PSV Nieuws Algemeen

Het schijnt weer enigszins rustig te zijn rond het stadion. Even de balans opmaken: een dranghek over de parkeerplaats gegooid en een pallet folders rond gegooid. Wat hebben deze 'supporters' nu bereikt?
Geen bal. Als dat ook het enige is dan maakt de media dr ook wel wat van. Desniettemin dom van die fans.
 
Het schijnt weer enigszins rustig te zijn rond het stadion. Even de balans opmaken: een dranghek over de parkeerplaats gegooid en een pallet folders rond gegooid. Wat hebben deze 'supporters' nu bereikt?
JDJ stapt spoedig op. Denk niet dat je er nog zin in hebt als er mensen bereid zijn te vechten voor je ontslag.
 
Staat de club al in de brand doen dit soort trieste figuren er nog een schep olie bovenop. Alsof het huidige PSV me niet genoeg schaamte probeert aan te meten beginnen de 'supporters' zich ook al als idioten te gedragen. Zet die frustraties lekker in iets productiefs om.
 
Ik ben blij dat ik op tijd weg was na de wedstrijd, moet er niet aandenken om met mijn 73 jarige vader dwars door die gekkies te moeten lopen....waarom denken die lui niet na over wat ze een ander aan kunnen doen? Ik snap het niet
 
Ik zal geen punten scoren met deze post, maar soms, als woorden en spandoeken aan dovenmansoren gericht zijn, is het noodzakelijk om je onvrede op fysieke wijze kenbaar te maken, al is het maar om het zaadje te planten. Ook dit past bij een topclub. Het zou juist niet passen als het publiek het maar gelaten accepteert en alles weloverwogen en intellectueel benadert; het is geen hockeyclub.
 
Ik zal geen punten scoren met deze post, maar soms, als woorden en spandoeken aan dovenmansoren gericht zijn, is het noodzakelijk om je onvrede op fysieke wijze kenbaar te maken, al is het maar om het zaadje te planten. Ook dit past bij een topclub. Het zou juist niet passen als het publiek het maar gelaten accepteert en alles weloverwogen en intellectueel benadert; het is geen hockeyclub.

Geweld en/of slopen zijn nooit en te nimmer het juiste antwoord. Nooit. Nooit dus.
Niet om zaadjes te planten, niet omdat je spandoek niet het gewenste effect heeft, niet als je er intellectueel niet doorheen komt. Nee. Nooit.

Het past niet bij een topclub. Het past bij een hooliganclub. PSV is dat niet. Nooit geweest. En dat willen we graag zo houden neem ik aan.
Verder: zie post IPF voor wat geweldloze manieren van meningsuiting. En als we hier creatief gaan doen verzinnen we er met gemak nog 50.
 
Geweld en/of slopen zijn nooit en te nimmer het juiste antwoord. Nooit. Nooit dus.
Niet om zaadjes te planten, niet omdat je spandoek niet het gewenste effect heeft, niet als je er intellectueel niet doorheen komt. Nee. Nooit.

En die mening mag jij hebben; en ik de mijne.
 
Ik zal geen punten scoren met deze post, maar soms, als woorden en spandoeken aan dovenmansoren gericht zijn, is het noodzakelijk om je onvrede op fysieke wijze kenbaar te maken, al is het maar om het zaadje te planten. Ook dit past bij een topclub. Het zou juist niet passen als het publiek het maar gelaten accepteert en alles weloverwogen en intellectueel benadert; het is geen hockeyclub.

Er zitten nog heel wat mogelijke stappen tussen de spandoeken en woorden en een fysieke actie zoals dit. Daarnaast zijn de woorden en spandoeken nog niet massaal geweest. Dus die optie was nog niet eens goed ingezet.
 
Tja, wel vloeken op de inteeltsupporters van Feyenoord en Ajax als ze boos worden, maar vervolgens zelf ook naar agressie grijpen...Ik snap de emotie, het gedrag is dat van primaten.

Eén kanttekening: meeste primaten hebben dit gedrag niet.
Zo lossen de bonobo's conflicten liever op met sex dan geweld.
Misschien iets voor deze hooligans om te overwegen :zwijgen::zien::horen:
 
Eén kanttekening: meeste primaten hebben dit gedrag niet.
Zo lossen de bonobo's conflicten liever op met sex dan geweld.
Misschien iets voor deze hooligans om te overwegen :zwijgen::zien::horen:
He, ik heb dochters, en velen met mij hier op het forum. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan