Ik moest toch weer erg lachen om Theo Maassen: “ die groene shirts zijn ook verschrikkelijk. Het is een soort schutkleur, om maar niet gezien te worden”. :ROFL: :ROFL: :ROFL:
Hij biedt zich aan als trainer want slechter dan Faber kan hij toch niet zijn. Geef hem ongelijk :star:
 
Ik moest toch weer erg lachen om Theo Maassen: “ die groene shirts zijn ook verschrikkelijk. Het is een soort schutkleur, om maar niet gezien te worden”. :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Haha ja, ik vond het ook serieus geen gekke gedachte eigenlijk. Het is meer een schuttingskleur om ongezien door het bos te kunnen sluipen in plaats van dat je het zou verwachten op een voetbalveld.

Het is natuurlijk wel ook weer de directie die deze shirts goed heeft gekeurd. Was die al ergens toegevoegd aan de lijst aan redenen om ze allemaal te ontslaan? :sneaky:
 
Haha ja, ik vond het ook serieus geen gekke gedachte eigenlijk. Het is meer een schuttingskleur om ongezien door het bos te kunnen sluipen in plaats van dat je het zou verwachten op een voetbalveld.

Het is natuurlijk wel ook weer de directie die deze shirts goed heeft gekeurd. Was die al ergens toegevoegd aan de lijst aan redenen om ze allemaal te ontslaan? :sneaky:
Nee dat laatste is een kwestie van smaak maar zo u wilt: zelfs daar hebben ze gefaald! Het lelijkste shirt van de Eredivisie. Dat moest nog eens bij komen.
;)
 
Zo, ik heb maar weer eens wat gemaakt voor komend seizoen. Nieuwe sponsor, nieuwe kansen. Ik ga voor redelijk traditioneel en strak. Schiet maar ;) Zelf vind ik de zwarte accenten van het kledingmerk, de mouwen en hals altijd wel chic. Wat vinden jullie?

Bekijk bijlage 1809
Ik vind de zwarte accenten juist net te veel. Het mag van mij ook wit zijn, of anders dunnere zwarte randen.
Je uit shirts kunnen me wel bekoren en dan met name de blauwe
 
Van een medeforummer nog wat verzoekjes/ideetjes gekregen. Zelf vind ik de eerste wel aardig te pruimen. Bij de tweede moet je eigenlijk de hoek waarop de streep loopt op 45 graden houden om de blokjes 'mooi af te snijden', maar dan loopt de baan niet echt mooi meer over het shirt. De derde met de horizontale band vind ik geen porem: misschien moet die band ergens anders liggen? De laatste lijkt iets teveel op een carnavalsshirt, denk ik?

PSV_2020_uit_voorkant_4.pngPSV_2020_uit_voorkant_5.pngPSV_2020_uit_voorkant_6.pngPSV_2020_uit_voorkant_7.png
 
Van een medeforummer nog wat verzoekjes/ideetjes gekregen. Zelf vind ik de eerste wel aardig te pruimen. Bij de tweede moet je eigenlijk de hoek waarop de streep loopt op 45 graden houden om de blokjes 'mooi af te snijden', maar dan loopt de baan niet echt mooi meer over het shirt. De derde met de horizontale band vind ik geen porem: misschien moet die band ergens anders liggen? De laatste lijkt iets teveel op een carnavalsshirt, denk ik?

Bekijk bijlage 1964Bekijk bijlage 1965Bekijk bijlage 1966Bekijk bijlage 1967
Hmmm, de eerste spreekt mij t meest aan.
 
Van een medeforummer nog wat verzoekjes/ideetjes gekregen. Zelf vind ik de eerste wel aardig te pruimen. Bij de tweede moet je eigenlijk de hoek waarop de streep loopt op 45 graden houden om de blokjes 'mooi af te snijden', maar dan loopt de baan niet echt mooi meer over het shirt. De derde met de horizontale band vind ik geen porem: misschien moet die band ergens anders liggen? De laatste lijkt iets teveel op een carnavalsshirt, denk ik?

Bekijk bijlage 1964Bekijk bijlage 1965Bekijk bijlage 1966Bekijk bijlage 1967

Die eerste, linksboven, vind ik ook wel mooi eigenlijk ;)
Iets roods in het kraagje misschien?

index.php
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan