PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 21 december | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
k4ecHhC.png
 
Vanaf september lees je in elke wedstrijd topic dat psv nu wel dik gaat winnen.. heerlijk volk die optimisten 😂 1-0 mag vanavond als een wonder ervaren worden.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf september lees je in elke wedstrijd topic dat psv nu wel dik gaat winnen.. heerlijk volk die optimisten 😂 1-0 mag vanavond als een wonder ervaren worden.

Nu was ik vanmorgen lekker vroeg op, en weet ik dat je eerst 1-1 voorspelde. Maak ik hieruit op dat je toch stiekem wel denkt dat er wordt gewonnen??! :D
 
Ik heb mijn kaartje op Oost voor deze wedstrijd op resale gezet. Niemand die het koopt haha. Vanavond Rico 💪 tegen Badr. Die droeftoevers bij psv zoeken het maar uit. Sta ze al bijna 25 jaar toe te zingen. Wat een waardeloze selectie is dit. Ik hoop dat er voor Mark en Hiddink gezongen wordt. JDJ maakt de club kapot. Je kunt het geld maar 1x uitgeven.
 
Nu was ik vanmorgen lekker vroeg op, en weet ik dat je eerst 1-1 voorspelde. Maak ik hieruit op dat je toch stiekem wel denkt dat er wordt gewonnen??! :D

Vampier 😂
Ik durf met dit PSV niks te voorspellen, hij 3-0 of 0-3 ben ik nog steeds verbaasd.
 
tja uit normaal optimisme zou ik zeggen 3-0, alles eronder is een teleurstelling.
Momenteel neem ik genoegen met elke overwinning, inclusief een onterecht afgekeurde goal van Zwolle en een onterechte penalty in de 94e min die ons met 2-1 doet winnen nadat we in de 80e min nog achter stonden.
 
Ik heb echt geen idee....PEC was dramatisch tegen Fortuna...wij dramatisch tegen GVVV....ik verheug me op de winterstop en alle transfer geruchten...al zal dat ook wel eens een deceptie kunnen worden
 
Ik heb mijn kaartje op Oost voor deze wedstrijd op resale gezet. Niemand die het koopt haha. Vanavond Rico 💪 tegen Badr. Die droeftoevers bij psv zoeken het maar uit. Sta ze al bijna 25 jaar toe te zingen. Wat een waardeloze selectie is dit. Ik hoop dat er voor Mark en Hiddink gezongen wordt. JDJ maakt de club kapot. Je kunt het geld maar 1x uitgeven.
Ik weet uiteraard niet hoe lang je moet reizen, maar Rico is pas rond 23u....of zit je nog in de KNVB beker modus en vrees je voor een verlenging van PSV:)
Maar de gevechten ervoor zijn ook best aardig hoor
 
Rechtsback geschorst en 6 geblesseerde waaronder je 3 spitsen.

Je mag uberhaupt blij zijn als je van PEC wint vanavond in een fantasy opstelling.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan