Directie PSV - Algemeen


Iemand die de hele column heeft gelezen en ons van een mooie samenvatting kan voorzien?

samenvatting: Waterreus praat onzin.
 
Ik hoop dat dit een les is voor PSV en dat we voortaan nooit meer een onervaren trainer voor de selectie zetten, of het nou een boegbeeld van PSV is of niet....minimaal 5 jaar ervaring bij een subtopper of topclub in Nederland of bij Europese clubs. Maar, redelijk wat ervaring is dus een noodzaak...!
 
Mooi.
Een kamp ( van Bommel) dat onze club kapot wil maken.
Het andere kamp ( Toon) toont geen ballen maar boeken; impotent en lamgeslagen.
Nog nooit zoiets meegemaakt.
Het ergste van dit al: de oplossing lijkt wel ERG ver weg.
Hoe lang zal het duren om hier uit te komen?
Ik troost me met de gedachte dat in voetbal alles mogelijk is...........
Guus????
 
Klasse van MvB die itt die overschatte keeper en zijn zogenaamde bronnen, tot nu toe niets heeft gezegd of geen interviews heeft gegeven. Lekker makkelijk meneer Waterreus om een verhaal te gaan vertellen over iemand en zo uit te halen terwijl de beste man zelf nog niets heeft gezegd. En waarom is dat nodig? Jaloers dat MvB de enige Limburger is die bij PSV altijd wel serieus werd genomen? Dat de supporters nog altijd zijn naam zingen? En bij Jack verkondigen dat met modder gooien niets is voor PSV om een dag later zelf met de grootste modder gaan gooien. Pisvent!
 
Waarom is het klasse dat MvB zijn mond houdt?
Hij weerhoudt ondertussen van Marwijk niet om zijn verhaal te doen.
Hij weerhoudt ondertussen Bergwijn niet om zijn heil elders te zoeken.
Loopgraven.
Dat past niet bij de legende van Bommel.
 
Waarom is het klasse dat MvB zijn mond houdt?
Hij weerhoudt ondertussen van Marwijk niet om zijn verhaal te doen.
Hij weerhoudt ondertussen Bergwijn niet om zijn heil elders te zoeken.
Loopgraven.
Dat past niet bij de legende van Bommel.
Waarom zou v Bommel daar wat over moet zeggen?
 
Gerbrands ontslaan heeft werkelijk waar geen enkele zin, we moeten ook niet vergeten dat hij de afgelopen jaren ook erg veel mooie zaken heeft gerealiseerd. Sterker nog ik denk dat het averechts zou werken; dan is er helemaal geen continuiteit en zal alles stilliggen. Terwijl er zoveel moet gebeuren. Wel hoop ik dan dat hij wel geleerd heeft en stopt met het aanstellen van onervaren beleidsbepalers zoals Van Bommel en De Jong.

De Jong is er net zoals Van Bommel nog niet klaar voor; beiden moeten eerst vlieguren maken bij kleinere clubs. Wij hebben behoefte aan een ervaren trainer en een ervaren TD.
 
Der Jaufe

Iets met je verantwoordelijkheid nemen?
Iets met het ontkrachten van wat meer en meer bronnen rondom onze club melden?
Iets met betrokkenheid?
Laten zien dat je gekwetste ego minder belangrijk is dan de continuïteit van onze club?
Het is oorlog!
Niet wegkijken dus.
 
Waarom is het klasse dat MvB zijn mond houdt?
Hij weerhoudt ondertussen van Marwijk niet om zijn verhaal te doen.
Hij weerhoudt ondertussen Bergwijn niet om zijn heil elders te zoeken.
Loopgraven.
Dat past niet bij de legende van Bommel.
Hij kan er toch niets aan doen dat van Marwijk ergens iets roept? En misschien wil hij niet de club beschadigen door allerlei interviews te geven? Moet hij ook met de modder gaan gooien? Dat doet hij gelukkig nog niet maar ik vrees dat het niet lang meer gaat duren na de uitspraken van die overschatte keeper.
 
Der Jaufe

Iets met je verantwoordelijkheid nemen?
Iets met het ontkrachten van wat meer en meer bronnen rondom onze club melden?
Iets met betrokkenheid?
Laten zien dat je gekwetste ego minder belangrijk is dan de continuïteit van onze club?
Het is oorlog!
Niet wegkijken dus.
Hij staat hier niet op de loonlijst dus hoezo verantwoordelijkheid nemen?
 
Ah, Der Jaufe,
Juist.
Verantwoordelijkheid nemen voor de club waarin je groot bent geworden, de club die je alle kansen heeft gegeven, de club waarvan je zegt dat die in je hart zit:
dat alles blijkt dus afhankelijk van of je op de loonlijst staat.
Sta jij op de loonlijst?
 
Ah, Der Jaufe,
Juist.
Verantwoordelijkheid nemen voor de club waarin je groot bent geworden, de club die je alle kansen heeft gegeven, de club waarvan je zegt dat die in je hart zit:
dat alles blijkt dus afhankelijk van of je op de loonlijst staat.
Sta jij op de loonlijst?
Slap antwoord wat mij betreft, maar omdat ik in een goede bui ben alsnog een reactie.

Wie weet wat Mark allemaal op de achtergrond doet, wat mij betreft is 1 op 1 contact met Bergwijn in deze situatie beter dan n fittie in de media uitvechten.
 
Gerbrands ontslaan heeft werkelijk waar geen enkele zin, we moeten ook niet vergeten dat hij de afgelopen jaren ook erg veel mooie zaken heeft gerealiseerd. Sterker nog ik denk dat het averechts zou werken; dan is er helemaal geen continuiteit en zal alles stilliggen. Terwijl er zoveel moet gebeuren. Wel hoop ik dan dat hij wel geleerd heeft en stopt met het aanstellen van onervaren beleidsbepalers zoals Van Bommel en De Jong.

De Jong is er net zoals Van Bommel nog niet klaar voor; beiden moeten eerst vlieguren maken bij kleinere clubs. Wij hebben behoefte aan een ervaren trainer en een ervaren TD.
Het probleem is dat er in Nederland weinig tot geen trainers en TD's zijn met ervaring bij een club van de status van PSV (die is nu niet ineens weg). Ook de ervaren mensen hebben hoogstens ervaring in de Nederlandse subtop. Dus de gok nemen met talenten uit de top (MVB) of na een lange periode van "meelopen" (JdJ), is dan echt wel verdedigbaar. Misschien was 2 tegelijk wel wat te gek.
Der Jaufe

Iets met je verantwoordelijkheid nemen?
Iets met het ontkrachten van wat meer en meer bronnen rondom onze club melden?
Iets met betrokkenheid?
Laten zien dat je gekwetste ego minder belangrijk is dan de continuïteit van onze club?
Het is oorlog!
Niet wegkijken dus.
Hij kan er toch niets aan doen dat van Marwijk ergens iets roept? En misschien wil hij niet de club beschadigen door allerlei interviews te geven? Moet hij ook met de modder gaan gooien? Dat doet hij gelukkig nog niet maar ik vrees dat het niet lang meer gaat duren na de uitspraken van die overschatte keeper.
Wat IPF hier zegt. Wat MVB ook zegt in een interview voegt niets toe aan deze ellende. Als hij toegeeft, gaat dat ten koste van zichzelf. Dus dat zal hij niet doen. Dus zal hij ontkennen. Of het waar is, weten wij (supporters) als nog niet. Dus wat schieten we hier mee op? Ik vind de stilte van MVB ook juist keurig. En ik hoop dat hij vanuit Meerssen niet aan het stoken is.
 
Der Jaufe,
1 op 1 contact met Bergwijn is goed?
Om hem weg te krijgen bij PSV?
Zonder verdere tekst en uitleg?
Onder de radar? Loopgraven?
Terwijl de club in brand staat?
Ik denk het niet.
 
Klasse van MvB die itt die overschatte keeper en zijn zogenaamde bronnen, tot nu toe niets heeft gezegd of geen interviews heeft gegeven. Lekker makkelijk meneer Waterreus om een verhaal te gaan vertellen over iemand en zo uit te halen terwijl de beste man zelf nog niets heeft gezegd. En waarom is dat nodig? Jaloers dat MvB de enige Limburger is die bij PSV altijd wel serieus werd genomen? Dat de supporters nog altijd zijn naam zingen? En bij Jack verkondigen dat met modder gooien niets is voor PSV om een dag later zelf met de grootste modder gaan gooien. Pisvent!

Mijn god, het lijkt de wespennest in Amsterdam wel.. zulke chaos had ik nog niet meegemaakt bij PSV.
 
Slap antwoord wat mij betreft, maar omdat ik in een goede bui ben alsnog een reactie.

Wie weet wat Mark allemaal op de achtergrond doet, wat mij betreft is 1 op 1 contact met Bergwijn in deze situatie beter dan n fittie in de media uitvechten.
Mark schijnt vanavond gewoon op de Herdgang te zijn om naar Jong PSV te kijken. En hij schijnt nog dagelijks contact te hebben met Bergwijn, Mo, Gakpo en Malen en Dumfries.
 
Mark schijnt vanavond gewoon op de Herdgang te zijn om naar Jong PSV te kijken. En hij schijnt nog dagelijks contact te hebben met Bergwijn, Mo, Gakpo en Malen en Dumfries.
Mooi, dan zal hij ook vast wel met Bergwijn praten over de situatie. Uitspreken in de media gaat geen reet helpen en stookt t vuur alleen maar verder op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan