PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
k8vVukN.png
 
5-1 overwinning voor ons.

Het lek is niet boven, maar we scoren in de eerste helft 3 keer en laten zien dat we heus nog wel tweede worden.
Zelfs met van Bommel aan het roer.

Ik ga met mijn twee oudste kinderen en mijn moeder naar het stadion.
Zin in!
Ondanks de moeilijke fase van de mooiste club van de wereld.
 
5-1 overwinning voor ons.

Het lek is niet boven, maar we scoren in de eerste helft 3 keer en laten zien dat we heus nog wel tweede worden.
Zelfs met van Bommel aan het roer.

Ik ga met mijn twee oudste kinderen en mijn moeder naar het stadion.
Zin in!
Ondanks de moeilijke fase van de mooiste club van de wereld.
Mooi man, veel plezier...het enige dat we kunnen doen...onze club supporteren!
 
4-0. Alles valt op z’n plek en we spelen 1,5 fantastische helft. Om na de wedstrijd binnen 10 min MvB voor de camera te zien glunderen al roepende “ik wist wel dat dit er in zat, daar trainden we op en daar was mijn vertrouwen op gebaseerd” . (Of woorden van gelijke strekking).
 
Je bent dankzij Gerbrands&Co geworden tot Feyenoord 2.0
Dus ook Fortuna maakt een kans tegen ons.
 
Een benauwde 2-1 overwinning en Mark mag weer even blijven aanmodderen.
Hoop zo op een 0-3 ofzo. Dan is er echt geen andere keus meer.
 
Een benauwde 2-1 overwinning en Mark mag weer even blijven aanmodderen.
Hoop zo op een 0-3 ofzo. Dan is er echt geen andere keus meer.
Nou, ik hoop op 6-0 met een goede pot voetbal, waarbij Malen z'n vorm weer hervindt, en waarmee PSV en MvB verder mee kunnen. En waarna we fey met 0-3 oprolllen en de rest van het seizoen leuk spelen en 2 worden. Met als toetje de knvb beker.

Of ik denk dat dat gaat gebeuren? Nee, de kans daarop is minimaal. Maar ik hoop het wel, ik ben suppporter en hoop elke wedstrijd het beste voor mijn team.

Overigens denk dat als MvB eruit wordt gegooid, onze problemen verre van over zijn, ik zdenk zelfs dat het dan aleen maar erger wordt. Met Jurgen Dircks of RvN aan het roer.
 
Het seizoen is voor ons al voorbij en tweede worden is echt kansloos met in de tweede helft van de competitie uitwedstrijden tegen Ajax en AZ.
Wel is het zo dat ondanks dat ik vind dat Mark er direct uit moet het toch niks meer uitmaakt of hij nu vertrekt, in de winterstop of aan het einde van het seizoen (als hij maar niet blijft het nieuwe seizoen!) en hoop ik dat we zaterdag met 5 - 0 winnen wat eigenlijk normaal zou zijn!
 
En weer een wedstrijd waar ik de tegenstander moet aanmoedigen, zucht... :sleep:
Hopen op verlies, want volgende week ga je ook 100% verliezen in de kuip. Dus de dagen van Bommel zijn echt geteld in 2019
 
Ben bang dat we dit winnen en Van Bommel zodoende zijn ''laatste kans'' gepakt heeft, vervolgens gaan we er een week later af tegen Feyenoord. Dit scenario klinkt mij iets te aannemelijk in de oren momenteel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan