Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
- Snappen we nu waarom MvB Boscagli of Guti niet graag opstelt? Er is op die posities gewoon niks... Niks!! Ik zou voorlopig maar vasthouden aan Thomas en Rosario. Maar ik kan me in pakweg 40 jaar bewust fan-zijn geen slechter bezet middenveld herinneren. Jullie?

Weet je wat het trieste is aan deze post? Dat de achterste linie eigenlijk nog erger is, maar dat we ons in pakweg 40 jaar fan zijn genoeg achterlinies kunnen herinneren die minstens even slecht of zelfs slechter waren #faalend beleid
 
Weet je wat het trieste is aan deze post? Dat de achterste linie eigenlijk nog erger is, maar dat we ons in pakweg 40 jaar fan zijn genoeg achterlinies kunnen herinneren die minstens even slecht of zelfs slechter waren #faalend beleid
Het is naar mijn mening vooral sinds Reker/Brands dat de achterste linie bedroevend is. En nu is er een keer geïnvesteerd, maar niet in de juiste spelers. :sad:
 
Het is naar mijn mening vooral sinds Reker/Brands dat de achterste linie bedroevend is. En nu is er een keer geïnvesteerd, maar niet in de juiste spelers. :sad:

Zelfs in de tijd van Brands zaten er tenminste nog Moreno's en Angelino's tussen. Wat zit er nu tussen? Dumfries begon goed, maar is momenteel ook niet echt een lichtpuntje. Over de rest hoef ik niet veel te zeggen.
 
Laten we wat wangslijm van Culina afnemen en naar China sturen, dan hebben we over 20 jaar een genaratie goede scheidsrechters lopen. :sneaky:
Was toch die Australische rechtsback van ons?
Ik neem aan dat jij Collina bedoelt?
Ik snapte hem in eerste instantie ook niet. Wat Culina nu met scheidsrechters te maken had. :ROFL:
Blij dat ik de vernedering door dat nare ventje Berghuis niet heb hoeven te zien.
O ja, dat was misschien nog wel het ergste.
Ongeacht of het spel wel of niet redelijk was; na zo'n uitslag zeg je als trainer van PSV gewoon niet dat PSV de beste wedstrijd van het seizoen heeft gespeeld.
Nou, de beste wedstrijd? We moeten toch nog wel iets beters gezien hebben?
 
Ik zou het ook doen, hoor. Maar Pereiro is echt niet de verlosser - hoewel ik graag naar hem kijk..
Er moet gewoon gekocht worden in de winterstop. En rust bewaren.. Dan is een tweede plek echt wel mogelijk.
Denk je echt dat het nog mogelijk is om in de komende 17 wedstrijden 10 punten op of ajax of AZ in te lopen? Dan moet of AZ of ajax nog 3 keer meer verliezen en een keer meer gelijkspelen dan PSV. En PSV moet in de terugreeks nog naar ajax en AZ. 2e worden is echt onmogelijk geworden, we moeten ons richten op de 3e plaats en de knvb beker, en dat gaat al moeilijk genoeg worden.
 
Denk je echt dat het nog mogelijk is om in de komende 17 wedstrijden 10 punten op of ajax of AZ in te lopen? Dan moet of AZ of ajax nog 3 keer meer verliezen en een keer meer gelijkspelen dan PSV. En PSV moet in de terugreeks nog naar ajax en AZ. 2e worden is echt onmogelijk geworden, we moeten ons richten op de 3e plaats en de knvb beker, en dat gaat al moeilijk genoeg worden.
De beker wordt in Eindhoven zelden serieus genomen en al helemaal niet door Bommel.
 
Denk je echt dat het nog mogelijk is om in de komende 17 wedstrijden 10 punten op of ajax of AZ in te lopen? Dan moet of AZ of ajax nog 3 keer meer verliezen en een keer meer gelijkspelen dan PSV. En PSV moet in de terugreeks nog naar ajax en AZ. 2e worden is echt onmogelijk geworden, we moeten ons richten op de 3e plaats en de knvb beker, en dat gaat al moeilijk genoeg worden.
Je weet het nooit. Onder Koeman hadden we in Januari ook al de platte wagen opgetuigd met 12 punten voorsprong. En die waren in een aantal wedstrijden verdwenen. Blind in de touwen, Neres en Promes er niet bij, en natuurlijk van die arbitrage die nog in evenwicht moet koemen. ;)
Een keer tegen PSV, een zeperd tegen AZ. Het kan best...totdat je denk aan de selectie van PSV.
 
Denk je echt dat het nog mogelijk is om in de komende 17 wedstrijden 10 punten op of ajax of AZ in te lopen? Dan moet of AZ of ajax nog 3 keer meer verliezen en een keer meer gelijkspelen dan PSV. En PSV moet in de terugreeks nog naar ajax en AZ. 2e worden is echt onmogelijk geworden, we moeten ons richten op de 3e plaats en de knvb beker, en dat gaat al moeilijk genoeg worden.
Maar eens even kijken hoe AZ uit de winterstop komt. Het is een smalle selectie. Wat is dit elftal zonder Stengs of Boadu?
 
Bas Nijhuis zat ook weer lekker tof te doen na afloop voor de camera’s van Fox Sports. Rare uitspraken weer met dat spelers eerst bij zichzelf te raden moeten gaan en er maar 2 moeten scoren..

Gast, 2 penalty’s, dus grote invloed geweest van een scheidsrechter op de wedstrijd, niet raar dat er dan vragen worden gesteld, zowel door spelers als door de media. Hij zet het maar weg alsof het normaalste zaak van de wereld is wat hij allemaal uitkraamt en doet.

Samen met Kooij lekker paar wedstrijdjes vanaf de bank kijken. Zal m goed doen. Pannenkoek.
 
Maar eens even kijken hoe AZ uit de winterstop komt. Het is een smalle selectie. Wat is dit elftal zonder Stengs of Boadu?
Waarschijnlijk toch een stuk beter dan PSV met nog geen halve selectie. Ik ben niet optimistisch, de derde plaats lijkt toch echt het hoogst haalbare dit jaar.
 
Bas Nijhuis zat ook weer lekker tof te doen na afloop voor de camera’s van Fox Sports. Rare uitspraken weer met dat spelers eerst bij zichzelf te raden moeten gaan en er maar 2 moeten scoren..

Gast, 2 penalty’s, dus grote invloed geweest van een scheidsrechter op de wedstrijd, niet raar dat er dan vragen worden gesteld, zowel door spelers als door de media. Hij zet het maar weg alsof het normaalste zaak van de wereld is wat hij allemaal uitkraamt en doet.

Samen met Kooij lekker paar wedstrijdjes vanaf de bank kijken. Zal m goed doen. Pannenkoek.
Nijhuis is compleet van het pad af. Hij denkt dat die 50.000 man gisteren waren gekomen om hem te zien fluiten. En dan die voetballers met hun gezeik dat hij het verkeerd doet, tsss.....
 
Bas Nijhuis zat ook weer lekker tof te doen na afloop voor de camera’s van Fox Sports. Rare uitspraken weer met dat spelers eerst bij zichzelf te raden moeten gaan en er maar 2 moeten scoren..

Gast, 2 penalty’s, dus grote invloed geweest van een scheidsrechter op de wedstrijd, niet raar dat er dan vragen worden gesteld, zowel door spelers als door de media. Hij zet het maar weg alsof het normaalste zaak van de wereld is wat hij allemaal uitkraamt en doet.

Samen met Kooij lekker paar wedstrijdjes vanaf de bank kijken. Zal m goed doen. Pannenkoek.
Die eerste was toch een loepzuivere penalty? Daar kun je toch met de beste wil van de wereld niks anders van maken.

Die tweede was er inderdaad geen, maar dan had PSV met 2-1 verloren ipv 3-1, maakt natuurlijk niets uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan