PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgende week:
Doel: Unnerstahl
Verdediding: Teze/Dumfries/Hendrix/Viergever
Middenveld: Thomas/Doan/Ihattaren (Zonder rood Afellay voor Doan)
Aanval: Gakpo/Lammers/Madueke
 
Feijnoord gewoon 1 punt boven ons en die zitten in de flow, wij ook maar dan naar beneden. Faber ook dramatisch!
 
Faber met zijn domme wissels weer. Softy's Guti en Doan erin gooien. Gakpo met diepgang eruit halen. Ga toch alsjeblieft weg man. Totaal ongeschikt.

Wat een kwaliteit ook op het veld. En ja, die jongen scoort fantastisch maar wat doet Rosario daar weer? Als een kleutertje blijven meelopen. Waar is de wil om alsnog te winnen? Als je die had, dan had je die jongen daar gewoon neergehaald. Nee, hij laat hem vrolijk schieten daar.

Slechtste PSV van de eeuw. Dat je vijfde staat, is ook volkomen logisch. Volgende week ga je ook vernederd worden in Amsterdam.
 
Volgende week:
Doel: Unnerstahl
Verdediding: Teze/Dumfries/Hendrix/Viergever
Middenveld: Thomas/Doan/Ihattaren (Zonder rood Afellay voor Doan)
Aanval: Gakpo/Lammers/Madueke
??

Ik zou Dumfries sws laten staan op rechtsback, onze topscorer. Hij is echt niet beter op centraal.
 
Ik zal hem er nog maar een keertje ingooien. Het ontslag van Van Bommel is een dramatische beslissing geweest. Het was niet goed - maar met een ietsje meer rust, een gerichte aankoop in de winter... Twee overwinningen, en we zouden 'gewoon' heel dicht op AZ en zelfs Ajax staan.
 
Ik zal hem er nog maar een keertje ingooien. Het ontslag van Van Bommel is een dramatische beslissing geweest. Het was niet goed - maar met een ietsje meer rust, een gerichte aankoop in de winter... Twee overwinningen, en we zouden 'gewoon' heel dicht op AZ en zelfs Ajax staan.

Jij blijft leuk!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan