Trainers

Eddie Howe zou ik graag willen zien, is een risico, maar heeft wel reputatie door zijn trainerscarrière en niet alleen spelerscarrière.
Hij heeft van Bournemouth uit de League One een vaste middenmoter in de Premier Division gemaakt. Hij schijnt ook nog eens een goede people manager te zijn, wat in deze situatie natuurlijk een welkome eigenschap is.
 
Maar Arne Slot gaat AZ toch niet inruilen voor PSV...?? Wel voor Ajax lijkt me als Ten Hag in de zomer vertrekt...
Waarom niet? Bij Ajax krijg je te maken met de erfenis van Ten Hag, 2 jaar succes na succes. En bij PSV kan je het eigenlijk niet slechter doen.
 
Eddie Howe zou ik graag willen zien, is een risico, maar heeft wel reputatie door zijn trainerscarrière en niet alleen spelerscarrière.
Hij heeft van Bournemouth uit de League One een vaste middenmoter in de Premier Division gemaakt. Hij schijnt ook nog eens een goede people manager te zijn, wat in deze situatie natuurlijk een welkome eigenschap is.
Is hij wel haalbaar? Ik bedoel zo’n man komt niet voor 2 miljoen per jaar zijn bed uit.
 
Is hij wel haalbaar? Ik bedoel zo’n man komt niet voor 2 miljoen per jaar zijn bed uit.
Tja, vind dat lastig te oordelen. Na kort googlen worden salarissen tussen 500k en 4 miljoen genoemd. Dat eerste lijkt me haalbaar, dat laatste niet.

Een goede trainer is even belangrijk of misschien wel belangrijker dan een topspeler dus mag zijn salaris dat ook zijn.

Voor hem zelf is het interessant omdat hij met PSV zich kan bewijzen in Europa, met Bournemouth is dat haast onmogelijk door de sterke top in Engeland.

Maar Gerbrands zou dit hopelijk beter moeten kunnen inschatten
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eddie Howe zou ik graag willen zien, is een risico, maar heeft wel reputatie door zijn trainerscarrière en niet alleen spelerscarrière.
Hij heeft van Bournemouth uit de League One een vaste middenmoter in de Premier Division gemaakt. Hij schijnt ook nog eens een goede people manager te zijn, wat in deze situatie natuurlijk een welkome eigenschap is.
Met een selectie die Nederlands/Spaans spreekt. En gewend aan Engeland, waar men heel wat minder voorzichtig is met egootjes. Niet doen lijkt me
 
Met een selectie die Nederlands/Spaans spreekt. En gewend aan Engeland, waar men heel wat minder voorzichtig is met egootjes. Niet doen lijkt me
Onze spelers spreken allemaal wel Engels lijkt me. Ik zie het probleem niet.
Minder voorzichtig met egootjes vind ik zelf ook niet erg, we willen toch verandering?
 
Paar voorzichtige ervaren opties die beschikbaar zijn + bewezen staat van dienst(en redelijk haalbaar wellicht):
- Francesco Guidolin : Udinese naar de beste jaren ooit geleid een aantal jaar terug. Daarna niet succesvol bij Swansea.
- Juande Ramos. Ervaren coach en veel prijzen gewonnen. Kijkend naar zijn laatste clubs, zal PSV zijn salaris wel moeten kunnen betalen.
- Chris Hughton, Brighton naar boven gebracht.
-Massimo Carrera, Juventus ervaring als speler en trainer nu weg bij Spartak sinds 2018.
-Davide Ballardini, puur alleen al vanwege de uitstraling.

Mijn voorkeur is echt een buitenlandse zwaargewicht in plaats van die makkelijke simpele Nederlandse trainers.
 
Het probleem is dat wij PSV zijn en waarschijnlijk aan komen zetten met een of andere oude jeugdspeler of net niet trainer. Die kiezen nog eerder voor een half jaar Fred Rutten, dan een trainer met status.
 
Misschien Kees Rijvers nog eens een half jaartje voor de groep gooien.
 
Is hij wel haalbaar? Ik bedoel zo’n man komt niet voor 2 miljoen per jaar zijn bed uit.

Het geld mag het probleem niet zijn. Twee miljoen per jaar voor een vakman is gewoon een prima transfer. Hopelijk gaat PSV er zo ook eens een keer tegenaan kijken, net als bij de positie van TD en algemeen directeur. Een stabiele en capabele organisatie is geld waard. Dat moet er sowieso eerst staan voordat er aan spelersaankopen kan worden gedacht, want anders krijg je zoiets als de afgelopen zomer, waarbij een amateur een zak geld wordt gegeven, met alle rampspoed van dien.
 
Paar voorzichtige ervaren opties die beschikbaar zijn + bewezen staat van dienst(en redelijk haalbaar wellicht):
- Francesco Guidolin : Udinese naar de beste jaren ooit geleid een aantal jaar terug. Daarna niet succesvol bij Swansea.
- Juande Ramos. Ervaren coach en veel prijzen gewonnen. Kijkend naar zijn laatste clubs, zal PSV zijn salaris wel moeten kunnen betalen.
- Chris Hughton, Brighton naar boven gebracht.
-Massimo Carrera, Juventus ervaring als speler en trainer nu weg bij Spartak sinds 2018.
-Davide Ballardini, puur alleen al vanwege de uitstraling.

Mijn voorkeur is echt een buitenlandse zwaargewicht in plaats van die makkelijke simpele Nederlandse trainers.

Misschien een realistischer optie en ook wat taal betreft een betere optie, Hein vanhazebrouck.
 
Terug
Bovenaan Onderaan