Internazionale 1-0 AC Milan, Guarín 58'
MILANO SIAMO NOI ��⚫

Prettige avond verder IPF :D
Gefeliciteerd!
Normaal gesproken zou ik na zo een wedstrijd zeggen: een verdiende overwinning maar gun het die rukvent Mancini niet om hem een compliment te maken:D
 
Internazionale 1-0 AC Milan, Guarín 58'
MILANO SIAMO NOI ⚫

Prettige avond verder IPF :D

Goede overwinning. Staat een hele mooie ploeg bij Inter. Beestachtig middenveld, vooral Kondogbia vond ik erg goed spelen, Guarin heeft altijd zijn waarde en Felipe Melo is een klootzak maar heeft niemand graag tegen. In de tweede helft had Milan weinig meer in te brengen. Met de geslepen Mancini aan het roer kan het wel eens een heel mooi seizoen worden.
 
PSVEindhoven, denk jij dat Ljajić nog wat wordt bij Inter? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe goed hij is en wat voor mentaliteit hij heeft...
 
PSVEindhoven, denk jij dat Ljajić nog wat wordt bij Inter? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe goed hij is en wat voor mentaliteit hij heeft...
Mwah, is echt geen superspeler. Vond het apart dat Inter hem kocht, al wordt er in de Serie A wel meer met middelmatige spelers geruild volgens mij :p Is een soort schaduwspits volgens mij, maar heb eerlijk gezegd ook geen heel goed beeld bij hem.
 
Mwah, is echt geen superspeler. Vond het apart dat Inter hem kocht, al wordt er in de Serie A wel meer met middelmatige spelers geruild volgens mij :p Is een soort schaduwspits volgens mij, maar heb eerlijk gezegd ook geen heel goed beeld bij hem.

Dan hoop ik dat inter hem niet koopt :puh:
 
Mijn topkeeper van afgelopen OSM competitie :cool:
Met de toekomstige Italiaanse keepers komt het wel goed. Scuffet, Perin, Gianluigi Donnarumma en in mindere mate Leali en Sportiello. Buffon krijgt waarschijnlijk een prima opvolger :)
 
Die Salah begint zich toch wel heel erg te ontpoppen als de ster in de Serie A hoor. Gisteren weer eigenhandig Roma met een prachtgoal naar de koppositie geschoten. Kreeg nog wel de belachelijkste rode kaart ooit (geel voor een lichte tackle en vervolgens binnen drie seconden weer geel omdat hij wegliep met het gebaar dat de scheids een fout maakte), maar dat maakt hem niet minder. Roma heeft een prachtige voorhoede met Gervinho, Dzeko en Salah.
 
Die Salah begint zich toch wel heel erg te ontpoppen als de ster in de Serie A hoor. Gisteren weer eigenhandig Roma met een prachtgoal naar de koppositie geschoten. Kreeg nog wel de belachelijkste rode kaart ooit (geel voor een lichte tackle en vervolgens binnen drie seconden weer geel omdat hij wegliep met het gebaar dat de scheids een fout maakte), maar dat maakt hem niet minder. Roma heeft een prachtige voorhoede met Gervinho, Dzeko en Salah.
Eens. Salah, wat een sierlijke aanvaller, pure stilist, rustig aan de bal en een geweldig overzicht. Het is wel zijn niveau of misschien nog iets hoger. Bij Chelsea kwam hij nooit echt aan de bak. Maar ik weet zeker dat hij het bij een Arsenal ook heel zou doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan