G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kon zijn interview wel waarderen. Gewoon zeggen dat het klote was, gaf GVVV de complimenten en had nog een woordje over voor de fans. Schaamde zich hard volgens mij, en terecht.
En deed van alle PSV'ers nog het meest zijn best. Misschien niet de meest talentvolle speler, maar in ieder geval professional genoeg om GVVV serieus te nemen.
 
PSV hoort uit respect en medelijden gvvv door te laten gaan. Gewoon zeggen wij hebben gewonnen maar jullie verdiennen het meer en mogen de volgende ronde hebben 🤦‍♂️
Gelul. GVVV kan sowieso de finale niet halen, die is op zondag en dan mogen ze niet voetballen van God.
 
Ik vermoed dat de G voor Gereformeerde staat. Dan mag alles wat verboden is alleen stiekem , en datgaat met een voetbal wedstrijd wat moeilijk
Nope, Gelders Veenendaalse Voetbal Vereniging. Beetje rare pleonastische naam: Gelders en Veenendaals.
 
Mooi resultaat. Eindelijk weer eens de volle buit in een belangrijke uitwedstrijd. Zo is het ook!

giphy.gif
 
Nou, één pluspunt. Een aantal bommelbashers vond dat de opstelling van MvB niet logisch was. Ook zonder Malen koos hij niet voor Mitro, Pereiro speelde niet, geen linksback, en waarom speelde Afellay niet - die was toch fit?

En zie! Hun gebeden zijn verhoord... Mitro op 9, Pereiro erin, Boscagli op links, en Ibi valt ook nog in.

En meteen gaat PSV weer winnen... Hoera!!
 
Hopelijk kunnen de spelers ook in de spiegel kijken en zien ze dat dit het dieptepunt was, met de winterstop die eraan komt, is het wellicht een positiefs iets.
 
Hopelijk kunnen de spelers ook in de spiegel kijken en zien ze dat dit het dieptepunt was, met de winterstop die eraan komt, is het wellicht een positiefs iets.

Ik reken er niet op. Als PSV supporter lees je na bijna elke wedstrijd wel dat ze eens goed in de spiegel moeten kijken en dat het zo niet kan en blabla, maar toch verandert het niets. Je blijft tegen beter weten in hopen dat er ooit eens een directie komt met verstand van zaken, die een uitgebalanceerd elftal neer weet te zetten met slimme voetballers, en een trainer die zijn team aanvallend en met lef en flair laat voetballen in plaats van het afzichtelijke, plaatsvervangende schaamte opleverende angstige voetbal (waarbij laf wordt gespeeld om een voorsprong te behouden ipv deze uit te breiden) dat we al jaren en jaren voorgeschoteld krijgen, zodat je eindelijk eens trots kan zijn op PSV, maar hoort kennelijk niet thuis in het DNA van PSV ofzo. Daarom: PSV supporter ben je niet voor je lol.
 
Nope, Gelders Veenendaalse Voetbal Vereniging. Beetje rare pleonastische naam: Gelders en Veenendaals.
Nou dat zijn ze wel. Je hebt er GVVV en DOVO, allebei zwaar van de zondagsrust. Wij mochten gisteren tegen de blauwen, DOVO zijn de rooien. Haat en nijd. Net als in Spakenburg, ook zo'n refo-dorp met twee clubs en je moet partij kiezen. En in Katwijk hebben ze het ook geloof ik. Raar fenomeen.
 
Ik heb een paar dagen geleden in een cynische bui tegen wat online vrienden gezegd dat als we deze wedstrijd ook al niet kunnen winnen, ik mijn behoefte doe in een schoen en die schoen met inhoud en al opeet. Er hangt dus veel af van deze wedstrijd. :poop:
Hoop dat het u heeft gesmaakt ...........
 
Schaamte gieren nog door me lichaam van gisteren.

Wat een horrorseizoen ook. Geen idee hoe je nog derde wordt na de winterstop en uberhaupt de beker gaat winnen. Zal veel moeten gebeuren in de winterstop. Begin eerst maar met het contract ontbinden van Schwaab en Rosario.
 
Schaamte gieren nog door me lichaam van gisteren.

Wat een horrorseizoen ook. Geen idee hoe je nog derde wordt na de winterstop en uberhaupt de beker gaat winnen. Zal veel moeten gebeuren in de winterstop. Begin eerst maar met het contract ontbinden van Schwaab en Rosario.
Want die waren de oorzaak dat PSV in de reguliere speeltijd niet verder kwam dan 1 goal tegen een stelletje amateurs?
 
Een paar dagen geleden las ik dat ze in Rotterdam toezicht willen gaan houden op het drankgebruik van ouderen (55plussers). Ik dacht toen: lekker zeg voor al die Feijenoord supporters; kun je je verdriet niet eens verdrinken. Ik moet er niet aan denken dat ze zoiets in Eindhoven e.o. in gaan stellen. Dan kom je de avonden dat PSV speelt helemaal niet meer door.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan