Mark van Bommel heeft inderdaad wel gelijk in zijn interview voorafgaand aan de wedstrijd. Wat PSV liet zien is inherent aan het hebben van een (zeer) jonge ploeg, zonder ervaring met name op het middenveld. Daar moet notabene Hendrix de kar trekken... Daar valt op zich niet tegenop te coachen. Ik denk ook niet dat de coach het probleem is, er moet gewoon wat meer ervaring worden ingekocht in de winterstop en dan komt PSV vast wel weer aan voetballen toe.
Maar zo jong is die selectie niet met 24,zoveel gisteren.

daarnaast je vast houden aan twee goede helften tegen thuis Hveen en uit Emmen.. jongens, Hveen en Emmen!!! Niet twee goede helften tegen Sporting en Ajax ofzo...

Uitspraken als Europese wedstrijden moet je los zien.. wat een onzin allemaal! Hoezo! Ja die mag je los zien als je in de CL speelt in een moeilijk poule en verder resultaten haalt in NL, niet als je tegen Lask wordt weggespeeld.

spelers spreken zich uit dat ze achter MvB staan, nu vandaag nog een knullige quote van onze stagiair en het einde is in zicht!

lang geleden dat ik zulke onzin heb gehoord uit een mond van een coach van PSV. We zijn toch geen club die t leuk vindt om zo lang mogelijk mee te doen met alles..
 
Ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Ik kan hier niet meer naar kijken. We spelen 1 helft redelijk tegen Heerenveen en Emmen en onze prutser is tevreden en heeft houvast aan deze 2 helften. Weet ie wel dat ie bij PSV 1 zit en niet bij de A1 ofzo. Dit kan toch niet langer mensen. We worden de 2e helft finaal aan diggelen gespeeld door Emmen. Ja jullie lezen het goed, EMMEN. NOg even lekker aanmodderen tot de winterstop en we kunnen ons op gaan maken voor de playoffs. Topsport klimaat he TOON !!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Maar zo jong is die selectie niet met 24,zoveel gisteren.

daarnaast je vast houden aan twee goede helften tegen thuis Hveen en uit Emmen.. jongens, Hveen en Emmen!!! Niet twee goede helften tegen Sporting en Ajax ofzo...

Uitspraken als Europese wedstrijden moet je los zien.. wat een onzin allemaal! Hoezo! Ja die mag je los zien als je in de CL speelt in een moeilijk poule en verder resultaten haalt in NL, niet als je tegen Lask wordt weggespeeld.

spelers spreken zich uit dat ze achter MvB staan, nu vandaag nog een knullige quote van onze stagiair en het einde is in zicht!

lang geleden dat ik zulke onzin heb gehoord uit een mond van een coach van PSV. We zijn toch geen club die t leuk vindt om zo lang mogelijk mee te doen met alles..
Unnerstahl - 29
Dumfries - 23
Schwaab - 31
Viergever - 30
Sadilek - 20
Rosario - 22
Ihatarren - 17
Thomas - 24
Doan - 21
Malen - 20
Bergwijn - 22
Gemiddelde komt toch op 23,5 inderdaad. Maar 8 van de 11 spelers zijn jonger dan 25. 6 spelers zelf jonger dan 23. Dus echt oud is het in ieder geval niet.
 
Unnerstahl - 29
Dumfries - 23
Schwaab - 31
Viergever - 30
Sadilek - 20
Rosario - 22
Ihatarren - 17
Thomas - 24
Doan - 21
Malen - 20
Bergwijn - 22
Gemiddelde komt toch op 23,5 inderdaad. Maar 8 van de 11 spelers zijn jonger dan 25. 6 spelers zelf jonger dan 23. Dus echt oud is het in ieder geval niet.
Nee klopt maar onze trainer brengt t als excuus dat t team extreem jong is, klinklare onzin.
 
Nee klopt maar onze trainer brengt t als excuus dat t team extreem jong is, klinklare onzin.

Dat wisten ze voor het seizoen toch ook , haal dan enkele ervaren spelers die de jonge gasten op sleeptouw nemen. Het zijn juist de aankopen die gewoon te kort komen . Het middenveld dat nood had aan een leider werd zelfs niet versterkt , er werd zelf geen poging gedaan .
 
Unnerstahl - 29
Dumfries - 23
Schwaab - 31
Viergever - 30
Sadilek - 20
Rosario - 22
Ihatarren - 17
Thomas - 24
Doan - 21
Malen - 20
Bergwijn - 22
Gemiddelde komt toch op 23,5 inderdaad. Maar 8 van de 11 spelers zijn jonger dan 25. 6 spelers zelf jonger dan 23. Dus echt oud is het in ieder geval niet.

En dan nog. Al waren ze allemaal 19 nanananineteen, dan nog zou PSV zoveel meer klasse moeten hebben om een team Als Emmen over de knie te leggen.
 
Ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Ik kan hier niet meer naar kijken. We spelen 1 helft redelijk tegen Heerenveen en Emmen en onze prutser is tevreden en heeft houvast aan deze 2 helften. Weet ie wel dat ie bij PSV 1 zit en niet bij de A1 ofzo. Dit kan toch niet langer mensen. We worden de 2e helft finaal aan diggelen gespeeld door Emmen. Ja jullie lezen het goed, EMMEN. NOg even lekker aanmodderen tot de winterstop en we kunnen ons op gaan maken voor de playoffs. Topsport klimaat he TOON !!
Ha, de ene wedstrijd wisselt hij terecht Rosario, en ja hoor, de volgende wedstrijd staat hij er weer gewoon in...:eek:
Daar staat overigens geen enkele PSV fan meer van te kijken. Allemaal zo voorspelbaar inmiddels. En gewoon doorgaan met Sadilek, die weer grote gaten linksachter liet vallen zodat de rechteraanvaller van Emmen heerlijk kon opstomen. Elke goede coach streeft naar een sterk vast basiselftal, maar Mark, ach, die egotripper gaat gewoon door met zijn afbraakvoetbal, niet beseffend, dat PSV onder zijn leiding, sportief, maar óók financieel, verder en verder naar de afgrond glijdt.
 
Ha, de ene wedstrijd wisselt hij terecht Rosario, en ja hoor, de volgende wedstrijd staat hij er weer gewoon in...:eek:
Daar staat overigens geen enkele PSV fan meer van te kijken. Allemaal zo voorspelbaar inmiddels. En gewoon doorgaan met Sadilek, die weer grote gaten linksachter liet vallen zodat de rechteraanvaller van Emmen heerlijk kon opstomen. Elke goede coach streeft naar een sterk vast basiselftal, maar Mark, ach, die egotripper gaat gewoon door met zijn afbraakvoetbal.
Je hebt eigenwijs en egotripper door elkaar gehaald. Hij is eigenwijs, maar ik zie niet wat hem een egotripper maakt met zijn wisselbeleid.
 
Je hebt eigenwijs en egotripper door elkaar gehaald. Hij is eigenwijs, maar ik zie niet wat hem een egotripper maakt met zijn wisselbeleid.
Zijn enorme ego staat succes voor PSV in de weg. Dat wil ik ermee zeggen. Hij denkt de wijsheid op taktisch gebied in pacht te hebben. Andere voetballiefhebbers met hún eigen visie, trekt hij zich volgens mij, niets van aan. Dit heeft dus wel degelijk ook met wisselbeleid/opstellingen te maken, Remy. Maargoed, nog even, en we liggen in de sportieve en financiële afgrond.
 
Ik snap wat jij er mee wilt zeggen. Maar het weigeren te wisselen is m.i. een uiting van eigenwijsheid en niet van egotripperij. Er zit namelijk geen egotrip in de gevolgen.

Oh nee?! Nou iedereen heeft het toch maar weer mooi over hem. Doet ie erom! :grin:
 
Oh nee?! Nou iedereen heeft het toch maar weer mooi over hem. Doet ie erom! :grin:
Maar niet 'onverdeeld' positief en dat is toch wel een dingetje, om echt te kunnen genieten van de aandacht dient men bij de egotrip toch vooral complimenten te krijgen.:rolleyes:

...Geen zorgen, I see what you did there. ;)
 
Maar niet 'onverdeeld' positief en dat is toch wel een dingetje, om echt te kunnen genieten van de aandacht dient men bij de egotrip toch vooral complimenten te krijgen.:rolleyes:

...Geen zorgen, I see what you did there. ;)

source.gif


;P
 
Inderdaad, die is met n week weg.
En volkomen terecht, na de waarschuwing vorige week tegen Heerenveen en de flinke oorwassing afgelopen donderdag tegen Sporting. Zowel coach als spelers zouden dus meer dan gemotiveerd moeten zijn tegen Emmen...en wat zien we? De eerste 10 minuten waren voor de Emmenaren. Pas daarna kwam PSV in de 1e helft in de wedstrijd en kreeg een aantal grote kansen. Echter, zoals het structureel te noemen is onder Van Bommel, was de 2e helft erbarmelijk en dan is de uitslag 1-1 een terechte eindstand. Mark kan wel blijven roepen dat hij veel plezier in de groep ziet tijdens trainingen en dat hij elke week wel perspectief ziet, maar eens houdt het op: genoeg is genoeg !! PSV heeft in mijn ogen genoeg van dat wekelijkse aanmodderen en er moet nu rust in de tent komen met een andere coach...interim of niet, zolang er maar iemand anders komt. Vreemde ogen dwingen, zegt men en dat hebben de spelers van PSV nu nodig !!
 
Hoe heeft het ooit zover kunnen komen? Bij mij begon het al te knagen toen hij weigerde zich aan te passen in het najaar vorig jaar in de CL. Eigenlijk konden we daar al zien dat van Bommel nog niet de trainer is die we hoopten dat hij zou zijn. Vanaf toen is het enkel bergafwaarts gegaan met de laatste 2-3 maanden als absoluut dieptepunt. Volgende week krijgen teams als Heracles en Willem II de kans om PSV voorbij te gaan op de ranglijst.

De club moet gewoon om en het vriendjesnetwerk moet er zsm uit. Goed met elkaar om kunnen gaan is belangrijk, maar een AD en TD moeten ook pijnlijke beslissingen kunnen nemen. Nu blijkt het onmogelijk te zijn en zit het vriendennetwerk de Jong - Faber - v Bommel volledig verweven in je organisatie en lijkt het schier onmogelijk om er nog vanaf te komen.

Gerbrands die zich als een idioot gedraagd en acteert dat hij geen verstand heeft van de voetbalwereld. Hiervoor neemt hij de mensen aan die dat wel hebben. Maar als je er zelf geen verstand van hebt, dan neem je toch mensen aan die bewezen hebben er verstand van te hebben en niet twee stagiairs..

De directie en technische staf zijn ver voorbij de houdbaarheidsdatum, een flinke hervorming is het enige wat PSV nu nog kan redden van verder verval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan