Films & TV

Gisteren een mooie quote gehoord in de serie Vis a vis (De Spaanse Orange is de new black).

Je hebt 2 soorten vrienden. Als je ze belt met de mededeling dat je iemand hebt vermoord, zal 1 soort met ontzetting reageren. De 2e soort komt langs met een schep....
 
Gisteren een mooie quote gehoord in de serie Vis a vis (De Spaanse Orange is de new black).

Je hebt 2 soorten vrienden. Als je ze belt met de mededeling dat je iemand hebt vermoord, zal 1 soort met ontzetting reageren. De 2e soort komt langs met een schep....
Leuke serie hè. Heb ik ook gekeken.
 
Interessant, wil ik best kijken. Orange is the new black, daar zijn we al een tijdje mee gestopt, het eikelde maar door.

Ach, was best een aardige serie.
Vis a Vis is een Spaanse gevangenisserie. Basisidee is hetzelfde: onnozel blondje komt in de gevangenis, en transformeert langzaam naar de grootste puta van de omgeving. Uiteraard zijn er ook corrupte bewakers, goede gevangenen, ontsnappingen enz.
 
Ach, was best een aardige serie.
Vis a Vis is een Spaanse gevangenisserie. Basisidee is hetzelfde: onnozel blondje komt in de gevangenis, en transformeert langzaam naar de grootste puta van de omgeving. Uiteraard zijn er ook corrupte bewakers, goede gevangenen, ontsnappingen enz.


Ik hou niet van grote puta's.
 
Voor de mensen die hem nog niet hebben gezien kan ik Parasite erg aanbevelen. Na de hype op internet over deze film heb ik hem maar gekeken maar ik was heel erg positief verrast, een erg mooie, absurdistische, Tarantino-esque film. Heeft ook de prijs voor beste film op het filmfestival van Cannes gewonnen. Als het goed is draait hij nu in de bioscopen/filmhuizen.
 
Grote verdeeldheid onder de fans. Ik denk dat we eerlijk moeten zijn en concluderen dat een écht goede film geen ruimte laat voor zo'n 50-50 verdeling. Ik vond de film geweldig, maar dat kan ook zijn omdat het helemaal in mijn straatje is.
Ik heb van de week ook The Irishman gekeken. Duurde erg lang en was nooit echt spannend, naar mijn mening. Ik vond het ook ergerlijk dat jonge mensen door zulke oude acteurs gespeeld werden.
 
Trouwens mensen die Messiah gekeken hebben. Vond het wel intrigerend. Hopelijk volgt er wel een 2e seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan