetballen (op Mo :love: na), en Bergwijn is het sterkst en het meeste allround (snelheid, assists, goals, duels).

Alle ballen op Madueke ?
 
Enige kans op een resultaat is dat Ajax ook een offday heeft. Maar die zijn ook wel gebrand op een goed resultaat na afgelopen zondag.
Weet niet of Onana ook weer meedoet. Ik zou de boel zo goed als het kan dichtimmeren en hopen op dat Unnerstal alle ballen pakt :).
Denk dat we aanvallend niet veel in te brengen hebben. Hoop op een saaie 0-0 maar zal wel tussen de 3 en 5-0 worden.
 
Toch ga ik niet mee in dit indekken. PSV heeft moeite met het niveau VVV, NAC en FC Twente. Dan moet ajax, ook zonder Ziyech / Blind / Onana, gewoon kunnen winnen.

PSV heeft met name moeite met uitwedstrijden.
Hopen dat Lammers deze keer niet wordt overgeslagen. Bruma nog eens een ingeving heeft. Doan een sprankje van zijn belofte inlost. Ihattaren iedereen zoek speelt. Hendrix toch echt een betrouwbare linker CV blijkt te zijn. Dumfries de boel oppept. Rosario die ene pass geeft. Oh, en dat tagliafico een keer tegen het stevige lijft van Unnerstall aan rent, om vervolgens beledigd te zijn dat hij omvalt, en Unnerstall nog steeds staat.
 
PSV heeft met name moeite met uitwedstrijden.
Hopen dat Lammers deze keer niet wordt overgeslagen. Bruma nog eens een ingeving heeft. Doan een sprankje van zijn belofte inlost. Ihattaren iedereen zoek speelt. Hendrix toch echt een betrouwbare linker CV blijkt te zijn. Dumfries de boel oppept. Rosario die ene pass geeft. Oh, en dat tagliafico een keer tegen het stevige lijft van Unnerstall aan rent, om vervolgens beledigd te zijn dat hij omvalt, en Unnerstall nog steeds staat.

Dat zijn een hoop wonderen binnen 90 minuten.
 
Het grote voordeel voor deze ploeg is dat ze een keer niet de favoriet zijn. Niemand verwacht dat ze winnen. De druk is er voor deze wedstrijd dan ook ver af.
Heeeeel misschien lukt het ze dan wat vrijer en angstlozer te voetballen.
En heeeel misschien kan dat een verrassing opleveren.

Heeeel misschien dan hè
 
Het grote voordeel voor deze ploeg is dat ze een keer niet de favoriet zijn. Niemand verwacht dat ze winnen. De druk is er voor deze wedstrijd dan ook ver af.
Heeeeel misschien lukt het ze dan wat vrijer en angstlozer te voetballen.
En heeeel misschien kan dat een verrassing opleveren.

Heeeel misschien dan hè

Een keer niet als in tegen Ajax? Kan mij niet herinneren dat PSV ooit favoriet was in een uitwedstrijd tegen Ajax.
 
Dat zijn een hoop wonderen binnen 90 minuten.

Nou, dat valt best mee, want het is allemaal wel eens gebeurd! Behalve dat met Unnerstall, maar Tagliafico heeft wel al een voorproefje van zijn verontwaardiging laten zien tegen Groningen. Had eigenlijk verwacht dat ie zou gaan huilen.
 
Ah, dus je bent vrij jong.
Nee valt mee, onlangs 30 geworden. Maar dacht dat er werd gehint of recentelijke tijden. Heb de tijden genoeg meegemaakt dat wij altijd ten onder gingen. Vandaar dat ik de bekerfinale in 1998 ook extra lekker vond. Het is altijd lastig tegen PSV. Vandaar dat ik maar 2-1 denk.
 
Nee valt mee, onlangs 30 geworden. Maar dacht dat er werd gehint of recentelijke tijden. Heb de tijden genoeg meegemaakt dat wij altijd ten onder gingen. Vandaar dat ik de bekerfinale in 1998 ook extra lekker vond. Het is altijd lastig tegen PSV. Vandaar dat ik maar 2-1 denk.
Zoals door anderen aangegeven, periode dat de Arena net open was. Heeft aardig wat jaren geduurd voordat jullie een positieve balans tegen ons hadden in de Arena. (waarbij ik er gemakshalve vanuit ga dat jullie die nu hebben)
 
Zoals door anderen aangegeven, periode dat de Arena net open was. Heeft aardig wat jaren geduurd voordat jullie een positieve balans tegen ons hadden in de Arena. (waarbij ik er gemakshalve vanuit ga dat jullie die nu hebben)

uit 2017.

"PSV reed de afgelopen 21 jaar meestentijds met een gelukzalig gevoel weg uit de Amsterdam Arena. Sinds de Amsterdam Arena in 1996 is geopend, heeft PSV opvallend goede statistieken in de duels met Ajax. Daarvoor was Ajax veel vaker de bovenliggende partij in eigen huis.

Sinds de Amsterdammers in het stadion (in de toekomst de Johan Cruijff Arena) speelt, wonnen de Eindhovenaren er liefst 11 competitieduels. Van de andere 10 duels speelden Ajax en PSV er vier gelijk en won Ajax er zes. Daarmee heeft Ajax over de afgelopen 21 jaar dus een winstpercentage tegen PSV dat lager ligt dan dertig procent."
 
uit 2017.

"PSV reed de afgelopen 21 jaar meestentijds met een gelukzalig gevoel weg uit de Amsterdam Arena. Sinds de Amsterdam Arena in 1996 is geopend, heeft PSV opvallend goede statistieken in de duels met Ajax. Daarvoor was Ajax veel vaker de bovenliggende partij in eigen huis.

Sinds de Amsterdammers in het stadion (in de toekomst de Johan Cruijff Arena) speelt, wonnen de Eindhovenaren er liefst 11 competitieduels. Van de andere 10 duels speelden Ajax en PSV er vier gelijk en won Ajax er zes. Daarmee heeft Ajax over de afgelopen 21 jaar dus een winstpercentage tegen PSV dat lager ligt dan dertig procent."
Ow, gemakshalve heb ik dus een verkeerde stelling geponeerd. Ajax heeft dus nog steeds een negatieve balans tegen PSV in de Arena.
 
Precies. De angstgegner van :SC:
Lammers 2x , Ihattaren 1x
2-3 (2 pingels tegen) met rode kaart voor Unnerstal in 78e minuut.
 
Die (Een bepaald deel van de vrouwelijke anatomie)(etnische minderheid die claimt 'het volk van Israël te zijn) zó kapot schuppen dat ze van voren niet meer weten dat ze van achteren nog leven.

Zo, de filosoof heeft gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan