VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aha, die heeft dit seizoen en de vorm en de fitheid inderdaad niet. Ik denk wel dat het er in zit. Voorheen ging het toch een stuk beter.
Bergwijn komt op mij vooral geirriteerd over. Volgens mij wil die na dit seizoen zo snel mogelijk weg an een EK , en zit hij z'n tijd uit bij PSV. Dit is een gevoel, niet gebaseerd op enig ander feit, dan hoe hij speelt.
 
Bergwijn komt op mij vooral geirriteerd over. Volgens mij wil die na dit seizoen zo snel mogelijk weg an een EK , en zit hij z'n tijd uit bij PSV. Dit is een gevoel, niet gebaseerd op enig ander feit, dan hoe hij speelt.

Als dat zo is draagt z'n huidige spel ironisch genoeg niet bij aan een keur van potentiële topclubs die hem willen hebben. Die zijn toch ook op zoek naar een zekere constantheid in z'n spel.
 
Bergwijn komt op mij vooral geirriteerd over. Volgens mij wil die na dit seizoen zo snel mogelijk weg an een EK , en zit hij z'n tijd uit bij PSV. Dit is een gevoel, niet gebaseerd op enig ander feit, dan hoe hij speelt.

Ik geloof dat ik dat gevoel met je deel. Ik denk dat Stevie klaar is met PSV. Loopt alleen het risico zichzelf in de voet te schieten. Als hij mee valt in het eindeloze zwarte gat dat momenteel PSV heet, kan het zomaar zijn dat alle gewenste interesse verdampt.

En dan... tja, wat dan. Geloof best dat er nog wat (sub)topclubs zijn die hem willen hebben, maar die gaan niet meer de hoofdprijs betalen. Zie het gebeuren dat ie uiteindelijk voor een lager bedrag vertrekt. Leuk voor Stevie in dat geval, maar niet voor de clubkas.
 
Ik geloof dat ik dat gevoel met je deel. Ik denk dat Stevie klaar is met PSV. Loopt alleen het risico zichzelf in de voet te schieten. Als hij mee valt in het eindeloze zwarte gat dat momenteel PSV heet, kan het zomaar zijn dat alle gewenste interesse verdampt.

En dan... tja, wat dan. Geloof best dat er nog wat (sub)topclubs zijn die hem willen hebben, maar die gaan niet meer de hoofdprijs betalen. Zie het gebeuren dat ie uiteindelijk voor een lager bedrag vertrekt. Leuk voor Stevie in dat geval, maar niet voor de clubkas.

Dat gevoel had ik afgelopen zomer net niet. Leek zich op te willen maken voor nog één mooi seizoen bij PSV gevolgd door een EK, in plaats van vooral met z'n hoofd bij transfers te zitten. Alleen zit het nu niet echt mee, zowel bij PSV als voor hem persoonlijk. Vanaf het begin nooit een paar wedstrijden op één vaste en zijn beste positie op de vleugel kunnen spelen. De samenvatting van zijn eerste seizoenshelft is dubbele incompetentie van een TD die uit blinde paniek een aanvaller haalt omdat Lozano en Bergwijn beide zouden kunnen vertrekken in plaats van alle focus op een CV die nodig was en een coach die het in z'n hoofd haalde dat Stevie goed op tien kon spelen in combinatie met blessurepech. Laten we voor PSV en Bergwijn hopen dat hij snel weer op de flank terechtkomt en fit blijft, dan gaat hij zijn niveau wel weer halen.
 
Stevie laat niet veel zien dus de clubs staan vast niet in de rij.
Hij laat niet veel zien omdat hij vaak niet in zijn normale positie speelt, eerst op 10 spelen dan wel weer even op zijn vertrouwde positie. Daarna valt Malen uit en tussen al deze periodes had hij te maken met blessures. Laten we hopen dat hij de rest van het seizoen fit blijft en dat hij gewoon op zijn goede positie gaat spelen, in plaats van de hele tijd wisselen van spits naar linksbuiten en dan weer naar het as van het veld.
 
Bergwijn komt op mij vooral geirriteerd over. Volgens mij wil die na dit seizoen zo snel mogelijk weg an een EK , en zit hij z'n tijd uit bij PSV. Dit is een gevoel, niet gebaseerd op enig ander feit, dan hoe hij speelt.
Bergwijn verkopen voor 30-40 miljoen en daarvan een LB en twee prima en ervaren middenvelders halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan