PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het probleem is toch echt iets anders: chaos die ook te zien is op het veld. Er is geen hiërarchie en de jochies van 20 bepalen wat er moet gebeuren. Tot 2 keer toe staat Lammers vrij maar wordt niet aangespeeld. Een elftal met hiërarchie heeft een hele andere structuur dan dit PSV. Gakpo had een goede coach meteen er uit gehaald na die actie. Ieder voor zich is dat, behalve Dumfries en Hendrix maar ook Viergever die voor het team spelen. Maar zij zijn geen aanvallers die een wedstrijd kunnen beslissen.
Afellay tot zo laat op het middenveld laten terwijl hij al geel heeft, getuigt van geen gogme en inzicht bij de coach. Hij moet Maximaal 60 minuten spelen, gewoon er uit halen want hij is te traag.
Doan komt er in maar die brengt nooit wat extra’s.
En ik zag na de wedstrijd onze spelers gewoon lachend en pratend met de spelers van fc Twente lopen op het veld. En Dumfries zegt nog, ja ik ben trots op Stevie. Rot toch op man met je Stevie. Als aanvoerder moet je voor je club staan en niet een speler gaan prijzen die niet wilde spelen.
Echt het is zoveel mis bij PSV.
Hoezo is Afellay te traag? Ik keek vanaf de tweede helft maar ik zag geen reden waarom hij te traag zou zijn, speelt als een gewone controleur en die tackle was geen rood. En eindelijk weer eens iemand met een schot in de benen.
 
Hoezo is Afellay te traag? Ik keek vanaf de tweede helft maar ik zag geen reden waarom hij te traag zou zijn, speelt als een gewone controleur en die tackle was geen rood. En eindelijk weer eens iemand met een schot in de benen.

Heb je hem zien spelen? Kwam vaak in tijdsnood, sloot niet aan bij de voorste 3, moest vaak gedongen terug spelen en werd soms verrast door een man in z'n rug. Granted, hij speelde beter dan Rosario en het was niet dramatisch maar de jaartjes zijn duidelijk gaan tellen.
 
Heb je hem zien spelen? Kwam vaak in tijdsnood, sloot niet aan bij de voorste 3, moest vaak gedongen terug spelen en werd soms verrast door een man in z'n rug. Granted, hij speelde beter dan Rosario en het was niet dramatisch maar de jaartjes zijn duidelijk gaan tellen.
Een controleur speelt doorgaans niet dicht op de voorste drie.
Ik heb de tweede helft gekeken zoals ik zei maar ik vond niet dat hij steeds te laat was. Ik zag hem zelfs nog verdedigd werk doen
 
Het probleem is toch echt iets anders: chaos die ook te zien is op het veld. Er is geen hiërarchie en de jochies van 20 bepalen wat er moet gebeuren. Tot 2 keer toe staat Lammers vrij maar wordt niet aangespeeld. Een elftal met hiërarchie heeft een hele andere structuur dan dit PSV. Gakpo had een goede coach meteen er uit gehaald na die actie. Ieder voor zich is dat, behalve Dumfries en Hendrix maar ook Viergever die voor het team spelen. Maar zij zijn geen aanvallers die een wedstrijd kunnen beslissen.
Afellay tot zo laat op het middenveld laten terwijl hij al geel heeft, getuigt van geen gogme en inzicht bij de coach. Hij moet Maximaal 60 minuten spelen, gewoon er uit halen want hij is te traag.
Doan komt er in maar die brengt nooit wat extra’s.
En ik zag na de wedstrijd onze spelers gewoon lachend en pratend met de spelers van fc Twente lopen op het veld. En Dumfries zegt nog, ja ik ben trots op Stevie. Rot toch op man met je Stevie. Als aanvoerder moet je voor je club staan en niet een speler gaan prijzen die niet wilde spelen.
Echt het is zoveel mis bij PSV.

Kijk mijn andere posts, ik ben het (grotendeels) met je eens.

Enige uitzondering: Dumfries. Het zijn ook gewoon collega's en misschien zelfs vrienden - je mag elkaar best iets bijzonders gunnen, of in ieder geval niet voor televisie elkaar afbranden. Maar da's persoonlijk. Verder: eens.
 
Als we de eredivisie bekijken sinds de aanstelling van Advocaat bij Feyenoord zou hij bovenaan staan. Als we dan toch bezig zijn met wat we wel of niet hadden moeten doen zonder het echt ergens op te kunnen baseren: we hadden MvB dus gewoonweg veel eerder moeten ontslaan zodat we Dick hadden kunnen aanstellen.
Ons eeuwfeest onder Advocaat was ook een ramp. Hij zou en moest ons kampioen maken. Fllikant mislukt. Er wordt veel te veel macht aan een trainer gelinkt. Het is een samenspel tussen trainer en kwaliteit van spelers. De ene keer gaat het goed en de andere keer gaat het fout.
 
Hendrix en Viergever die vind ik wel goed spelen de rest is bagger enne Unnerstahl sorry
Tja moet ik het prijzen dan en ik ben positief over Unnerstahl, Hendrix en Viergever.
Het feit dat deze twee berichten op 1 pagina zichzelf tegenspreken geeft mij toch t gevoel dat t zeiken om te zeiken is. Kortom niet waard om verder op in te gaan. Houdoe en geniet van de azijn.
 
Het feit dat deze twee berichten op 1 pagina zichzelf tegenspreken geeft mij toch t gevoel dat t zeiken om te zeiken is. Kortom niet waard om verder op in te gaan. Houdoe en geniet van de azijn.
Hij bedoelt enne sorry Unnerstahl vind ik ook goed.
 
Want onder Van Bommel zou de dramatische reeks die met zijn staf was ingezet niet zijn doorgegaan? Is geen zinnig woord over te zeggen verder. Duidelijk dat er geen shock- of Faber-effect is, maar we moeten vooral ophouden met maar terugkijken. Heeft niemand wat aan.

Ik durf niet vooruit te kijken!
 
Het feit dat deze twee berichten op 1 pagina zichzelf tegenspreken geeft mij toch t gevoel dat t zeiken om te zeiken is. Kortom niet waard om verder op in te gaan. Houdoe en geniet van de azijn.
Goed lezen de rest bagger en Unnerstahl vergat ik bij de eerste twee
 
Zat Gerbrands vandaag zichtbaar op de tribune? Begreep van niet, maar heb het zelf niet kunnen zien
 
Zat Gerbrands vandaag zichtbaar op de tribune? Begreep van niet, maar heb het zelf niet kunnen zien

Hij was zowiezo op het einde op tv te zien toen hij de tribune verliet, anderen vermelden dat ze hem eerdar al hadden gespot.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan