NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet de inzet maar het is wel de verkeerde samenstelling van een team. Kijk wat Ajax tegenwoordig aan karakters binnen haalt, Zuid Amerikanen die echt strijden en geen Pereiro of Guti die hun been eerder terugtrekken dan er met overtuiging voor gaan. Zag je die Martinez toen hij de bal van Sparta uit het doel haalde? Dat zie ik bij ons niet.
En nu 2-0
Ik heb al die tijd nog geen Johnny rot op gehoord. Zelfs Feyenoord zou in brand staan met zulke uitslagen.
Edison Mendez......wat een tijd was dat
 
Hallo RvC. Klop eens aan bij ome Brainport, en vraag ze een zakje geld, zodat alles en iedereen bij PSV ontsla


Dat er nog mensen zijn die geloven dat het iets uitmaakt wie je voor de groep zet. Deze.selectie.is.de.slechtste.die.we.ooit.gehad.hebben.
Heb mn punt gemaakt (Y)

dat is iig iemand die mensen op de juiste plek zet en naar voren voetbalt en niet met 3 controleurs begint tegen een KKD ploegje
 
De verantwoordelijken moeten nu wel gaan hangen: JDJ voorop en daarna Gerbrands ! Dit is toch niet meer normaal bij een topclub als PSV ?? Elke andere topclub had allang de verantwoordelijken de laan uitgestuurd, maar de gemoedelijke club uit Brabant handelt zo traag en slap, zodat we nu al in januari op alle fronten kinderlijk eenvoudig weggespeeld zijn....en nog steeds geen tekenen van aanwinsten om het seizoen in de eredivisie enigszins te redden door nog 3e te worden....want op deze wijze valt PSV zelfs nog buiten de Top-5 aan het eind van dit seizoen....
 
Ik hoef het niet meer te zien. Slechtste seizoen wat ik me kan herinneren. Dat eerste seizoen van Cocu was nog met heel veel jonge spelers en een trainer in zijn eerste jaar. De instelling was toen tenminste goed. Dit is gewoon een zootje ongeregeld, geleidt door ook een zootje ongeregeld.
 
De verantwoordelijken moeten nu wel gaan hangen: JDJ voorop en daarna Gerbrands ! Dit is toch niet meer normaal bij een topclub als PSV ?? Elke andere topclub had allang de verantwoordelijken de laan uitgestuurd, maar de gemoedelijke club uit Brabant handelt zo traag en slap, zodat we nu al in januari op alle fronten kinderlijk eenvoudig weggespeeld zijn....en nog steeds geen tekenen van aanwinsten om het seizoen in de eredivisie enigszins te redden door nog 3e te worden....want op deze wijze valt PSV zelfs nog buiten de Top-5 aan het eind van dit seizoen....

Met ontslag MvB hebben ze de club definitief in het ravijn gestort. Dat ziet nu toch iedereen? Wie kan daar nog aan twijfelen?
 
dat is iig iemand die mensen op de juiste plek zet en naar voren voetbalt en niet met 3 controleurs begint tegen een KKD ploegje

Het maakt totaal niet uit wie er beginnen en in welke tactiek.
Zie verder mijn punt in de vorige post.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan