FIFA - UEFA

De UEFA wil de Champions league weer eens aanpassen, ditmaal een kleine maar goede aanpassing. Wat opvalt is dat de vier grote landen (Duitsland, Engeland, Italië en Spanje niet meer automatisch vier clubs in de groepsfase te mogen laten instromen (de nummer 4 gaat voorrondes doen).

BRON
Een kleine stap in de goede richting. Al wordt de kans op een sterke tegenstander in de voorronde dan juist weer groter.
 

Nederlands vertegenwoordiger bij de UEFA, professioneel Van Praag. Lekker iedere supporter over een kam scheren.
 

Nederlands vertegenwoordiger bij de UEFA, professioneel Van Praag. Lekker iedere supporter over een kam scheren.
Pfff zielige vent die Van Praag. Toon ballen en sta d'r boven joh.
 
De UEFA heeft op 17 maart een topoverleg over alle competities (nationaal, CL, EL) en het EK. Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst hiervan, zou zomaar kunnen dat ze het EK verplaatsen naar 2021.
 
De UEFA heeft op 17 maart een topoverleg over alle competities (nationaal, CL, EL) en het EK. Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst hiervan, zou zomaar kunnen dat ze het EK verplaatsen naar 2021.
Alle compenities voor 3 weken stilleggen, daarna verder, en EK naar 2021 of afgelasten. dat zou wel de verstandigste oplossing zijn. Overigens denk ik dat de beslissingen hierover, mn de nationale competities, voor 17 maart genomen gaan worden door de nationale overheden.
 

De UEFA wil een compensatie van honderden miljoenen euro’s zien wanneer dinsdag wordt besloten om het EK te verplaatsen naar 2021 vanwege de uitbraak van het coronavirus. Volgens The Athletic gaat het om een eis van driehonderd miljoen euro, die de Europese voetbalbond wil verhalen op de clubs en aangesloten voetbalbonden. De UEFA verwacht dat dat bedrag nodig is om de kosten te dekken die het verplaatsen van het Europese eindtoernooi met zich meebrengt.

:braak: :braak: :braak: :braak: :braak:

Als dit waar is he... Direct uit die afschuwelijke bond stappen. Gadverdamme.
 
Terug
Bovenaan Onderaan