Algemeen Directeur

‘We leven van week naar week, ik kan nu niet verder kijken’

link

PSV heeft maar één van zijn laatste negen duels gewonnen. Waarom zit de trainer er nog?
Toon Gerbrands: ,,Omdat PSV een directie heeft die alleen beslissingen neemt die in het belang zijn van de club. Dat belang overstijgt mij, dat overstijgt John de Jong, Mark van Bommel, wie dan ook.

Als wij denken dat welke maatregel dan ook zorgt dat het huidige tij keert, dan nemen we die. Of het nou in de spelersgroep is, of de hoofdcoach betreft of de directie, dat maakt niet uit. Op dit moment is het zo dat we met de huidige trainer en de huidige staf op weg gaan naar de volgende wedstrijd. Punt.’’

:unsure: Ja, maar we moeten meer halen dan een punt. :oops: :sad:
Oke... ;)
 
Wat een nietszeggende boodschap van Toon, vooral dat het turbulente tijden zijn in de buitenwereld. Geen steun naar de TS en er blijkt verder geen enkele visie uit.

Er wordt zorgvuldigheid verwacht, ja dat klopt maar daar is hij flink de mist mee in gegaan met het verzamelen van incapabele lieden om zich heen.

En ik vraag me iedere dag af hoe het zover heeft kunnen komen.. :(
 
Wat een nietszeggende boodschap van Toon, vooral dat het turbulente tijden zijn in de buitenwereld. Geen steun naar de TS en er blijkt verder geen enkele visie uit.

Er wordt zorgvuldigheid verwacht, ja dat klopt maar daar is hij flink de mist mee in gegaan met het verzamelen van incapabele lieden om zich heen.

En ik vraag me iedere dag af hoe het zover heeft kunnen komen.. :(
Ik ga er vanuit dat er conclusies zijn getrokken en dat deze winter en zomer wordt ingegrepen ( omdat nu meteen de botte hanteren averechts werkt). Tenminste......dat hoop ik
 
Wat een nietszeggende boodschap van Toon, vooral dat het turbulente tijden zijn in de buitenwereld. Geen steun naar de TS en er blijkt verder geen enkele visie uit.

Er wordt zorgvuldigheid verwacht, ja dat klopt maar daar is hij flink de mist mee in gegaan met het verzamelen van incapabele lieden om zich heen.

En ik vraag me iedere dag af hoe het zover heeft kunnen komen.. :(

Ik vind het inderdaad een hele dunne uitleg.

"Waarom doen jullie niets?"
"Omdat het niet in het belang van PSV is om iets te doen. Punt".

En toen, Toon..? Uitleg?
 
Ik vind Toon ook niets met zijn boeken en praatjes over topsport klimaat maar hij kan hier moeilijk iets zinnigs over zeggen in de media. Alles wat niet nietszeggend is, wordt dan weer uitvergroot. En ik vind de boodschap dat het belang van de club groter is dan dat van... (alle namen die hij noemt inclusief MvB) eigenlijk wel duidelijk genoeg: MvB en PSV gaan binnen de kortste keren uit elkaar.
 
Ik vind Toon ook niets met zijn boeken en praatjes over topsport klimaat maar hij kan hier moeilijk iets zinnigs over zeggen in de media. Alles wat niet nietszeggend is, wordt dan weer uitvergroot. En ik vind de boodschap dat het belang van de club groter is dan dat van... (alle namen die hij noemt inclusief MvB) eigenlijk wel duidelijk genoeg: MvB en PSV gaan binnen de kortste keren uit elkaar.

Zo las ik dat ook. Ik denk dat ze heel hard aan het zoeken zijn naar een acceptabele (tussen)paus.
 
Ik vind Toon ook niets met zijn boeken en praatjes over topsport klimaat maar hij kan hier moeilijk iets zinnigs over zeggen in de media. Alles wat niet nietszeggend is, wordt dan weer uitvergroot. En ik vind de boodschap dat het belang van de club groter is dan dat van... (alle namen die hij noemt inclusief MvB) eigenlijk wel duidelijk genoeg: MvB en PSV gaan binnen de kortste keren uit elkaar.
Hij noemde ook JdJ bij naam, wat ik ook opvallend en hoopgevend vind.
Als MvB de 3 potjes totaal de wintestop gewoon wint, zonder hakken over sloot en billenknijpen, bijft MvB gewoon. En ik vermoed dat we thuis tegen Fortuna en PEC wel zllen winnen, dus wordt fey uit de cruciale wedstrijd. En stel dat we dar goed spelen en dik winnen, ook wel terecht dat MvB dan weer wat krediet heeft. Alleen, als... ik zie dat nog bniet zo 1-2-3 gebeuren.
 
Top 32 van Europa.

De prijs van succes.

Topsportklimaat. Dat geforceert naar buiten laten zien zovan, er is nog alle rust binnen de club en dat soort bullshit.

Bedankt he Toon dat je het zover hebt laten komen. Had al na AZ-thuis moeten gebeuren.
 
Als je echt de ballen had gehad, dan zat je geen boeken te schrijven en MvB te ontslaan maar had je als eerste JdJ er uit gegooid.
 
Dat voortdurende geklaag over het feit dat die man in zijn vrije tijd een boek heeft geschreven blijft me verbazen.
Ik kan er echt helemaal niks mee.
Inderdaad. ALs hij nu alle scouts aan het werk had gezet om aan zijn boek bij te dragen, en tegen JdJ had gezegd, je hebt 10 minuten om een paar spelers van Transfermarkt te halen, dan ja. En het lijkt erop dat dat het geval was, maar ik ga er toch van uit dat het niet zo was.
 
Dat voortdurende geklaag over het feit dat die man in zijn vrije tijd een boek heeft geschreven blijft me verbazen.
Ik kan er echt helemaal niks mee.
Als het goed zou gaan met PSV en alles hier tiptop geregeld zou zijn, zou iedereen ook nog zijn boeken gaan kopen. Maar in de weken waarin PSV in grote crisis verkeerde, zat hij ergens zijn boek te presenteren en doken hij en JdJ weg maar werd MvB voortdurend onder vuur genomen in de media en moest hij tekst en uitleg geven over de aankopen. Dat verbaasde mij dan weer.
 
Als het goed zou gaan met PSV en alles hier tiptop geregeld zou zijn, zou iedereen ook nog zijn boeken gaan kopen. Maar in de weken waarin PSV in grote crisis verkeerde, zat hij ergens zijn boek te presenteren en doken hij en JdJ weg maar werd MvB voortdurend onder vuur genomen in de media en moest hij tekst en uitleg geven over de aankopen. Dat verbaasde mij dan weer.
Hij schreef een boek over topsport en dat werd gepresenteerd op een datum die al lang van te voren is bepaald.
Bij topsport hoort ook verliezen en achter de schermen een situatie managen.
De Jong mocht jarenlang met Brands meelopen en Gerbrands zal ongetwijfeld hebben gevraagd aan mensen binnen de organisatie of De Jong geschikt zou zijn voor de job. Net zoals De Jong op zijn beurt weer brandhout kreeg aangereikt van de scouts. Het is allemaal met elkaar verbonden. Maar het feit dat Gerbrands een boek schreef en dat presenteerde zoals te doen gebruikelijk, heeft totaal nul te maken met het huidige probleem van / bij PSV
 
Hij schreef een boek over topsport en dat werd gepresenteerd op een datum die al lang van te voren is bepaald.
Bij topsport hoort ook verliezen en achterde schermen een situatie managen.
De Jong mocht jarenlang met Brands meelopen en Gerbrands zal ongetwijfeld hebben gevraagd aan mensen binnen de organisatie of De Jong geschikt zou zijn voor de job. Net zoals De Jong op zijn beurt weer brandhout kreeg aangereikt van de scouts. Het is allemaal met elkaar verbonden. Maar het feit dat Gerbrands een boek schreef en dat presenteerde zoals te doen gebruikelijk, heeft totaal nul te maken met het huidige probleem van / bij PSV
Dat laatste klopt. Dit wordt hier gebruikt omdat men boos is op Toon die zogenaamd topklimaat wil creëren maar het tegenovergestelde daarvan bij zijn PSV te zien is. Ik weet niet of hij vrijuit gaat betreffende het aanstellen van JdJ. Hij zelf werkt hier al jaren en heeft jaren er voor bij AZ gewerkt. Geen groentje dus die zijn oren laat hangen aan wat anderen binnen psv zeggen over JdJ. Ook het aanstellen van Faber als hoofd scouting was een stap waarbij Toon eerder voor gemak koos dan voor het neerzetten van een echt professionele organisatie: want, wat had Faber nou bewezen vwb scouting, management en het opleiden van spelers en jeugdtrainers, dat ie zo’n job kreeg hier? Niets. Toon koos zogenaamd voor PSV’ers onder elkaar. Dat was al zijn eerste fout. Nadat hij al wist dat een onervaren trainer neerzetten geen goede stap is (toen met Cocu), zette hij MvB die pas een jaar als trainer van -19 ervaring had opgedaan, voor de groep. Naïef en opnieuw kiezen voor de makkelijkste weg: een PSVer neerzetten en je ondervindt geen weerstand.
En in de afgelopen periode doken hij en JdJ voortdurend weg.
En idd, alles heeft met elkaar te maken en er is niet 1 hoofd schuldige. Wat mij betreft is de goedkeurende RvC net zo schuldig aan deze omstandigheden.
 
Hij schreef een boek over topsport en dat werd gepresenteerd op een datum die al lang van te voren is bepaald.
Bij topsport hoort ook verliezen en achter de schermen een situatie managen.
De Jong mocht jarenlang met Brands meelopen en Gerbrands zal ongetwijfeld hebben gevraagd aan mensen binnen de organisatie of De Jong geschikt zou zijn voor de job. Net zoals De Jong op zijn beurt weer brandhout kreeg aangereikt van de scouts. Het is allemaal met elkaar verbonden. Maar het feit dat Gerbrands een boek schreef en dat presenteerde zoals te doen gebruikelijk, heeft totaal nul te maken met het huidige probleem van / bij PSV
Het is allemaal niet echt een motivatie om dat boek te kopen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan