Armando Obispo (V)

Lijkt de laatste weken van de eerste seizoenshelft toch een prima vorm te pakken te hebben. Sterker nog: geen tegengoal meer hoeven te slikken in de laatste 3 competitieduels. Schwaab moet je na dit seizoen gewoon lekker laten gaan en Obispo moet een kans krijgen. Er zit nog genoeg rek in en zeker in de Eredivisie gaat hij het wel redden. Misschien alvast even laten weten dat PSV onder de indruk is van zijn ontwikkeling en er kansen voor hem liggen bij voortzetting hiervan. Dan kun je hem hopelijk ook bewegen tot een contractverlenging. Wat dat betreft zit hij in hetzelfde bootje als Lammers: de stap van KKD naar Eredivisie top is soms een lastige, maar dat een speler die niet meteen kan maken betekent niet dat ze de potentie niet hebben. Zo'n verhuurbeurt aan een middenmotor of subtopper doet wonderen.

Sowieso was het verhuren van Obispo al veel en veel te laat gebeurd, waardoor hij gewoon twee jaar volledig stilgestaan heeft in zijn ontwikkeling. Zou me niets verbazen als ze bij PSV dan ook weer te laat zijn om bovenstaande te doen, en zoekt Obispo zijn heil wel elders. Maar wel interessant om te lezen dat hij een goede ontwikkeling doormaakt. Vreesde eigenlijk al dat die 2 seizoenen hem kapotgemaakt hadden.
 
Sowieso was het verhuren van Obispo al veel en veel te laat gebeurd, waardoor hij gewoon twee jaar volledig stilgestaan heeft in zijn ontwikkeling. Zou me niets verbazen als ze bij PSV dan ook weer te laat zijn om bovenstaande te doen, en zoekt Obispo zijn heil wel elders. Maar wel interessant om te lezen dat hij een goede ontwikkeling doormaakt. Vreesde eigenlijk al dat die 2 seizoenen hem kapotgemaakt hadden.

het trieste van alles is natuurlijk dat wij een hoop geld hebben uitgegeven aan PSV- onwaardig materiaal. Ze hadden veel beter gelijk met Obispo kunnen beginnen. Was nooit slechter geweest dan wat er nu staat.
 
Deze jongen gelijk terughalen wanneer het kan. Slechter dan Baumgartl en Schwaab zal hij wel niet zijn.
 
Hij doet het prima bij Vitesse; zeker als je bekijkt dat hij naast een andere jongeling staat. Hopelijk kan Baumgartl zich de komende maanden doorontwikkelen; denk echt dat hij wel de potentie heeft. Voordeel van Obispo is dat hij kan opbouwen; dat is lang geleden dat we dat gezien hebben.

Baumgartl heeft geen potentie.
 
Baumgartl heeft geen potentie.

o.O :eek:

Jammer voor zijn vriendin. ;)

timo-baumgartl-julia-negassa-735x400.jpg


Gelukkig heeft ze nog een hond.
;P
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
o.O :eek:

Jammer voor zijn vriendin. ;)

timo-baumgartl-julia-negassa-735x400.jpg


Gelukkig heeft ze nog een hond.
;P

Die trieste, om niet te zeggen wanhopige blik van de hond zegt wel genoeg. Ik vermoed dat-ie op het verkeerde moment de slaapkamer binnen sloop, en daar nooit meer helemaal van is hersteld.

Maar ik ben dan ook geen fan van Baumi, hè? Dat moet ik wel even zeggen.
 
Die trieste, om niet te zeggen wanhopige blik van de hond zegt wel genoeg. Ik vermoed dat-ie op het verkeerde moment de slaapkamer binnen sloop, en daar nooit meer helemaal van is hersteld.

Maar ik ben dan ook geen fan van Baumi, hè? Dat moet ik wel even zeggen.

Ik heb uiteindelijk te weinig wedstrijden gezien om er een gedegen oordeel over te kunnen vellen, maar van wat ik zag kreeg ik in ieder geval de indruk dat Baumi die potentie in ieder geval wel heeft. Waarbij ik - en denk ik iedereen - bij Viergever de indruk heeft dat het echt niet meer beter dan dit gaat worden. Als ik dan mijn toevlucht neem tot de objectieve statistiek en keiharde cijfers concludeer ik ook daar dat Baumgartl cijfermatig niet achterblijft t.o.v. Viergever, en op dat vlak zelfs beter heeft gescoord.

Ik hoop dus dat oud-verdediger Faber in ieder geval het potentieel herkent, iets dat Schwaab en Viergever t.o.v. hun huidige niveau alleen al gezien hun leeftijd sowieso niet meer hebben, en Baumgartl aan het groeien krijgt. Dan hoop ik zeker dat Obispo volgend seizoen Viergever uit de basis gaat spelen, als hij zich goed door blijft ontwikkelen. Vanuit het huurcontract lijkt het me vreemd dat PSV hem zou kunnen terughalen op moment dat hij gewoon speelt.
 
Ik heb uiteindelijk te weinig wedstrijden gezien om er een gedegen oordeel over te kunnen vellen, maar van wat ik zag kreeg ik in ieder geval de indruk dat Baumi die potentie in ieder geval wel heeft. Waarbij ik - en denk ik iedereen - bij Viergever de indruk heeft dat het echt niet meer beter dan dit gaat worden. Als ik dan mijn toevlucht neem tot de objectieve statistiek en keiharde cijfers concludeer ik ook daar dat Baumgartl cijfermatig niet achterblijft t.o.v. Viergever, en op dat vlak zelfs beter heeft gescoord.

Ik hoop dus dat oud-verdediger Faber in ieder geval het potentieel herkent, iets dat Schwaab en Viergever t.o.v. hun huidige niveau alleen al gezien hun leeftijd sowieso niet meer hebben, en Baumgartl aan het groeien krijgt. Dan hoop ik zeker dat Obispo volgend seizoen Viergever uit de basis gaat spelen, als hij zich goed door blijft ontwikkelen. Vanuit het huurcontract lijkt het me vreemd dat PSV hem zou kunnen terughalen op moment dat hij gewoon speelt.

Ik hecht veel aan cijfers, maar dit vind ik echt opvallend. Ik zie een verdediger die in alle opzichten tekortschiet. Hooguit prikt hij er soms eentje in, wat voor een verdediger natuurlijk mooi meegenomen is - maar verder... Vooral zijn opbouwende kwaliteiten zijn echt pover/niet aanwezig (en dat zie ik in deze statistieken niet verwerkt). Maar ook zó onzeker met hoge ballen, positie kiezen... Als je toch ook weer die tegengoal tegen PEC ziet... En hij is toch alweer 23.
Afijn, Obispo...
 
Ongelooflijk dat PSV deze jongen links laat liggen en verder doormoddert met Baumgartl en Schwaab. Je wordt toch geen kampioen meer. Laat deze jongen dan nog 4 maanden wennen aan het team zodat ie zich kan klaarstomen voor volgend seizoen. Slechter dan die twee is hij echt niet. Het enige verschil is dat ie nog potentie heeft om te groeien en dat laat ie bij Vitesse gewoon zien.
 
Ongelooflijk dat PSV deze jongen links laat liggen en verder doormoddert met Baumgartl en Schwaab. Je wordt toch geen kampioen meer. Laat deze jongen dan nog 4 maanden wennen aan het team zodat ie zich kan klaarstomen voor volgend seizoen. Slechter dan die twee is hij echt niet. Het enige verschil is dat ie nog potentie heeft om te groeien en dat laat ie bij Vitesse gewoon zien.

Baumgartl wil ik de kans nog wel geven, maar Obispo hoort absoluut te spelen ipv. Schwaab.
 
Ik heb uiteindelijk te weinig wedstrijden gezien om er een gedegen oordeel over te kunnen vellen, maar van wat ik zag kreeg ik in ieder geval de indruk dat Baumi die potentie in ieder geval wel heeft. Waarbij ik - en denk ik iedereen - bij Viergever de indruk heeft dat het echt niet meer beter dan dit gaat worden. Als ik dan mijn toevlucht neem tot de objectieve statistiek en keiharde cijfers concludeer ik ook daar dat Baumgartl cijfermatig niet achterblijft t.o.v. Viergever, en op dat vlak zelfs beter heeft gescoord.

Ik hoop dus dat oud-verdediger Faber in ieder geval het potentieel herkent, iets dat Schwaab en Viergever t.o.v. hun huidige niveau alleen al gezien hun leeftijd sowieso niet meer hebben, en Baumgartl aan het groeien krijgt. Dan hoop ik zeker dat Obispo volgend seizoen Viergever uit de basis gaat spelen, als hij zich goed door blijft ontwikkelen. Vanuit het huurcontract lijkt het me vreemd dat PSV hem zou kunnen terughalen op moment dat hij gewoon speelt.

Viergever heeft bij een aantal blijkbaar zijn verleden tegen , hij is gewoon betrouwbaar en goed en speelt telkens zijn wedstrijd. Verleden seizoen hadden we toen niet één van de betrouwbaarste verdedigingen .
 
Ongelooflijk dat PSV deze jongen links laat liggen en verder doormoddert met Baumgartl en Schwaab. Je wordt toch geen kampioen meer. Laat deze jongen dan nog 4 maanden wennen aan het team zodat ie zich kan klaarstomen voor volgend seizoen. Slechter dan die twee is hij echt niet. Het enige verschil is dat ie nog potentie heeft om te groeien en dat laat ie bij Vitesse gewoon zien.
Volgens mij kan dat niet, PSV kan niet zo maar gehuurde spelers terughalen. Er is een contact getekend met Vitesse an dat moet gewoon nageleefd worden. Volens mij, maar dat weet ik niet zeker, is het zelfs verboden in Nl om spelers halverwege terug te halen, terwijl dat in het VK wel kan.
 
Volgens mij kan dat niet, PSV kan niet zo maar gehuurde spelers terughalen. Er is een contact getekend met Vitesse an dat moet gewoon nageleefd worden. Volens mij, maar dat weet ik niet zeker, is het zelfs verboden in Nl om spelers halverwege terug te halen, terwijl dat in het VK wel kan.
Hangt af van de clausules. Het kan gewoon bedongen worden, net zoals bedongen kan worden dat Vitesse hem kosteloos kan terugsturen.
 
is het zelfs verboden in Nl om spelers halverwege terug te halen, terwijl dat in het VK wel kan

Ze hebben het in UK zowiezo wel wat handiger geregeld met verhuur zodat je als verhuurde speler nooit tegen je eigen club hoeft te spelen.
 
Hangt af van de clausules. Het kan gewoon bedongen worden, net zoals bedongen kan worden dat Vitesse hem kosteloos kan terugsturen.
Even snel googlen, het kan inderdaad wel, maar ik kan me niet voorstellen dat een club met die clausule akkoord gaat. Zeker niet als het om een speler van het kaliber Obsipo gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan