Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
SMMhBJL.png
 
Wij hebben wat issues, maar Feyenoord is echt een dramatisch team; alleen Haps zou voor ons een versterking zijn dus dat zouden we op kwaliteit moeten winnen. Maar op een of andere manier bakken we er altijd weinig van in Rotterdam. Toch heb ik het gevoel dat we dit jaar gaan winnen in de kuip! We zullen ook wel moeten trouwens om zicht te houden op Ajax en AZ.

Ik zou met Hendrix, Thomas en Ihattaren spelen. Verder verwacht ik geen wijzigingen.
 
Ieder seizoen is er 1 wedstrijd die ik sowieso meereken als verliespartij, ook dit keer heb ik er weinig hoop in. Ik verwacht een 2-0 tegen een Feyenoord waarbij ineens alles lukt, dat vervolgens een week later met 4-0 van het veld wordt geveegd bij Utrecht.
 
Ieder seizoen is er 1 wedstrijd die ik sowieso meereken als verliespartij, ook dit keer heb ik er weinig hoop in. Ik verwacht een 2-0 tegen een Feyenoord waarbij ineens alles lukt, dat vervolgens een week later met 4-0 van het veld wordt geveegd bij Utrecht.
Waar Jørgensen weer eens scoort (mits hij speelt), waarschijnlijk een streep van 25 meter. :zwijgen:
 
Zou een typsiche dag zijn voor een hattrick van Jorgensen. Of een weergaloze wedstrijd van Narsingh
Jorgensen presteert altijd goed tegen ons, net als Pereiro de andere kant op.

We kunnen ook gewoon Pereiro vs Jorgensen 1v1 in de kuip laten spelen, is weer eens wat anders.
 
Jorgensen presteert altijd goed tegen ons, net als Pereiro de andere kant op.

We kunnen ook gewoon Pereiro vs Jorgensen 1v1 in de kuip laten spelen, is weer eens wat anders.
Lijkt me dat we in dat geval de 10-0 ruimschoots gaan overtreffen. :D
 
Zou een typsiche dag zijn voor een hattrick van Jorgensen. Of een weergaloze wedstrijd van Narsingh

Ik heb ook altijd het gevoel dat Feyenoord boven kunnen presteert tegen PSV. Volgens mij staan wij dit toe door "krampachtig" voor een puntje te spelen om maar niet te verliezen.

Dit jaar is de situatie anders aangezien PSV op dit moment minder druk voelt voor een resultaat in de kuip. Blijft over wat ik van beide selecties en coaches vind. Gematigd positief 1-2 met slecht spel van beide kanten.
 
Dit jaar is de situatie anders aangezien PSV op dit moment minder druk voelt voor een resultaat in de kuip. Blijft over wat ik van beide selecties en coaches vind. Gematigd positief 1-2 met slecht spel van beide kanten.
Minder druk? Lijkt me dat de druk er na zo'n slechte periode er vol op zit.
 
Minder druk? Lijkt me dat de druk er na zo'n slechte periode er vol op zit.
Of al niet meer. De consequenties zijn minder groot als je nu verliest, dan wanneer PSV en Ajax allebei foutloos door de Eredivisie wandelen, met een marginaal verschil op de ranglijst.
 
Minder druk? Lijkt me dat de druk er na zo'n slechte periode er vol op zit.
Bedoel inderdaad de druk om het kampioenschap. Puntverlies in Rotterdam gaat dit jaar geen verschil maken. Vorig jaar begon daar het verval en speelde we Feyenoord in de kaart met angsthazen voetbal.

Voor PSV hoop ik dat ze de lijn van afgelopen weekend kunnen doortrekken en daardoor het aandurven om te laten zien dat PSV toch echt wel beter is dan Feyenoord. Mocht het dan door pech toch puntenverlies worden zal dat niet het einde van Mark betekenen.

90 aardige minuten tegen een zwak Fortuna zegt ook niet zo veel. Als ze weer terugvallen zoals de 2e helft tegen Heerenveen dan is het meteen weer crisis.
 
Bedoel inderdaad de druk om het kampioenschap. Puntverlies in Rotterdam gaat dit jaar geen verschil maken. Vorig jaar begon daar het verval en speelde we Feyenoord in de kaart met angsthazen voetbal.

Voor PSV hoop ik dat ze de lijn van afgelopen weekend kunnen doortrekken en daardoor het aandurven om te laten zien dat PSV toch echt wel beter is dan Feyenoord. Mocht het dan door pech toch puntenverlies worden zal dat niet het einde van Mark betekenen.

90 aardige minuten tegen een zwak Fortuna zegt ook niet zo veel. Als ze weer terugvallen zoals de 2e helft tegen Heerenveen dan is het meteen weer crisis.
Nou, ik denk dat deze wedstrijd van enorm belang is voor de toekomst van MvB. Als hij wint, kan hij ten minste tot aan het einde van het seizoen blijven. Als hij verliest, denk ik dat hij in de winterstop exit is.
 
Nou, ik denk dat deze wedstrijd van enorm belang is voor de toekomst van MvB. Als hij wint, kan hij ten minste tot aan het einde van het seizoen blijven. Als hij verliest, denk ik dat hij in de winterstop exit is.
Nu verliest PSV bijna altijd punten in Rotterdam, zelfs wanneer Feyenoord minder dan niets is en PSV oppermachtig. Om van Bommels toekomst van deze wedstrijd af te laten hangen zou hetzelfde zijn als dat van Hag ontslagen wordt als hij niet de finale van de EL haalt.
Het wordt anders als het een ongekende nederlaag wordt in de categorie 5-0, de wedstrijd thuis tegen PEC zal meer bepalen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan