Luis Felipe (V)

Metalium

International
Wat een leugenaar die Mr. Elfrink. Hij was gisteren of eergisteren helemaal niet in Eindhoven!
Die jongen die nu 18 is, zit momenteel in Brazilië. Ik heb hem 4 dagen geleden zelf van Nuenen, waar hij in een gastgezin verblijft, naar Schiphol gebracht. Hij sprak slecht Engels, maar uit zijn woorden begreep ik dat hij of al een 3-jarig contract getekend heeft bij PSV, of dat dat contract klaarlag. Hij gaat spelen als verdediger in het team van Ruud van Nistelrooij.
Hij komt van de Braziiaanse club Curitiba, tenminste dat leek ik uit zijn slechte Engels te begrijpen.
Hij gaat in Brazilië Kerstmis en Nieuwjaar vieren, en komt dan begin Januari terug naar PSV.
Leuk detail:
Onderweg liet ik hem op Youtube de 10-0 van PSV- Feyenoord zien, en dat vond hij erg leuk...:D
edit: Niet te verwarren met Felipe Luis...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Wat een leugenaar die Mr. Elfrink. Hij was gisteren of eergisteren helemaal niet in Eindhoven!
Die jongen die nu 18 is, zit momenteel in Brazilië. Ik heb hem 4 dagen geleden zelf van Nuenen, waar hij in een gastgezin verblijft, naar Schiphol gebracht. Hij sprak slecht Engels, maar uit zijn woorden begreep ik dat hij of al een 3-jarig contract getekend heeft bij PSV, of dat dat contract klaarlag. Hij gaat gaat spelen als verdediger in het team van Ruud van Nistelrooij.
Hij komt van de Braziiaanse club Curitiba, tenminste dat leek ik uit zijn slechte Engels te begrijpen.
Hij gaat in Brazilië Kerstmis en Nieuwjaar vieren, en komt dan begin Januari terug naar PSV.
Leuk detail:
Onderweg liet ik hem op Youtube de 10-0 van PSV- Feyenoord zien, en dat vond hij erg leuk...:D
Altijd leuk, de inside information!
 
Wat een leugenaar die Mr. Elfrink. Hij was gisteren of eergisteren helemaal niet in Eindhoven!
Die jongen die nu 18 is, zit momenteel in Brazilië. Ik heb hem 4 dagen geleden zelf van Nuenen, waar hij in een gastgezin verblijft, naar Schiphol gebracht. Hij sprak slecht Engels, maar uit zijn woorden begreep ik dat hij of al een 3-jarig contract getekend heeft bij PSV, of dat dat contract klaarlag. Hij gaat spelen als verdediger in het team van Ruud van Nistelrooij.
Hij komt van de Braziiaanse club Curitiba, tenminste dat leek ik uit zijn slechte Engels te begrijpen.
Hij gaat in Brazilië Kerstmis en Nieuwjaar vieren, en komt dan begin Januari terug naar PSV.
Leuk detail:
Onderweg liet ik hem op Youtube de 10-0 van PSV- Feyenoord zien, en dat vond hij erg leuk...:D
edit: Niet te verwarren met Felipe Luis...:rolleyes:

Had ie niet gewoon net 3 chorizokroketjes op by La Cubanita?
 
Wat een leugenaar die Mr. Elfrink. Hij was gisteren of eergisteren helemaal niet in Eindhoven!
Die jongen die nu 18 is, zit momenteel in Brazilië. Ik heb hem 4 dagen geleden zelf van Nuenen, waar hij in een gastgezin verblijft, naar Schiphol gebracht. Hij sprak slecht Engels, maar uit zijn woorden begreep ik dat hij of al een 3-jarig contract getekend heeft bij PSV, of dat dat contract klaarlag. Hij gaat spelen als verdediger in het team van Ruud van Nistelrooij.
Hij komt van de Braziiaanse club Curitiba, tenminste dat leek ik uit zijn slechte Engels te begrijpen.
Hij gaat in Brazilië Kerstmis en Nieuwjaar vieren, en komt dan begin Januari terug naar PSV.
Leuk detail:
Onderweg liet ik hem op Youtube de 10-0 van PSV- Feyenoord zien, en dat vond hij erg leuk...:D
edit: Niet te verwarren met Felipe Luis...:rolleyes:
Leuk, maar als verkeerskundige wil ik je wel wijzen op de risico's van afleiding in het verkeer, met je geyoutube onderweg :maniac:
 
Leuk, maar als verkeerskundige wil ik je wel wijzen op de risico's van afleiding in het verkeer, met je geyoutube onderweg :maniac:
Ach overdag mag je toch maar 100 vanaf de Utrechttunnel naar Holendrecht, dus ff dat Youtubefilmpie opzoeken voor Luis, was a piece of cake..
En zeker voor een ervaren taxichauffeur...(a). Zijn reactie was de moeite meer dan waard. "PSV is a bik kloep". zei hij...:D
Oh, hij zei ook dat PSV nog altijd de populairste Nederlandse club in Brazilië is, en dus niet die :SC: uit Diemen Noord...:metal:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan