Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit is tekenend waar de scheidsrechters in Nederland mee bezig zijn. Ze houden zich niet aan de regels. En o wee als iemand daar iets over durft te zeggen. :sick: :braak: Ze horen alleen te fluiten volgens de spelregels en verder niets. En zeker niet zo reageren tegen spelers.
Morgen krijgt deze clown :clown: weer een podium bij Veronica Inside.
Nou, precies wat ik thuis zei. Ze moeten gewoon 13 scheidsrechters hebben voor de eredivisie, die volgens dezelfde regels fluiten. Als je dat niet doet, ga je maar ergens anders fluiten. Het kan niet zo zijn dat het afhankelijk is van welke scheidsrecht of iets geel/rood/penalty is.
 
Voor het eerst sinds 1971 is een Brabantse ploeg bij het keerpunt van de eredivisie beter dan PSV (bron Opta). Destijds was dat NAC, nu Willem II. Aldus Elfrink.

Mooi man, en dat na ' de beste wedstrijd van het seizoen '. Lekker doorgaan op deze manier zou ik zeggen.
 
Ja er is echt progressie te zien, niemand ziet het alleen van Bommel. Ook het geven van een normale persconferentie is PSV onwaardig .
 
Nou, precies wat ik thuis zei. Ze moeten gewoon 13 scheidsrechters hebben voor de eredivisie, die volgens dezelfde regels fluiten. Als je dat niet doet, ga je maar ergens anders fluiten. Het kan niet zo zijn dat het afhankelijk is van welke scheidsrecht of iets geel/rood/penalty is.

Laten we wat wangslijm van Culina afnemen en naar China sturen, dan hebben we over 20 jaar een genaratie goede scheidsrechters lopen. :sneaky:
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Mijn beste vriend - levenslange Feyenoorddan - appte me dat PSV de betere kansen had. Klopt dat?
Dat klopt, PSV had in de eerste helft een minuut of 20-25 een handvol goede kansen en had 1 of 2 goals moeten maken uit 4 of 5 kansen. Maar dat deden we niet, de overige 70 minuten zijn we afgetroefd, niet op kwaliteit, maar op inzet en tactiek. We scoren veel te moeilijk, we verliezen de slag op het middenveld van iedere club in de eredivisie en onze verdediging is echt bagger. En Pereiro moet elke wedstrijd vanaf nu gewoon spelen
 
Ik heb t niet kunnen zien. Ik ben blij dat ik deze afstraffing heb moeten missen. Gelukkig gaan ze in de winter terug naar Qatar. Daar hebben ze vorig jaar hun vorm laten liggen. Kunnen ze die deze winter weer meenemen.
Same here. Zit momenteel in Australië en dus andere tijden. Net de uitslag bekeken. Ik had niet de hoop dat we even zouden winnen en Feyenoord uit is bijna nooit een feestje voor PSV. Maar deze periode slaat echt alles. Heb al eerder veel gezegd over JdJ, Gerbrands en MvB......
Blij dat ik de vernedering door dat nare ventje Berghuis niet heb hoeven te zien.
 
Heb de wedstrijd ook al niet gezien, maar de uitslag wel. Ongeacht of het spel wel of niet redelijk was; na zo'n uitslag zeg je als trainer van PSV gewoon niet dat PSV de beste wedstrijd van het seizoen heeft gespeeld. Dat zijn ondanks de slechte resultaten gewoon geen uitspraken die je mag horen van een trainer van een topclub. Dat soort uitspraken zijn meer voor een trainer en club in degradatienood, denk aan Henk de Jong met Cambuur o.i.d. Het resultaat, tja, ik had niet anders verwacht, maar echt zeer ergerlijk om die reactie van MvB te lezen. Van mij hoeft hij niet per se ontslagen te worden, al heeft hij vast ook een aandeel in de slechte reeks, maar laat hem alsjeblieft ophouden met dat soort uitspraken zeg; ik krijg er plaatsvervangende schaamte van. :braak: :fever:
 
Heb de wedstrijd ook al niet gezien, maar de uitslag wel. Ongeacht of het spel wel of niet redelijk was; na zo'n uitslag zeg je als trainer van PSV gewoon niet dat PSV de beste wedstrijd van het seizoen heeft gespeeld. Dat zijn ondanks de slechte resultaten gewoon geen uitspraken die je mag horen van een trainer van een topclub. Dat soort uitspraken zijn meer voor een trainer en club in degradatienood, denk aan Henk de Jong met Cambuur o.i.d. Het resultaat, tja, ik had niet anders verwacht, maar echt zeer ergerlijk om die reactie van MvB te lezen. Van mij hoeft hij niet per se ontslagen te worden, al heeft hij vast ook een aandeel in de slechte reeks, maar laat hem alsjeblieft ophouden met dat soort uitspraken zeg; ik krijg er plaatsvervangende schaamte van. :braak: :fever:
Past allemaal in het rijtje uitspraken na Emmen en Hveen etc. Onbegrijpelijk en niet topclub waardig.
 
Kijk nu samenvatting - heb wedstrijd niet gezien. Paar observaties...

- In een 'normaal' seizoen hadden we hier gezegd dat PSV best aardig speelde,, maar ook wel pech had. Verliezen in De Kuip zou niet zo'n probleem zijn. Nu zien we het als een dramatische wedstrijd. Dat was het niet.

- Snappen we nu waarom MvB Boscagli of Guti niet graag opstelt? Er is op die posities gewoon niks... Niks!! Ik zou voorlopig maar vasthouden aan Thomas en Rosario. Maar ik kan me in pakweg 40 jaar bewust fan-zijn geen slechter bezet middenveld herinneren. Jullie?

- Het was geen penalty.

- Pereiro als 10 is een optie (Ihattaren op rechts), hoewel ik niet zou weten waarom hij nu wel een consistente reeks zou neerzetten.
 
Kijk nu samenvatting - heb wedstrijd niet gezien. Paar observaties...

- In een 'normaal' seizoen hadden we hier gezegd dat PSV best aardig speelde,, maar ook wel pech had. Verliezen in De Kuip zou niet zo'n probleem zijn. Nu zien we het als een dramatische wedstrijd. Dat was het niet.

- Snappen we nu waarom MvB Boscagli of Guti niet graag opstelt? Er is op die posities gewoon niks... Niks!! Ik zou voorlopig maar vasthouden aan Thomas en Rosario. Maar ik kan me in pakweg 40 jaar bewust fan-zijn geen slechter bezet middenveld herinneren. Jullie?

- Het was geen penalty.

- Pereiro als 10 is een optie (Ihattaren op rechts), hoewel ik niet zou weten waarom hij nu wel een consistente reeks zou neerzetten.
Mocht t niet consistent zijn dan nog vermoed ik dat t genoeg impuls is om meer dan 2 van de komende 12 wedstrijden te winnen.
 
Kijk nu samenvatting - heb wedstrijd niet gezien. Paar observaties...

- In een 'normaal' seizoen hadden we hier gezegd dat PSV best aardig speelde,, maar ook wel pech had. Verliezen in De Kuip zou niet zo'n probleem zijn. Nu zien we het als een dramatische wedstrijd. Dat was het niet.

- Snappen we nu waarom MvB Boscagli of Guti niet graag opstelt? Er is op die posities gewoon niks... Niks!! Ik zou voorlopig maar vasthouden aan Thomas en Rosario. Maar ik kan me in pakweg 40 jaar bewust fan-zijn geen slechter bezet middenveld herinneren. Jullie?

- Het was geen penalty.

- Pereiro als 10 is een optie (Ihattaren op rechts), hoewel ik niet zou weten waarom hij nu wel een consistente reeks zou neerzetten.

- In een 'normaal' seizoen hadden we hier gezegd dat PSV best aardig speelde,, maar ook wel pech had. Verliezen in De Kuip zou niet zo'n probleem zijn. Nu zien we het als een dramatische wedstrijd. Dat was het niet.
(Klopt maar als je uit zo'n dramatische reeks komt moet je hier winnen. No matter what en zeker tegen een even zwalkend elftal en je over het geheel toch een sterkere selectie hebt dan Feyenoord.

- Snappen we nu waarom MvB Boscagli of Guti niet graag opstelt? Er is op die posities gewoon niks... Niks!! Ik zou voorlopig maar vasthouden aan Thomas en Rosario. Maar ik kan me in pakweg 40 jaar bewust fan-zijn geen slechter bezet middenveld herinneren. Jullie?
Kan het me ook niet herinneren en dat is het grootste probleem van dit elftal. Los dit op en je bent een eind.

- Het was geen penalty.
Yep

- Pereiro als 10 is een optie (Ihattaren op rechts), hoewel ik niet zou weten waarom hij nu wel een consistente reeks zou neerzetten.
Ihattaren naar rechts zou zonde zijn. Pereirro als invaller voor de 10. Die jongen heeft alle kans van de wereld gehad en het is er niet uitgekomen helaas. Het euvel van mensen misbruiken op een andere positie hebben we genoeg geprobeerd. Dan zie ik liever Pereirro op rechts, naar binnen komend. Doan zie ik het niet echt in.
 
Mocht t niet consistent zijn dan nog vermoed ik dat t genoeg impuls is om meer dan 2 van de komende 12 wedstrijden te winnen.

Ik zou het ook doen, hoor. Maar Pereiro is echt niet de verlosser - hoewel ik graag naar hem kijk..
Er moet gewoon gekocht worden in de winterstop. En rust bewaren.. Dan is een tweede plek echt wel mogelijk.
 
Ik zou het ook doen, hoor. Maar Pereiro is echt niet de verlosser - hoewel ik graag naar hem kijk..
Er moet gewoon gekocht worden in de winterstop. En rust bewaren.. Dan is een tweede plek echt wel mogelijk.
Klopt, achterin is t fragiel als n stuk aardewerk uit de Ming-dynastie. 2 verdedigers erbij, 1x goede LB 1x centraal met goede verdedigende capaciteiten en opbouwende kwaliteiten en t wordt al een ander verhaal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan