Herman Geelmuyden (A)

Status
Je kunt niet meer reageren.

Nep Scout

Aanvoerder

'Madueke naar Jong PSV, dus een openstaande vacature die opgevuld moet worden.' Al zie ik op transfermarkt dat dit een spits is..

Noorse spits dus, wordt over een paar weken 18. Heb gezocht naar video's, maar tevergeefs..
 

'Madueke naar Jong PSV, dus een openstaande vacature die opgevuld moet worden.' Al zie ik op transfermarkt dat dit een spits is..

Noorse spits dus, wordt over een paar weken 18. Heb gezocht naar video's, maar tevergeefs..
Geen informatie, geen video's van deze Geelmuyden....tja, als we dan moeten vertrouwen op het besluit van JDJ, dan weet ik voorlopig genoeg.... :sad:
 
Beetje jammer dat als we een Noor krijgen hij een Belgische naam heeft.
En een Zwitsere Rodiquez. Maar zou zowiezo hem alleen om zijn naam al niet halen. Zie je al een Herman bij Barca of Real? Die raak je nooit meer kwijt. Net als die achterlijke dozijn Belgen die her en der verhuurd zijn.
 
En een Zwitsere Rodiquez. Maar zou zowiezo hem alleen om zijn naam al niet halen. Zie je al een Herman bij Barca of Real? Die raak je nooit meer kwijt. Net als die achterlijke dozijn Belgen die her en der verhuurd zijn.
Er loopt wel een zekere De Jong rond bij Barca, heb ik mij laten vertellen...en er gaan geruchten dat ene Van Nistelrooij en ene Sneijder bij Real Madrid gespeeld hebben.... (a)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan