VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sommigen van ons op het Forum droomden al van de 2e plek na het verlies van AZ gisteravond, maar als PSV niet eens weet te scoren tegen de nummer 15 van de eredivisie en zo slap start na de winterstop, dan moet je zelfs een plek in de Top 3 niet meer verwachten..... :mad: :sad:
 
Goed uit de winterstop gekomen. Lag allemaal aan Van Bommel...

Het is ook niet van de ene op de andere dag verholpen. Van Bommel was de verkeerde man voor dit PSV, verder allemaal niet te persoonlijk maken. Z'n ontslag was onvermijdelijk na de resultaten in 2019. Dat het niet alleen aan hem lag, da's verder duidelijk. Of Faber de man is om met dezelfde selectie tot resultaten te komen is dan weer de grote vraag. Daarom was er ook meer nodig. PSV is nog niet genezen. Misschien moet Van Bommel maar blij zijn dat hem de verdere gifbeker bespaard blijft. Die komt vanzelf weer ergens aan de bak.
 
Sommigen van ons op het Forum droomden al van de 2e plek na het verlies van AZ gisteravond, maar als PSV niet eens weet te scoren tegen de nummer 15 van de eredivisie en zo slap start na de winterstop, dan moet je zelfs een plek in de Top 3 niet meer verwachten..... :mad: :sad:
Goh dat mensen dat echt nog verwachten.
 
En de jong maar zeggen dat het goede aankopen zijn en wij er geen verstand van hebben. Iedere euro die deze prutser uitgeeft is er 1 teveel.
 
Gelukkig prikt Romario er altijd wel 1 of 2 in. En anders hebben we van Nistelrooy nog achter de hand.
 
Het is ook niet van de ene op de andere dag verholpen. Van Bommel was de verkeerde man voor dit PSV, verder allemaal niet te persoonlijk maken. Z'n ontslag was onvermijdelijk na de resultaten in 2019. Dat het niet alleen aan hem lag, da's verder duidelijk. Of Faber de man is om met dezelfde selectie tot resultaten te komen is dan weer de grote vraag. Daarom was er ook meer nodig. PSV is nog niet genezen. Misschien moet Van Bommel maar blij zijn dat hem de verdere gifbeker bespaard blijft. Die komt vanzelf weer ergens aan de bak.

Ik blijf voorlopig van mening dat Van Bommel het probleem niet was, maar dat de selectie het probleem was en is
 
Het is ook niet van de ene op de andere dag verholpen. Van Bommel was de verkeerde man voor dit PSV, verder allemaal niet te persoonlijk maken. Z'n ontslag was onvermijdelijk na de resultaten in 2019. Dat het niet alleen aan hem lag, da's verder duidelijk. Of Faber de man is om met dezelfde selectie tot resultaten te komen is dan weer de grote vraag. Daarom was er ook meer nodig. PSV is nog niet genezen. Misschien moet Van Bommel maar blij zijn dat hem de verdere gifbeker bespaard blijft. Die komt vanzelf weer ergens aan de bak.

Misschien maak ik hem idd te persoonlijk, maar ik ga echt niet lekker op het hele mooi weer verhaal dat PSV speelt, natuurlijk moet je niet in het negatieve blijven hangen, maar als ik sociaal media en YouTube bekijk word Faber wel als een soort redder neergezet.. dat de sfeer geweldig is, En mischien stel ik me ook wel aan dat het allemaal nog wat te vers is ik weet het niet maar ik denk dat meerdere mensen wel snappen wat ik bedoel.
 
Ik blijf voorlopig van mening dat Van Bommel het probleem niet was, maar dat de selectie het probleem was en is
Klopt. Als je de tv aanzet, kun je dat zelf vaststellen. Met dit elftal is er echt geen enkele eer te behalen, voor geen enkle coach
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan