PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Unnerstall 7 rustig en geen fouten
Teze 8
Baumgartl 6
Schwaab 3
Viergever 7 onze nieuwe LB
Ihataren 7
Doan 5
Rosario 5
Hendrix 7
Gakpo 8
Bergwijn 6
 
Faber effect

Door in de beker.
Drie punten gepakt.
Plek drie weer terug.
Bruma heeft gescoord.
Afellay ingevallen.
Ihattaran prachtige goal.
Gakpo prachtige goal.
Viergever op LB beviel me wel.
Baumgartl liet zien waarom Opa Schwaab nooit meer moet spelen.

Verder 2019 om heel snel te vergeten. Kut jaar. Hopelijk kan Lammers na de winterstop spelen. Afscheid nemen van Schwaab, Mitroglou en Lato in de winterstop.
 
Hoe was het mensen ik heb niet gekeken
Redelijk.
Verdediging is nog steeds kwetsbaar, Schwaab was de slechtste daar. PEC kwam er nog steeds vaak doorheen. Baumgartl was redelijk en Viergever en Teze maakten een goede indruk op beide back posities.

Hendrix (een helft gespeeld) en Ihattaren waren goed en beiden maakten een goal.

De spelers leken wat meer spelvreugde te hebben imo. De enige matige spelers op het veld waren denk ik Doan en Rosario.
 
Redelijk.
Verdediging is nog steeds kwetsbaar, Schwaab was de slechtste daar. PEC kwam er nog steeds vaak doorheen. Baumgartl was redelijk en Viergever en Teze maakten een goede indruk op beide back posities.

Hendrix (een helft gespeeld) en Ihattaren waren goed en beiden maakten een goal.

De spelers leken wat meer spelvreugde te hebben imo. De enige matige spelers op het veld waren denk ik Doan en Rosario.
Heb Rosario zat goede dingen zien doen, ook in voorwaartse zin.
 
En jij moet wat minder de keyboard warrior uithangen.

Als jullie mijn simpele mening al zien als warriorstuff dan gaan mensen echt huilen en hun accounts wissen als iemand serieus de warrior uithangt hier 🤦‍♂️

Maar Goed winst is binnen, het was niet veel omdat Pec nog erger was dan gvovvvvvv maar toch. Keer winnen voor de verandering is ook leuk.
 
Heb Rosario zat goede dingen zien doen, ook in voorwaartse zin.

Ik vond hem in de eerste helft echt dramatisch. In de tweede helft beter, net zoals Schwaab, terwijl ik Baumgartl in het tweede bedrijf ook echt prima vond spelen.

Al met al ondanks dat het zeker in de eerste helft defensief heel fragiel was toch een aantal positieve zaken, met name ook die Faber toch nieuw brengt. Viergever op LB, dat zag er heel goed uit. Twee rechtspoten centraal achterin, dat was vloeken in de kerk van Van Bommel. Plotseling staat Doan op de plek waar we Hendrix of Guti gewend waren. Een kans voor Bruma, die direct scoort. En er wordt gewoon lekker op tijd gewisseld.
 
Ik vond hem in de eerste helft echt dramatisch. In de tweede helft beter, net zoals Schwaab, terwijl ik Baumgartl in het tweede bedrijf ook echt prima vond spelen.

Al met al ondanks dat het zeker in de eerste helft defensief heel fragiel was toch een aantal positieve zaken, met name ook die Faber toch nieuw brengt. Viergever op LB, dat zag er heel goed uit. Twee rechtspoten centraal achterin, dat was vloeken in de kerk van Van Bommel. Plotseling staat Doan op de plek waar we Hendrix of Guti gewend waren. Een kans voor Bruma, die direct scoort. En er wordt gewoon lekker op tijd gewisseld.

helemaal geen fan van Doan is totaal niet in het stuk voorgekomen zeker niet op de positie op het middenveld.
 
Als jullie mijn simpele mening al zien als warriorstuff dan gaan mensen echt huilen en hun accounts wissen als iemand serieus de warrior uithangt hier 🤦‍♂️

Maar Goed winst is binnen, het was niet veel omdat Pec nog erger was dan gvovvvvvv maar toch. Keer winnen voor de verandering is ook leuk.

PEC erger dan GVVV? Als je wil dat mensen nog serieus op je reageren moet je misschien iets minder belachelijke argumenten gebruiken om je punt te maken.
Maar Faber gaat het ook niet doen voor jou, dus? Wie dan wel? Jammer dan we net naast Ancelotti hebben gegrepen...
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar kan ik concluderen dat je net zo goed Obispo had kunnen houden ipv Schwaab?

Ach, dat is natuurlijk altijd lastig te beoordelen. Hij maakte een fout die tot de 0-1 leidde. Is waarschijnlijk wel vervangbaar.
 
Ach, dat is natuurlijk altijd lastig te beoordelen. Hij maakte een fout die tot de 0-1 leidde. Is waarschijnlijk wel vervangbaar.

Nu doen sommigen alsof Schwaab altijd bagger is geweest maar als je het mij vraagt was hij voorgaande seizoenen stukken beter. Lijkt het dit jaar (als routinier) ook niet meer bij te kunnen benen, vandaar mijn vraag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan