PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nu doen sommigen alsof Schwaab altijd bagger is geweest maar als je het mij vraagt was hij voorgaande seizoenen stukken beter. Lijkt het dit jaar (als routinier) ook niet meer bij te kunnen benen, vandaar mijn vraag.

Begint er op te lijken dat de goede periode van 1,5 seizoen die Schwaab hier heeft gehad, de uitzondering was. Net als in zijn eerste seizoen, waar hij bagger was, speelt hij nu ook slecht. Niks meer over van de saaie maar betrouwbare cv.
 
PEC erger dan GVVV? Als je wil dat mensen nog serieus op je reageren moet je misschien iets minder belachelijke argumenten gebruiken om je punt te maken.
Maar Faber gaat het ook niet doen voor jou, dus? Wie dan wel? Jammer dan we net naast Ancelotti hebben gegrepen...

Men moet niet alles letterlijk nemen, maar vam gvvv kwam meer voetbal en gevaar dan van dat pruts Pec. En Faber tja, het is de gratis optie maar qua kennis of ervaring ben je er amper op vooruit gegaan. Lada ingeruild voor een zelfde Lada idee.

Ancelotti had ook niet gehoeven, maar wel iemand met iets meer ervaring als trainer had geen kwaad gekund.
 
Men moet niet alles letterlijk nemen, maar vam gvvv kwam meer voetbal en gevaar dan van dat pruts Pec. En Faber tja, het is de gratis optie maar qua kennis of ervaring ben je er amper op vooruit gegaan. Lada ingeruild voor een zelfde Lada idee.

Ancelotti had ook niet gehoeven, maar wel iemand met iets meer ervaring als trainer had geen kwaad gekund.

:unsure: Jij kunt waarschijnlijk wel trainers noemen die PSV kan aantrekken en die bereid zijn om PSV te trainen. :rolleyes:
 
Hoe was Afellay eigenlijk? En Teze, wat is zijn stijl? Ik heb hem nog nooit in het vekd gezien geloof ik.

Afellay niet echt gezien. Geen indruk achtergelaten, goed of slecht. Teze had een aantal goede ingrepen en liet zich niet zomaar verschalken. Wat zijn stijl is moet ik je schuldig blijven.
 
Men moet niet alles letterlijk nemen, maar vam gvvv kwam meer voetbal en gevaar dan van dat pruts Pec. En Faber tja, het is de gratis optie maar qua kennis of ervaring ben je er amper op vooruit gegaan. Lada ingeruild voor een zelfde Lada idee.

Ancelotti had ook niet gehoeven, maar wel iemand met iets meer ervaring als trainer had geen kwaad gekund.
Niks mis met Faber... ervaring genoeg!
En mijn God als psv wint is de tegenstander weer bagger....dus nooit goed....
 
Teze Viergever Hendrix en met name Ihattaren waren uitstekend! Eigenlijk zou het wel top zijn als we Opisbo terug zouden halen en dan spelen met Viergever - Obispo - Baumgartl - Dumfries spelen.

Het leek tenminste weer ergens op gisteren; al was zwolle ook wel erg zwak
 
En mijn God als psv wint is de tegenstander weer bagger....dus nooit goed....

Dat dit los zand geheel aka PSV vooraf nerveus was kan je nog begrijpen, maar als je achteraf de tegenstander bekijkt, waren ze echt 3x natte krant gewoon. Psv was prima, op paar zwakkelingen na, maar als je nu ook de tegenstander credits gaat geven wauw :lmao::lmao::lmao:
 
Teze Viergever Hendrix en met name Ihattaren waren uitstekend! Eigenlijk zou het wel top zijn als we Opisbo terug zouden halen en dan spelen met Viergever - Obispo - Baumgartl - Dumfries spelen.

Het leek tenminste weer ergens op gisteren; al was zwolle ook wel erg zwak

Dit was ook mijn gedachte. Haal Obispo terug en zet hem naast Baumgartl zodat Viergever naar LB kan schuiven. Met Schwaab schiet je simpelweg niks op. Opa Schwaab, kan er toch helemaal niks van man. Nog netjes bedankt voor de zomer, maar kon geen club vinden in Duitsland en had zogenaamd geen heimwee meer.

Hopelijk kan Lammers ook spelen na de winterstop.
 
Dit was ook mijn gedachte. Haal Obispo terug en zet hem naast Baumgartl zodat Viergever naar LB kan schuiven. Met Schwaab schiet je simpelweg niks op.

Helaas is het bij de KNVB anders geregeld dan bijvoorbeeld in Engeland waarin het tussentijds terughalen van spelers is toegestaan.
 
Ligt misschien aan mijn Brabantse minderwaardigheidcomplex, maar de goal die Zlatan in de 18e eeuw tegen het mooie NAC maakte, moet ik nog steeds om de zoveel tijd aanschouwen - die van Gakpo is maar een héél klein fractie minder, maar zal ik nooit meer zien...
 
Last but not least: Viergever op de backpositie is geen goede keuze. Viergever hoort in het centrum - met Schwaab en Baumi gaan we het daar echt niet redden. D'r moet gewoon een back bij.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan