Ik las laatst ook dat Atalanta geïnteresseerd was in Lennart Czyborra van Heracles. Ik hoor dat hij het zeer goed doet sinds hij in de basis staat, maar geen idee of het echt een toevoeging kan zijn voor PSV. Hij is nog maar 20 en komt uit de jeugd van Schalke. Zijn er hier mensen die een wat betere kijk hebben of deze Duitser een versterking zou kunnen zijn op de linksbackpositie? Het zou natuurlijk een relatief goedkope gok kunnen zijn..
 
zou Sebastián Cáseres van liverpool de montevideo niks zijn voor ons
20 jaar maar nog geen europese clubs met intresse wel enorm gewild in zuid amerika onder andere het mexicaanse club america is geintresseerd
volgens transfermarkt maar 500k waard
daarnaast ook nog Uruguayaans jeugdinternational
goedkoop gokje?
 
zou Sebastián Cáseres van liverpool de montevideo niks zijn voor ons
20 jaar maar nog geen europese clubs met intresse wel enorm gewild in zuid amerika onder andere het mexicaanse club america is geintresseerd
volgens transfermarkt maar 500k waard
daarnaast ook nog Uruguayaans jeugdinternational
goedkoop gokje?
Of Bruno Mendez van Corinthians. Zn maatje bij jong Uruguay. Het is echt een leiders type. Zou 2 mil moeten kosten. Een mooi zuid Amerikaans centrum
 
Ik weet niet of je nog aan Jeffrey Bruma moet beginnen. Heeft bij Wolfsburg toen die heftige blessure gehad, er een jaar uit gelegen en daarna niet meer op niveau gekomen.
 
en mocht rodriquez niet komen voor linksback kunnen we misschien kijken naar de beschikbaarheid van gaston silva
een uruguayaanse linksback met een europees paspoort die minuten heeft gemaakt in de serie A en La liga
speelt nu weer in argentinie maar is nog altijd maar 25 jaar
transferwaarde op transfermarkt is wel 2.3 miljoen maar zou hopelijk wel het linksbackprobleem tijdelijk op kunnen lossen totdat Gloster of Boscagli goed genoeg wordt bevonden
 
en mocht rodriquez niet komen voor linksback kunnen we misschien kijken naar de beschikbaarheid van gaston silva
een uruguayaanse linksback met een europees paspoort die minuten heeft gemaakt in de serie A en La liga
speelt nu weer in argentinie maar is nog altijd maar 25 jaar
transferwaarde op transfermarkt is wel 2.3 miljoen maar zou hopelijk wel het linksbackprobleem tijdelijk op kunnen lossen totdat Gloster of Boscagli goed genoeg wordt bevonden
Verwacht jij nog dat Boscagli basisspeler wordt bij PSV én dat wij er tevreden over zijn?

En ik verwacht van Gloster ook niet veel. Een beetje talentvolle back had de huidige linksbacks natuurlijk allang uit de basis gespeeld.
 
en mocht rodriquez niet komen voor linksback kunnen we misschien kijken naar de beschikbaarheid van gaston silva
een uruguayaanse linksback met een europees paspoort die minuten heeft gemaakt in de serie A en La liga
speelt nu weer in argentinie maar is nog altijd maar 25 jaar
transferwaarde op transfermarkt is wel 2.3 miljoen maar zou hopelijk wel het linksbackprobleem tijdelijk op kunnen lossen totdat Gloster of Boscagli goed genoeg wordt bevonden
Boscagli vind ik als back geen PSV materiaal. Aanvallend te langzaam en te voorspelbaar in handelen. Verdedigend ook zwak.
Gloster heb ik nog niet gezien
 
Toch wel een gemiste kans door de NLse top die zo’n Mbuyama van MVV lieten lopen afgelopen zomer. Hij mag nu meetrainen met het Eerste van Barca. Een speler die op zijn 16e debuteerde bij MVV moet toch echt eerder op de radar staan van de NLse topclubs ipv een Chelsea (waar hij ook mocht komen..) of Barca? Dat geldt ook voor een Reis van Groningen. Als je toch steeds 2 miljoen hier en 1 miljoen daar betaalt voor de buitenlandse talenten a la Boscagli, dan moet je dat toch ook gewoon over hebben voor de NLse talenten? Om die reden gingen Frenkie en Schuurs ook al naar Ajax en niet naar PSV. Brands weigerde om de som die Willem II vroeg en de clausule die ze wilden opnemen te accepteren.
 
Boscagli vind ik als back geen PSV materiaal. Aanvallend te langzaam en te voorspelbaar in handelen. Verdedigend ook zwak.
Gloster heb ik nog niet gezien
Verwacht jij nog dat Boscagli basisspeler wordt bij PSV én dat wij er tevreden over zijn?

En ik verwacht van Gloster ook niet veel. Een beetje talentvolle back had de huidige linksbacks natuurlijk allang uit de basis gespeeld.

Het is meer de hoop dat er niet nog meer spelers in die rij met miskopen komen dan dat ik er nog echt iets van verwacht
 
en mocht rodriquez niet komen voor linksback kunnen we misschien kijken naar de beschikbaarheid van gaston silva
een uruguayaanse linksback met een europees paspoort die minuten heeft gemaakt in de serie A en La liga
speelt nu weer in argentinie maar is nog altijd maar 25 jaar
transferwaarde op transfermarkt is wel 2.3 miljoen maar zou hopelijk wel het linksbackprobleem tijdelijk op kunnen lossen totdat Gloster of Boscagli goed genoeg wordt bevonden
Silva kan trouwens overal in de verdediging uit de voeten wat ik persoonlijk ook een voordeel vind
 
Ik weet niet of je nog aan Jeffrey Bruma moet beginnen. Heeft bij Wolfsburg toen die heftige blessure gehad, er een jaar uit gelegen en daarna niet meer op niveau gekomen.

Dit dus. Moet er niet aan denken dat ze met Bruma aan komen zetten als 'versterking.' Wat een armoede zou dat zijn zeg. En 'beter dan Baumi en Schwaab' moet natuurlijk nooit de maatstaf zijn; de lat mag wel een stuk hoger.
 
Misschien kan Jorge van AS Monaco gehaald worden? Ik ben hem op FIFA tegengekomen met 77 rating, wat best goed is voor PSV. Ik ben ook naar een clip gaan zoeken op YouTube :D


Hij werd dus aan Santos uitgeleend vorig seizoen. Hij doet me een beetje denken aan Willems aan de bal, hij kan heel makkelijk een speler op het verkeerde been brengen.

En natuurlijk hoeft hij niet duur te zijn volgens transfermarkt..
 
Misschien kan Jorge van AS Monaco gehaald worden? Ik ben hem op FIFA tegengekomen met 77 rating, wat best goed is voor PSV. Ik ben ook naar een clip gaan zoeken op YouTube :D


Hij werd dus aan Santos uitgeleend vorig seizoen. Hij doet me een beetje denken aan Willems aan de bal, hij kan heel makkelijk een speler op het verkeerde been brengen.

En natuurlijk hoeft hij niet duur te zijn volgens transfermarkt..
Is hij goedkoper dan Baumi....??
 
Misschien kan Jorge van AS Monaco gehaald worden? Ik ben hem op FIFA tegengekomen met 77 rating, wat best goed is voor PSV. Ik ben ook naar een clip gaan zoeken op YouTube :D


Hij werd dus aan Santos uitgeleend vorig seizoen. Hij doet me een beetje denken aan Willems aan de bal, hij kan heel makkelijk een speler op het verkeerde been brengen.

En natuurlijk hoeft hij niet duur te zijn volgens transfermarkt..

Heeft een geweldige tackle+timing in de benen, en is heel balvaardig. Willems kan niet zo goed verdedigen, maar heeft wel weer een goede voorzet in huis, wat ik in dit filmpje niet gezien heb van Jorge.
 
Heeft een geweldige tackle+timing in de benen, en is heel balvaardig. Willems kan niet zo goed verdedigen, maar heeft wel weer een goede voorzet in huis, wat ik in dit filmpje niet gezien heb van Jorge.
Ik heb nog een andere filmpje bekeken op YouTube, maar van een seizoen eerder toen hij nog speeltijd kreeg bij AS Monaco. Jouw samenvatting klopt precies. Voorzetten lijken niet iets voor hem, maar met Gakpo zijn traptechniek denk ik dat we aan voorzetten genoeg kunnen krijgen. Alleen blijft het wel een mankement voor een linksback.
Vraag me af of JDJ hem bekeken heeft, of in weer geval een andere linksback in plaats van zich zo blind te staren op Rodriguez. Het duurt namelijk weer erg lang.
 
Als we geen verdedigers bijhalen zal het systeem toch aangepast moeten worden op de aanwezige spelers.
aanvallers moeten meer druk op de bal zetten bij balverlies en hendrix en rosario moeten niet op de middenlijn al uitstappen en een gapend gat achter zich openlaten, de trage verdediging kan het anders niet meer oplossen.
Vooral niet als dumfries ook nog in het strafschop gebied van de tegenstanderer staat, die zou wat beter mogen doseren met zijn opkomen.
 
Czyborra gaat waarschijnlijk naar atalanta voor 4 miljoen. Was dat niets iets voor PSV geweest

Gezien het trackrecord van de scouting van Atalanta op gebied van groeibriljantjes uit de middenmoot van NL op te pikken afgezet versus het succes van onze eigen scouting zou ik hem wel durven te kopen voor dat bedrag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan