PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou de score is goed, het voetbal nog niet zo. Hopen dat we de tweede helft niet helmaal inkakken, maar gewoon lekker gaan voetballen en de score uitbouwen. Hoge score en goede 2e helft zou vertrouwen tanken voor volgende week zijn. hebben we wel nodig
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou de score is goed, het voetbal nog niet zo. Hopen dat we de tweede helft niet helmaal inkakken, maar gewoon lekker gaan voetballen en de score uitbouwen. Hoge score en goede 2e helft zou vertrouwen tanken voopr volgende week zijn.

Fingers crossed.
 
Nou de score is goed, het voetbal nog niet zo. Hopen dat we de tweede helft niet helmaal inkakken, maar gewoon lekker gaan voetballen en de score uitbouwen. Hoge score en goede 2e helft zou vertrouwen tanken voor volgende week zijn. hebben we wel nodig
Ja ik zou Pereiro erin zetten ipv Rosario...kan hij wedstrijdritme opdoen voor Feyenoord
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mwah, uit vorm is een groot woord. Is iets minder dan voorheen, maar doet nog veel goeie/mooie dingen. Rosario vind ik deze helft wel weer matig. En Schwaab ook.

Rosario speelt idd niet goed. Schwaab....verdediging heeft eigenlijk weinig te doen.
 
Die paar ballen die hij rustig had kunnen spelen, belandden bij een tegenstander of over de zijlijn.

Ik heb eerlijk gezegd niet op 'm gelet. Rosario en Ihattaren vallen me tegen (Rosario meer dan Ihattaren), Thomas doet het prima. Bergwijn sterk, Malen en Doan goed.
 
Die presentatrice bij Fox zit er echt altijd voor spek en bonen bij. Ik kijk het niet vaak, maar telkens valt het me op.
 
Voor het eerst sinds weken heb ik er voor het verdere verloop van deze wedstrijd vertrouwen in.

Off topic, wat is die Hugo Borst toch een oude brombeer geworden. Had ooit scherpe analyses, maar dat is lang geleden. Imo.
 
Het mag gezegd worden: zonder directe tegenstander, maar Sadilek speelt wel oké.
 
Doan speelt zoals hij is: aardig... Geen speler waar PSV echt sterker van wordt. Meer een spelertje voor Feyenoord: kaliber Larsson en niet eens een Berghuis. Ik wil niet negatief doen maar PSV moet niet inzetten op dit soort niveau. Net als een Guti, ook hoogstens aardig maar meer ook niet. Feit is dat PSV te veel van dit soort spelers heeft met daarnaast matige spelers als Sadilek, Viergever, Schwaab en Baumgartl. Allemaal type spelers die Feyenoord altijd haalt.
Maar goed nu 3-0 en dat is tegenwoordig een luxe :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan