VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is ook niet van de ene op de andere dag verholpen. Van Bommel was de verkeerde man voor dit PSV, verder allemaal niet te persoonlijk maken. Z'n ontslag was onvermijdelijk na de resultaten in 2019. Dat het niet alleen aan hem lag, da's verder duidelijk. Of Faber de man is om met dezelfde selectie tot resultaten te komen is dan weer de grote vraag. Daarom was er ook meer nodig. PSV is nog niet genezen. Misschien moet Van Bommel maar blij zijn dat hem de verdere gifbeker bespaard blijft. Die komt vanzelf weer ergens aan de bak.

Het ontslag van Van Bommel is het slechtste dat de clubleiding had kunnen doen.
 
Misschien maak ik hem idd te persoonlijk, maar ik ga echt niet lekker op het hele mooi weer verhaal dat PSV speelt, natuurlijk moet je niet in het negatieve blijven hangen, maar als ik sociaal media en YouTube bekijk word Faber wel als een soort redder neergezet.. dat de zweer geweldig is, En mischien stel ik me ook wel aan dat het allemaal nog wat te vers is ik weet het niet maar ik denk dat meerdere mensen wel snappen wat ik bedoel.
Ai, dat is dan t probleem, met n zweer moet je niet te lang blijven rondlopen.
 
Nou, JDJ heeft nog 12 dagen om met versterkingen te komen in de achterhoede en op het middenveld ....1 ervaren LB en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder...!
 
Succes met je discipline Faber. Ga eerst eens leren wisselen. Hendrix heeft niets gebracht sterker nog het werd nog onrustiger omdat hij een rol krijgt die hij totaal niet kan: passen geven, controleren van de bal en oplossingen bedenken. En hoe slecht Bruma ook was, als je echt wil winnen, dan laat je hem staan en breng je nog een aanvaller, al is dat alleen al om verwarring te zaaien bij de godallemachtig verdediging van VVV.
 
Laten we hopen dat JdJ niets meer haalt, ook niet deze winter

Laten we de centjes maar op de bank houden tot we beter transferbeleid voeren

Nou als we die Rodriguez voor 3,5 of 4 jaar vast kunnen leggen, zou ik geen nee tegen zeggen. Dan heb je de komende 2 jaar geen probleem op die positie meer. Grote kans echter dat we voor een onzinnige huur gaan, of dat ie niet komt.
 
Ik kan er - met zo'n 35 jaar aan bewuste voetbalervaring en altijd geïnteresseerd in tactiek - geen enkele lijn in ontdekken. Desnoods had Faber een plan dat slecht uitpakte, maar ook dat niet. Ik zie geen gedachte, geen koers, geen idee... Het lijkt de PvdA wel.
 
Het recept om van psv te winnen. Je krijgt altijd een doelpunt in de schoot geworpen en met een redelijke keeper tussen de palen zorgt dat altijd wel voor één of drie punten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan