Mark van Bommel

Bayern en Milan akkoord over transfer Van Bommel
25/01/2011 11:29

Bayern München stemt na wat tegenstribbelen in met een overstap van Mark van Bommel naar AC Milan. De Oranje-international gaat per direct naar San Siro.

Van Bommel was in gesprek met AC Milan over een dienstverband, maar wachtte op een fiat van Bayern München. De Duitse club wilde de middenvelder aanvankelijk houden aan zijn contract, maar kon zich vinden in het Italiaanse bod.

Het is nu aan Van Bommel om met de Italiaanse club tot een akkoord te komen. Het zou gaan om een contract voor anderhalf jaar. AC Milan kan een extra middenvelder goed gebruiken na het wegvallen van Massimo Ambrosini, Gennaro Gattuso en Clarence Seedorf.

----

Over anderhalf jaar is van Bommel zo'n 35 jaar, dan hebben wij er niets meer aan :(
Altijd jammer als ze beloven terug te keren bij PSV en het dan vervolgens niet doen :rolleyes:
 
weer zo'n lul met vingers. Ik kom ooit terug; om op zijn 39ste verontwaardigd te reageren dat PSV ''voor de jeugd'' kiest. :braak:
 
Geen verrassing, helaas.
"FC Farizeeërs United" zou een wereldelftal kunen vormen...

Eerlijk toegegeven: ik wist niet wat de term betekende (farizeeërs) dus heb 'm even op gezocht:
De term farizeeër – meervoud: farizeeërs – wordt soms gebruikt om personen aan te duiden die de letterlijke naleving van regels belangrijker vinden dan mededogen, al dan niet onder verwijzing naar de oorspronkelijke betekenis van de term in de Bijbel (zoals ook "judas" voor verrader, "ongelovige thomas" voor scepticus enz.).

OT:

dat zou dan dit kunnen worden:

-------Gomes-----------
-?-Ooijer--Stam-Salcido- (telt die :)?)
---MvB-------???-------
--?------RvN-----???---

Verder is 't erg jammer, maar hoe oud was Cocu toen hij terug kwam?
 
Eerlijk toegegeven: ik wist niet wat de term betekende (farizeeërs) dus heb 'm even op gezocht:

OT:

dat zou dan dit kunnen worden:

-------Gomes-----------
-?-Ooijer--Stam-Salcido- (telt die :)?)
---MvB-------???-------
--?------RvN-----???---

Verder is 't erg jammer, maar hoe oud was Cocu toen hij terug kwam?

34


Die kunnen we dus ook afschrijven, die vertrekt na AC toch wel naar Qatar.
Vreselijk hoe sommige spelers zijn....
 
Eerlijk toegegeven: ik wist niet wat de term betekende (farizeeërs) dus heb 'm even op gezocht:
[...]
:eek: Zo!

Daar gebruikte ik 'm dus gewoon helemaal verkeerd.:unsure:Voor mij stond het gelijk aan iemand die zijn beloften niet nakomt.

Voortaan wordt het dus gewoon Judas United. Of FC Judas op 't Dak ofzo. :D
 
Nog 1 kandidaat nodig en het PSV Judas Team kan beginnen!

------------Gomes-----------
--Ooijer--Stam----Salcido---VACATURE

---MvB-------Aisatti-------Zenden--

Rommedahl------RvN-----Hoekstra---


we komen er wel! (Y)
 
Laatst bewerkt:
half jaar... zou het dan toch...
denk dat ie nog een jaar wil verlengen, goed EK spelen, en dan nog nog 2 jaar uitbollen bij psv om vervolgens ala cocu als assistent trainer door te gaan... ik hoop het!!!
 
Nog 1 kandidaat nodig en het PSV Judas Team kan beginnen!

------------Gomes-----------
--Ooijer--Stam----Salcido---VACATURE

---MvB-------Aisatti-------Zenden--

Rommedahl------RvN-----Hoekstra---


we komen er wel! (Y)

Perez, maar die heeft hier maar een half jaar gespeeld :p
 
Begrijp Van Bommel wel. Toen hij wegging was PSV Europese subtop - hij kon toen niet vermoeden hoe we er nu voor zouden staan. Dat is een wel heel groot verval....

Met andere woorden: ik denk wel dat Van Bommel het meende toen hij zei dat hij terug zou komen en ik geloof ook nog wel dat hij het serieus zou hebben overwogen als er nu een team zou staan waar wat van te maken zou zijn voor de Europese subtop.

Dat kan niet met deze groep en ik zou zelf dezelfde afweging als Van Bommel hebben gemaakt: met nog een paar jaar te voetballen is dit PSV is nu geen serieuze optie; hoef je niet eens over na te denken.
 
Van Bommel krijgt rood bij winnend AC Milan
Uitgegeven: 29 januari 2011 23:02
Laatst gewijzigd: 29 januari 2011 23:02
MILAAN - Mark van Bommel beleefde zaterdag een ongelukkig competitiedebuut bij AC Milan. De aanvoerder van het Nederlandse elftal kreeg in de uitwedstrijd tegen Catania na 54 minuten zijn tweede gele kaart en moest dus van het veld.

AC Milan won het duel wel, met 2-0. Beide doelpunten vielen na de rode kaart van Van Bommel.
Vier minuten na de uitsluiting van de middenvelder opende de Braziliaan Robinho de score. Zlatan Ibrahimovic besliste het duel kort voor tijd met de tweede treffer.

Urby Emanuelson begon op de reservebank. De oud-Ajacied verving aan het begin van de tweede helft Alexander Merkel.
Milan verstevigde de koppositie en staat zeven punten voor op Napoli en Lazio Roma.
 
De lul met vingers oreerde anders zelfs vorig jaar nog dat hij zo graag wilde terugkeren. Slap gelul van een vreemdganger.

MvB ooit nog terug bij PSV? Daar hoeven wij niet lang over na te denken: NIMMER, NICHT, NADA!

Begrijp Van Bommel wel. Toen hij wegging was PSV Europese subtop - hij kon toen niet vermoeden hoe we er nu voor zouden staan. Dat is een wel heel groot verval....

Met andere woorden: ik denk wel dat Van Bommel het meende toen hij zei dat hij terug zou komen en ik geloof ook nog wel dat hij het serieus zou hebben overwogen als er nu een team zou staan waar wat van te maken zou zijn voor de Europese subtop.

Dat kan niet met deze groep en ik zou zelf dezelfde afweging als Van Bommel hebben gemaakt: met nog een paar jaar te voetballen is dit PSV is nu geen serieuze optie; hoef je niet eens over na te denken.
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 kandidaat nodig en het PSV Judas Team kan beginnen!

------------Gomes-----------
--Ooijer--Stam----Salcido---VACATURE

---MvB-------Aisatti-------Zenden--

Rommedahl------RvN-----Hoekstra---


we komen er wel! (Y)
Ik moet zeggen dat ik het Rommedahl nog niet eens zo kwalijk neem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan